Intro Personeel

Reviews voor Bedrijfsleider (m/v) bij Intro Personeel

Bedrijfsleider (m/v)2 reviews

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Kwaliteit en werkplezier!

Ik mag me een gelukkige collega van Intro Personeel noemen. Zelfs al voor meer dan vier jaar! En dat is niet voor niks. We zijn een hecht team waarbij we oog hebben voor de kwaliteiten en de ambities van de personen die wij bemiddelen. Niet alleen, maar met het hele team in Alblasserdam zoeken wij de perfecte match. We hebben dus geen bonusstructuur, waardoor we puur en alleen naar de best passende oplossing voor onze kandidaten en klanten zoeken. We werken eerlijk en oprecht. Dat verwachten wij dan ook van onze werkzoekenden en opdrachtgevers. No-nonsens is voor ons dan ook de norm. Dat zie je bijvoorbeeld terug in het potjes tafeltennis in de pauze, waarbij de directie bij aanwezigheid altijd even fanatiek mee doet. Het mooiste is dat wij onze capaciteiten en talenten mogen en kunnen blijven ontwikkelen. Wil jij dat ook? Vind bij ons een vacature die past bij jou a capaciteiten of benader ons voor een goed gesprek over je algemene ambitie. Wij helpen je graag verder aan je toekomst!

Pluspunten

Platte organisatie

'De ander tot bloei brengen' zit diep geworteld

Ik werk nu ruim 2 jaar Intro Personeel. Iedere dag ga ik met plezier naar m'n werk en werk ik samen met een gave groep collega's. Met elkaar verbinden wij op vindingrijke wijze mensen en organisaties. De diversiteit aan organisaties, personen, collega's en functie maken dit tot een heel toffe baan. Binnen de organisatie is veel zicht voor elkaar, zowel als professionals als op menselijk vlak. Het is 'gewoon' om over privézaken te praten. Er zijn veel gezamenlijke contactmomenten om deze gesprekken te voeren; zoals een regelmatige weekopening, een borrel, een BBQ, een uitje, een conferentie of een activiteit. Het management staat nuchter tussen de vestigingen in en ziet meer dan cijfers en begrotingen. Ik voel mij dan ook zeker geen nummer. Er is oprechte interesse in mij als persoon, mijn ambities en mijn groeipotentieel. Kortom; een hele diverse baan waar ik kan groeien en waar ik vanuit die basis ook werkzoekenden en organisaties tot bloei kan laten komen.

Pluspunten

Aandacht

Minpunten

Helaas voor mij is er geen vestiging binnen een half uur reistijd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

Reviews over Intro Personeel per locatie