Intro Personeel

Reviews voor Consultant (m/v) bij Intro Personeel

Consultant (m/v)6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Fantastische werkgever met oog voor elkaar!

Warme sfeer, oog voor elkaar, genoeg ontwikkelmogelijkheden en leuke bedrijfsuitjes, dat is wat Intro Personeel typeert. Met veel plezier werk ik hier nu 1,5 jaar. We houden van een grapje en zijn serieus op de juiste momenten. Zowel de kandidaten als de werkgevers worden altijd netjes bediend en we proberen iedereen een kans te geven. Ons doel is om jou tot bloei te brengen en daar doen we ons uiterste best voor. Met 6 vestigingen kunnen wij jou extra goed bedienen en de kleine teams van 4 a 5 collega's werken nauw samen. Van harte welkom bij ons!

Pluspunten

Goede sfeer, gezellige collega's en afwisselend werk

Een fantastische club met als doel: 'de ander tot bloei brengen'

Wat heb ik het naar mijn zin op m`n werk! in 2013 ben ik als stagiair in aanraking gekomen met Intro Personeel en sindsdien ben ik er nooit meer weg geweest :). Want mijn motto is nou eenmaal: 'als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit meer te werken'. Iedere dag probeer ik vanuit mijn nuchtere en vindingrijke werkhouding de ander tot bloei te laten komen. De ene keer is die 'ander' een klant en/of prospect en de andere keer is die 'ander' een werkzoekende. Zo probeer ik, samen met mijn collega`s, iedere dag iemand fluitend aan het werk te helpen! Naast de algemene werkzaamheden is er ook altijd tijd voor ontspanning. Denk hierbij aan; tafeltennis, darten, tafelvoetbal, paaltjesvoetbal en FIFA. Ook stimuleert onze werkgever persoonlijke ontwikkeling. Iedere medewerker krijgt hiervoor de kans! Samengevat; Intro Personeel is de leukste werkgever van de Alblasserwaard!

Pluspunten

Humor en ernst liggen dicht bij elkaar

Minpunten

Die zijn er niet :)

De mens centraal!

Inmiddels werk ik meer dan 4 jaar met plezier bij Intro Personeel. In de afgelopen 4 jaar heb ik veel mooie momenten meegemaakt, mede hierdoor ga ik nog steeds met veel plezier naar m'n werk. Intro Personeel geeft aandacht aan de mens binnen onze organisatie maar ook daarbuiten. Punten die hierbij centraal staan zijn: - Hoe gaan we met elkaar om - Alleen ga je hard maar samen ga je sneller - Hoe breng ik een ander tot bloei, waarbij we onze werk/merkwaarde tot uiting brengen in de praktijk. Bij Intro Personeel werken we in kleine teams van 3 of 4 fte. Met deze collega's kan je snel schakelen en ben je goed op elkaar ingewerkt. Je praat met deze collega's over prive en over werk. Ons werk is uitdagend, leuk en afwisselend. In veel gevallen kan je wat voor iemand betekenen. Dit kan zijn door een goed gesprek, een lekkere bak koffie/thee of het definitief bemiddelen van een werkzoekende naar een nieuwe baan.

Hardwerkende club waar mens en organisatie centraal staan!

Zelf werk ik nu een aantal maanden bij Intro en ik kan zeggen dat ik het erg goed naar mijn zin heb. De werkwijze van Intro is met aandacht voor zowel de kandidaat als de klant. Dit merk je terug in hoe we te werk gaan, want we steken in op een vaste baan voor de kandidaat en een langetermijnrelatie met de klant! Met collega's heb je het erg gezellig en is er altijd ruimte voor een goed gesprek. Er is tijd voor een goede bak koffie of een borrel op z'n tijd, maar er wordt ook hard gewerkt. Het leukste aan het werk vind ik dat je de verbinding zoekt tussen een werkzoekende en een organisatie. Als je die verbinding vindt, dan geeft mij dat enorm veel energie!

Enthousiaste club die jou tot bloei laat komen

Ruim 3 maanden ben ik nu werkzaam bij Intro Personeel en dat bevalt bijzonder goed! In de functie van Recruiter mag ik onderdeel zijn van veel plezier tussen collega's, met bedrijven en met kandidaten. Prachtig wanneer je een kandidaat kan helpen aan de functie waar hij/zij echt tot bloei kan komen en een bedrijf op die manier kan ondersteunen. Wat Intro kenmerkt is het centraal stellen van de werknemer. Er wordt gekeken naar jou als persoon; waar liggen jouw talenten en waar liggen jouw groeimogelijkheden. Alle ruimte om te groeien dus! Wat ook duidelijk naar voren komt is de teambuilding waar echt leuk aan gewerkt wordt. Veel contact met andere vestigingen, gezellige borrels en uiteraard veel goede gesprekken! Kortom; Een bedrijf waar ik nog lange tijd hoop te werken!

Een leuke dynamische club!

Sinds 2015 werk ik met veel plezier bij Intro Personeel. In de beginperiode heb ik goede begeleiding gekregen op het vak te leren. Nu zijn we aan het kijken hoe ik in de toekomst van toegevoegde waarde kan blijven op de arbeidsmarkt. Wat erg leuk is dat je zowel bedrijven als mensen helpt. Sollicitanten help je aan een mooie baan en bedrijven help je met hun personeelstekort. De sfeer bij Intro is erg goed, er is lekkere koffie en er worden leuke activiteiten ondernomen. Ik hoop hier nog jaren te werken!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

• Intro Personeel