Intro Personeel

Reviews voor Intro Personeel in Alblasserdam

Alblasserdam10 reviews

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

Goede sfeer en werkomgeving

De werkomgeving bij Intro Personeel is erg motiverend. Het personeel behandeld klanten, kandidaten en collega's met respect. Bovendien hangt er een geweldige sfeer!

Officiële reactie van Intro Personeel

2 september 2019
Bedankt voor je positieve reactie, dat doet ons goed! De sfeer in ons bedrijf vinden wij heel belangrijk. Een goede sfeer is belangrijk om goed te kunnen werken en uiteindelijk te bloeien!

Prettige werkomgeving met ruimte voor jouw ambities

Ik mag al een paar maanden werkzaam zijn op de marketing afdeling van Intro Personeel. De werksfeer is ontspannen en er is ruimte voor persoonlijke ambities. Naast de gezelligheid op het kantoor wordt er ook hard gewerkt aan de groei en ontwikkeling van Intro Personeel.

Pluspunten

bedrijfscultuur

Officiële reactie van Intro Personeel

2 september 2019
Hoi, tof dat je zo positief bent! Marketing is een mooi vak hé! De bedrijfscultuur vinden wij ook erg belangrijk. Iedereen moet zich echt op z'n gemak voelen. Bedankt!

Een sociale organisatie met oog voor mensen!

Een aantal maanden mag ik werkzaam zijn bij Intro Personeel als Recruiter. In deze tijd is het gevoel bevestigd dat Intro een organisatie is waar de werknemers en klanten ontzettend belangrijk zijn. Met de klanten wordt altijd meegedacht. En afspraak is afspraak. Voor de werknemers geldt dit zeker ook. Intro stelt alles in het werk om mensen naar een vaste baan in de arbeidsmarkt te bemiddelen.

Pluspunten

Altijd bereikbaar, oog voor mensen, verstand van zaken

Fanatiek en hard werken, maar altijd met een glimlach!

Ik werk nu een aantal maanden bij Intro Personeel. Het is een fijne club, waar oog is voor de ander. Naast het harde werken, is er ruimte voor ontspanning of een goed gesprek. Het tot bloei laten komen van de ander, dat is waar iedereen binnen Intro voor staat en voor gaat. Het mooiste van het werk blijft de blijdschap van de werknemers die, mede door jouw hulp en van je collega's, eindelijk weer aan de slag kunnen.

Kwaliteit en werkplezier!

Ik mag me een gelukkige collega van Intro Personeel noemen. Zelfs al voor meer dan vier jaar! En dat is niet voor niks. We zijn een hecht team waarbij we oog hebben voor de kwaliteiten en de ambities van de personen die wij bemiddelen. Niet alleen, maar met het hele team in Alblasserdam zoeken wij de perfecte match. We hebben dus geen bonusstructuur, waardoor we puur en alleen naar de best passende oplossing voor onze kandidaten en klanten zoeken. We werken eerlijk en oprecht. Dat verwachten wij dan ook van onze werkzoekenden en opdrachtgevers. No-nonsens is voor ons dan ook de norm. Dat zie je bijvoorbeeld terug in het potjes tafeltennis in de pauze, waarbij de directie bij aanwezigheid altijd even fanatiek mee doet. Het mooiste is dat wij onze capaciteiten en talenten mogen en kunnen blijven ontwikkelen. Wil jij dat ook? Vind bij ons een vacature die past bij jou a capaciteiten of benader ons voor een goed gesprek over je algemene ambitie. Wij helpen je graag verder aan je toekomst!

Pluspunten

Platte organisatie

Iedereen heeft oog voor elkaar.

Via een aantal stageperiodes ben ik in dienst gegaan bij Intro. Ze geven mij het juiste gevoel doordat ze mijn ontwikkeling en persoonlijkheid centraal stellen. Bij Intro werken we in teams om kandidaten aan bedrijven te verbinden. Alle medewerkers zijn allrounders, van starters tot senioren voeren we alle taken uit. Intro is een platte organisatie. Natuurlijk zijn er managers/directeuren en junior recruiters, maar de directeuren zijn net zo goed betrokken in het dagelijkse werk. Een mooi bedrijf om voor te mogen werken en opgeleid te worden!

