Intro Personeel

Reviews voor Intro Personeel in Barendrecht

Barendrecht5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Prachtige werkgever

Mooi werk in een prachtige branche. Bij Intro werk je als recruiter toe naar vaste plaatsingen voor jouw kandidaten. Win-win voor klant, kandidaat en Intro. Veel lol, goede gesprekken en mooie uitjes. Zakelijk zijn er goede processen en worden besluiten weloverwogen genomen. Alles loopt zoals het moet en mogen we trots en dankbaar zijn op onze mooie club.

Een inspirerende werkgever met doorgroeimogelijkheden!

Sinds 2011 werk ik met veel plezier bij Intro Personeel. Ik ben binnengekomen als stagiair en sinds 2012 officieel in dienst. Intro Personeel is mijn eerste werkgever. Twee aspecten die ons bedrijf kenmerkt; een goede sfeer en omzien naar elkaar. Dagelijks werken we met een gedreven en leuk team om 'de ander' tot bloei te laten komen. Het is mooi en dankbaar werk om mensen naar een nieuwe vaste baan te bemiddelen. De goede sfeer in onze organisatie wordt onder andere gekenmerkt door leuke bedrijfsuitjes, sportieve activiteiten en bedrijfsborrels. Kortom, een leuk bedrijf met veel diversiteit en gezelligheid!

Pluspunten

Een goede sfeer en hard werken kunnen samengaan.

Officiële reactie van Intro Personeel

2 september 2019
Voor dit soort reacties komen wij ons bed uit! Wat gaaf om te lezen dat jij het enorm goed naar je zin hebt. Dat je zoveel voldoening haalt uit je werk bij Intro Personeel! Recruiters bij Intro doen er alles aan om een goede match te maken en mensen naar een mooie vaste baan te bemiddelen. Bedankt voor je enthousiasme!

Een stabiele werkgever waar de mens centraal staat!

Nu bijna 2 jaar werkzaam bij Intro Personeel. Elke dag ga ik met veel plezier naar mijn werk. Het werk is afwisselend, er is tijd voor een grapje maar ook tijd om serieus te zijn. Je komt dagelijks met nieuwe mensen in contact en kan voor deze mensen veelal ook iets betekenen. Kortom een mooie functie met veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen!

Pluspunten

Bedrijfsborrels, bedrijfsreizen etc.

Minpunten

Een leuke organisatie waarbij de mens-centraal staat.

3 jaar geleden ben ik komen werken bij Intro Personeel. Sinds die tijd zijn er veel dingen veranderd. Er zijn nieuwe, talentvolle, mensen bijgekomen, het is drukker geworden, er zijn nieuwe bedrijven klant geworden van Intro Personeel en de markt waarin we werkzaam zijn is anders geworden. Ook zijn er dingen hetzelfde gebleven, namelijk de sfeer, de onderlinge band tussen collega's en oog hebben voor de mens. Intro Personeel is een fijne werkgever die jou/mij de mogelijkheid geeft om te ontwikkelen. Ze weten jou/mij te motiveren en je tot bloei te brengen. Dit is uniek en dat doen ze op een creatieve manier! Kortom, Intro Personeel is een werkgever die ik bij iedereen aan zou raden.

Pluspunten

Onderlinge band met collega's, secundaire arbeidsvoorwaarden, gezelligheid en mensen in het middelpunt

Werken met plezier; elke dag fluitend naar je werk!

Meer dan 3 jaar werk ik bij Intro Personeel. Iedere dag ga ik met plezier naar m'n werk en werk ik met enthousiaste collega's samen. Het leuke is dat we met elkaar elke dag weer een beetje beter willen worden; wij in ons werk, kandidaten in hun zoektocht naar nieuw werk, werkgevers in hun zoektocht naar nieuw talent! We werken in kleine teams met enthousiaste professionals. Met 3 of 4 collega's kan je snel schakelen en ben je goed op elkaar ingewerkt. Omdat we zelf ook oog hebben voor elkaars kwaliteiten, komt het voor dat een collega wisselt met een andere vestiging. Gezonde doorgroei of verbreding van je takenpakket zit er zeker in bij Intro Personeel. Je werkt bij ons, omdat het bij je past; Je gaat zelf elke dag fluitend naar je werk! Het leven bestaat niet alleen uit werken. Persoonlijke ontwikkeling en teamvorming vinden we ook erg belangrijk. Daar maken we dus tijd voor. Een potje tafeltennis, een goed gesprek of een sportavond met elkaar. Daar knap je van op. Persoonlijk vind ik het ook mooi dat we regelmatig de handen uit de mouwen steken voor een goed (maatschappelijk) doel en daarmee anderen heel concreet helpen. Kortom; een hele diverse baan binnen een professionele club mensen die anderen tot bloei willen laten komen op een mooie werkplek in de regio.

Pluspunten

Inspanning en ontspanning horen bij elkaar

Minpunten

Files in de Randstad / Regio zijn niet meer te vermijden!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

• Intro Personeel