Intro Personeel

Reviews voor Intro Personeel in IJsselstein

IJsselstein5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Een fantastische werkgever met zeer gedreven mensen.

Intro is een top bedrijf wat al vele jaren hard groeit. Hoe wij dit realiseren? Door de werkgever en de werknemer écht centraal te stellen. Bij Intro worden beloftes echt waar gemaakt. Je kunt jezelf blijven ontwikkelen door gericht opleidingen en / of cursussen te volgen. Bovendien wordt het zeer gewaardeerd om ook vanuit je werknemers rol mee te denken met strategische vraagstukken. Kortom: een fantastisch bedrijf om voor te werken!

Pluspunten

Open sfeer en cultuur.

Minpunten

Geen.

Tot bloei komen en tot bloei brengen!

Sinds dit jaar werk ik bij Intro Personeel IJsselstein en het bevalt me heel goed! Elke dag ga ik fluitend naar mijn werk. Allereerst was het inwerktraject al zeer grondig; twee weken en een mix van theorie en praktijk. Met deze basis kon ik prima uit de voeten. Ook op de vestiging waar ik nu werk word ik altijd enorm goed geholpen door mijn collega's. Maar niet alleen in IJsselstein, ook vanuit de andere vestigingen en Florys is er collegiale betrokkenheid. Ook buiten de werksfeer worden er veel ontspannende activiteiten georganiseerd met collega's. Daarnaast motiveert Intro Personeel een persoonlijke ontwikkeling van haar werknemers; vrijwel iedereen binnen de organisatie volgt een opleiding. Zo worden niet alleen medewerkers die VIA Intro, maar ook medewerkers die BIJ Intro werken tot bloei gebracht! Kortom, een hele fijne organisatie waar ik nog lang hoop te blijven.

Pluspunten

Persoonlijke betrokkenheid

'De ander tot bloei brengen' zit diep geworteld

Ik werk nu ruim 2 jaar Intro Personeel. Iedere dag ga ik met plezier naar m'n werk en werk ik samen met een gave groep collega's. Met elkaar verbinden wij op vindingrijke wijze mensen en organisaties. De diversiteit aan organisaties, personen, collega's en functie maken dit tot een heel toffe baan. Binnen de organisatie is veel zicht voor elkaar, zowel als professionals als op menselijk vlak. Het is 'gewoon' om over privézaken te praten. Er zijn veel gezamenlijke contactmomenten om deze gesprekken te voeren; zoals een regelmatige weekopening, een borrel, een BBQ, een uitje, een conferentie of een activiteit. Het management staat nuchter tussen de vestigingen in en ziet meer dan cijfers en begrotingen. Ik voel mij dan ook zeker geen nummer. Er is oprechte interesse in mij als persoon, mijn ambities en mijn groeipotentieel. Kortom; een hele diverse baan waar ik kan groeien en waar ik vanuit die basis ook werkzoekenden en organisaties tot bloei kan laten komen.

Pluspunten

Aandacht

Minpunten

Helaas voor mij is er geen vestiging binnen een half uur reistijd.

Enthousiaste club die jou tot bloei laat komen

Ruim 3 maanden ben ik nu werkzaam bij Intro Personeel en dat bevalt bijzonder goed! In de functie van Recruiter mag ik onderdeel zijn van veel plezier tussen collega's, met bedrijven en met kandidaten. Prachtig wanneer je een kandidaat kan helpen aan de functie waar hij/zij echt tot bloei kan komen en een bedrijf op die manier kan ondersteunen. Wat Intro kenmerkt is het centraal stellen van de werknemer. Er wordt gekeken naar jou als persoon; waar liggen jouw talenten en waar liggen jouw groeimogelijkheden. Alle ruimte om te groeien dus! Wat ook duidelijk naar voren komt is de teambuilding waar echt leuk aan gewerkt wordt. Veel contact met andere vestigingen, gezellige borrels en uiteraard veel goede gesprekken! Kortom; Een bedrijf waar ik nog lange tijd hoop te werken!

Oprechte aandacht voor jou als persoon

Ben ruim een jaar geleden begonnen als Assistent Vestigingsmanager, en ga nog steeds met veel plezier naar mijn werk. Het geeft gewoon ontzettend veel voldoening als je voor kandidaten het middel bent om op de juiste plek bij het juiste bedrijf terecht te komen - waardoor zij en ook het bedrijf tot bloei komt! Binnen Intro Personeel is er veel aandacht voor persoonlijke groei en ontwikkeling, zowel voor eigen personeel alsook voor geplaatste kandidaten! Er zijn open communicatielijnen met directie en iedereen staat altijd klaar om elkaar te helpen. Het mooiste van dit vak is als je hoort dat een bedrijf lovend is over een kandidaat, die in die functie ook doorontwikkelt - zo ben je concreet een bouwsteen in iemands carriere en levensgeluk!

Pluspunten

Ontspannen werksfeer en luisterend oor van collega's en voor kandidaten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

• Intro Personeel