Pluspunten

Veel aandacht voor een leuke sfeer op het werk, positieve omgeving om iets voor elkaar te krijgen!

Samen kom je verder!

Bij Intro werken we in teams om kandidaten aan bedrijven te verbinden. Alle medewerkers zijn allrounders, van starters tot senioren voeren we alle taken uit. Verbindend is het sleutelwoord. We zijn een commerciële club, maar persoonlijke doelstellingen worden nauw verweven met vestigingsdoelstellingen. Hierdoor is er een lerende cultuur, waarbij je je collega's altijd een stap verder wil helpen. Elkaar de loef afsteken is bij onze organisatie niet aan de orde, samenwerking en een positieve bedrijfscultuur staan hoog in het vaandel. Dat is voor ons als collega's onder elkaar net zo belangrijk als voor de klanten en kandidaten die we mogen bedienen. Intro is een platte organisatie. Natuurlijk zijn er managers/directeuren en junior recruiters, maar de directeuren zijn net zo goed betrokken in het dagelijkse werk. Hele gave club om voor te mogen werken! Interesse? Bel ons gerust eens op.

Pluspunten

Fantastische werkgever met oog voor elkaar!

Warme sfeer, oog voor elkaar, genoeg ontwikkelmogelijkheden en leuke bedrijfsuitjes, dat is wat Intro Personeel typeert. Met veel plezier werk ik hier nu 1,5 jaar. We houden van een grapje en zijn serieus op de juiste momenten. Zowel de kandidaten als de werkgevers worden altijd netjes bediend en we proberen iedereen een kans te geven. Ons doel is om jou tot bloei te brengen en daar doen we ons uiterste best voor. Met 6 vestigingen kunnen wij jou extra goed bedienen en de kleine teams van 4 a 5 collega's werken nauw samen. Van harte welkom bij ons!

Pluspunten

Goede sfeer, gezellige collega's en afwisselend werk

Een fantastische club met als doel: 'de ander tot bloei brengen'

Wat heb ik het naar mijn zin op m`n werk! in 2013 ben ik als stagiair in aanraking gekomen met Intro Personeel en sindsdien ben ik er nooit meer weg geweest :). Want mijn motto is nou eenmaal: 'als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit meer te werken'. Iedere dag probeer ik vanuit mijn nuchtere en vindingrijke werkhouding de ander tot bloei te laten komen. De ene keer is die 'ander' een klant en/of prospect en de andere keer is die 'ander' een werkzoekende. Zo probeer ik, samen met mijn collega`s, iedere dag iemand fluitend aan het werk te helpen! Naast de algemene werkzaamheden is er ook altijd tijd voor ontspanning. Denk hierbij aan; tafeltennis, darten, tafelvoetbal, paaltjesvoetbal en FIFA. Ook stimuleert onze werkgever persoonlijke ontwikkeling. Iedere medewerker krijgt hiervoor de kans! Samengevat; Intro Personeel is de leukste werkgever van de Alblasserwaard!

Pluspunten

Humor en ernst liggen dicht bij elkaar

Minpunten

Die zijn er niet :)

Plezierige werkomgeving waar je tot je recht komt

Al ruim twee jaar werk ik inmiddels bij Intro Personeel. Nog steeds heb ik het erg naar mijn zin. Dat komt vooral door de gezelligheid (natuurlijk ben je er om te werken, maar er is ruimte voor een praatje of een geintje) en de oprechte belangstelling van collega’s en de ontspannen werksfeer. Dat komt ten goede aan mijn werk: het schrijven van teksten. Ik geniet erg van het schrijven van onder meer vacatureteksten, blogs, interviews en berichten voor social media. Zo draag ik op mijn manier mijn steentje bij aan deze mooie organisatie. Ook is het leuk dat je elkaar buiten werktijd ontmoet. Collega’s zijn niet alleen collega’s, maar zijn ook mensen bij wie het goed toeven is. Bovendien: leuk om in de pauze lekker eitjes te bakken en te tafeltennisen!

Pluspunten

Goede werksfeer, persoonlijk contact met collega's, waardering voor je werk

Minpunten

Reizen tussen verschillende locaties soms lastig

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intro Personeel met

• Intro Personeel