Intro Personeel

Reviews voor Intro Personeel in Krimpen aan den IJssel

Krimpen aan den IJssel3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Sfeervol en leuk werk

Nu een aantal maanden werkzaam bij Intro. Goed opgevangen en goed ingewerkt. De manier van zaken doen bij Intro sprak me erg aan om hier te gaan werken. Zakelijk gezien moet er geld verdient worden en moet er gepresteerd worden, maar dat is niet het allerbelangrijkste. Bij Intro staat de mens centraal. Bovendien is er een goede afwisseling tussen werk en ontspanning, na de lunch is er tijd om te darten of een rondje te lopen bijvoorbeeld

Pluspunten

Goede werksfeer

De mens centraal!

Inmiddels werk ik meer dan 4 jaar met plezier bij Intro Personeel. In de afgelopen 4 jaar heb ik veel mooie momenten meegemaakt, mede hierdoor ga ik nog steeds met veel plezier naar m'n werk. Intro Personeel geeft aandacht aan de mens binnen onze organisatie maar ook daarbuiten. Punten die hierbij centraal staan zijn: - Hoe gaan we met elkaar om - Alleen ga je hard maar samen ga je sneller - Hoe breng ik een ander tot bloei, waarbij we onze werk/merkwaarde tot uiting brengen in de praktijk. Bij Intro Personeel werken we in kleine teams van 3 of 4 fte. Met deze collega's kan je snel schakelen en ben je goed op elkaar ingewerkt. Je praat met deze collega's over prive en over werk. Ons werk is uitdagend, leuk en afwisselend. In veel gevallen kan je wat voor iemand betekenen. Dit kan zijn door een goed gesprek, een lekkere bak koffie/thee of het definitief bemiddelen van een werkzoekende naar een nieuwe baan.

een goed gevoel bij binnenkomst

Mijn ervaring met Intro is in één woord PERFECT. Vanaf het eerste gesprek voel merk je dat het Intro personeel zijn best voor je doet. Ik heb er 10 maanden met plezier gewerkt . Er i s met regelmaat contact hoe ik het ervaar . Elke einde van de maand is het salaris op tijd overgemaakt. Ik heb voor meerdere uitzendbureaus gewerkt, en had niet zo'n klik als bij Intro.

Pluspunten

altijd berijkbaar

Minpunten

Officiële reactie van Intro Personeel

2 september 2019
Heel erg bedankt voor je leuke reactie! We doen echt ons best om goed voor onze mensen te zorgen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

Meer informatie over Intro Personeel in Krimpen aan den IJssel