Intro Personeel

Reviews voor Recruiter (m/v) bij Intro Personeel

Recruiter (m/v)3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Een sociale organisatie met oog voor mensen!

Een aantal maanden mag ik werkzaam zijn bij Intro Personeel als Recruiter. In deze tijd is het gevoel bevestigd dat Intro een organisatie is waar de werknemers en klanten ontzettend belangrijk zijn. Met de klanten wordt altijd meegedacht. En afspraak is afspraak. Voor de werknemers geldt dit zeker ook. Intro stelt alles in het werk om mensen naar een vaste baan in de arbeidsmarkt te bemiddelen.

Pluspunten

Altijd bereikbaar, oog voor mensen, verstand van zaken

Professioneel, gedreven en betrouwbaar!

Sinds 1 februari werkzaam bij Intro Personeel. Na 15 jaar onderwijservaring een mooie switch. Intro kenmerkt zich door een brede kijk op zowel de arbeidsmarkt als op de kandidaten. De zorgvuldigheid waarmee gewerkt wordt, de omgang met de kandidaat, het stukje service wat verleent wordt tijdens het proces naar een plaatsing hebben mij in deze korte werkperiode enorm verrast. Ook de reacties op de het 'volgen' van een eenmaal geplaatste kandidaat zijn erg positief. Collegialiteit staat hoog op de prioriteitenlijst. Sportavonden, vakantie met collega's, borrelmomenten en diverse andere momenten zijn kenmerkend voor de sfeer. Professioneel, gedreven en betrouwbaar. Dat zijn voor mij kenmerken die Intro Personeel typeren!

Pluspunten

Professioneel, gedreven en betrouwbaar!

Minpunten

In deze korte periode geen!

Sfeervol en leuk werk

Nu een aantal maanden werkzaam bij Intro. Goed opgevangen en goed ingewerkt. De manier van zaken doen bij Intro sprak me erg aan om hier te gaan werken. Zakelijk gezien moet er geld verdient worden en moet er gepresteerd worden, maar dat is niet het allerbelangrijkste. Bij Intro staat de mens centraal. Bovendien is er een goede afwisseling tussen werk en ontspanning, na de lunch is er tijd om te darten of een rondje te lopen bijvoorbeeld

Pluspunten

Goede werksfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

Reviews over Intro Personeel per locatie