Intratuin

Intratuin Reviews

157 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 171 reviews

Gezellige sfeer, maar minimum loon voor hard werken

Als bijbaan hier gewerkt in een gezellig team met enthousiaste en lieve mensen. Helaas werk je niet alleen voor het team, maar ook voor een goed salaris, wat bij Intratuin naar mijn mening erg tegenvalt (minimumloon en niks meer) ondanks dat het werk (lichamelijk, maar ook mentaal) erg intensief kan zijn.Over het algemeen een gezellige werksfeer, maar wel lange dagen. Je wordt niet snel ingepland voor minder dan 5 uur, wat voor een bijbaan soms lastig kan zijn om het goed te combineren met een studie.

Medewerker

Commercieel bedrijf zonder gevoel voor mensen. Ze zorgen niet goed voor eigen personeel.

Pluspunten

Leuke team

Minpunten

Te zwaar werk, te laag salaris, te veel verwachtingen, geen groei mogelijkheden

Kunnen niet met goed personeel omgaan

Weinig waardering, wordt amper rekening gehouden met jou als persoon.Salaris is matig en te verschillend onder al het personeel. Draait alleen om inkomsten en geen doorgroeimogelijkheden.Je wordt ingezet hoe het hun uitkomt.Zoveel meer banen met veel meer potentie op de markt!

Gezellig le werkomgeving

Prettig gewerkt bij intratuin denken altijd mee met je als je een probleem hebt en je kan altijd bij ze terecht.

Erg leuke tijd gehad

Ik heb hier een hele leuke tijd gehad, fijne collega's waar ik veel van geleerd heb. Mocht veel dingen doen, kreeg veel vertrouwen van mij afdelingshoofd en bedrijfsleider.

Pluspunten

Leuke feestjes, gezellige collega's, veel vrijheid. Wordt veel vernieuwd en geïnvesteerd in het bedrijf

Minpunten

Je kunt geen korte shifts werken van een paar uur. Het zijn bijna altijd hele werkdagen

Slechte communicatie, weinig mogelijkheden

Hielden zich niet aan coronaregels, zowel op de werkvloer als het feit dat ze vakantiedagen inhielden bij verplichte quarantaine. Hoewel hier door meerdere mensen op is gewezen dat dit wettelijk niet mag is het een hele strijd geweest dit opgelost te krijgen. Daarnaast probeerde ze op meerdere vlakken echt het onderste uit de kan te halen en waren ze weinig meegaand en meedenkend.De communicatie tussen de bedrijfsleider , management en personeel is erg slecht. Veelal was communicatie vanuit de bedrijfsleider ook volledig afwezig.Het werk is weinig uitdagend, maar als je fijne collega´´´s op je afdeling hebt maakt het wel een stuk leuker, dit moet je uiteraard maar treffen.

Pluspunten

Vaste roosters Bovenwettelijke vakantiedagen

Minpunten

Slechte communicatie

Fijne werkgever, leuke collega's.

Ik heb hier gewerkt tijdens de kerstperiode. Het was soms erg druk, maar ik vond het erg leuk om te werken.

Pluspunten

Korting op producten.

Minpunten

Fijne collega’s en een leuk bedrijf!

Het is een bedrijf met vele afdelingen. De meeste afdelingen werken samen. Er werken een hele boel leuke mensen. Je hebt nooit elke dag hetzelfde. Elke dag is anders. Het is een fijn bedrijf als bijbaantje.

Pluspunten

Horeca in huis, veel afwisseling

Minpunten

Communicatie is niet altijd even goed en dat zorgt wel voor frustraties.

Leuke baan

Wat dit bedrijf leuk maakt dat het een familiebedrijf is. Had ik niet verwacht (organisatie). Er wordt echt omgezien naar de mensen. In begin was het ff wennen maar ik vind het een leuke baan met veel afwisseling.

Pluspunten

Afwisselend, gezellig

Minpunten

intensief

Samen met je collega’s moet je het doen. Dat kan heel goed gaan maar ook niet. Helaas geen objectiviteit bij de bedrijfsleiding.

Pluspunten

Korting

Minpunten

Veel negativiteit

verschrikkelijk

je wordt slecht behandeld en als je iets niet snapt wordt je niet geholpen.

Pluspunten

zijn er niet

Minpunten

je wordt slecht behandeld

Leuke plek om te werken.

Echt een warm bad waar je in stapt. Hele fijne sfeer en veel ruimte om je te ontwikkelen. Je word snel vrijgelaten om je taken te vervullen. Je krijgt veel vrijheid en ruimte om je eigen dag in te delen.

Pluspunten

leuke werksfeer, gratis avondmaaltijd.

Minpunten

Soms wat rustig

Niet wat ik ervan verwacht had

Zodra je begint lijkt alles goed geregeld, helaas komt daar snel verandering in. Geen antwoord krijgen op mailtjes, roosters die ineens veranderen vlak van te voren, artikelen die geen of een verkeerde code hebben waardoor je ontzettend vaak andere afdelingen moet bellen. Deze dingen kwamen voor mij in ieder geval de werksfeer niet ten goede. Wel erg leuke collega's

Pluspunten

Later beginnen dan gemiddelde baan

Minpunten

Slechte communicatie

Gezellige sfeer

Het is een hele gezellige werksfeer. Staan altijd klaar om je te helpen wanneer je iets niet begrijpt. Daarnaast heel veel vrijheid met je uren.

Leerzaam

Ik heb bij de intratuin veel geleerd, maar het is een leuke onderneming als je werkervaring op wilt doen. Het geeft je een bijzonder inzicht in mensen en processen.

Gezellige collegae maar was ook het enigste pisitieve

Collegialiteit onder elkaar is groot.Eigenaar denkt alles te mogen en te kunnen.Leidinggevende dit totaal niet Weert wat communicatie is

Pluspunten

Minpunten

Geen communicatie of respect van leidinggevende of werkgever.

Raar bedrijf rommelig

Vreemde opvattingen rare toestanden vreemde bedrijfscultuur verzinnen dingen om je contract niet te verlengen

Pluspunten

Mooie winkel

Minpunten

Talenten worden niet benut

Slechte baas totaal niet personeels gericht.

Slechte baas totaal niet personeels gericht. Bij ziekte direct arbo inschakelen . Maar 0 contact gezocht met medewerker. Erg slecht dus.

Verschrikkelijke werkplek

Verschrikkelijke werkplek waar je niets goed kan doen. Je wordt gekleineerd en iedereen gaat stuk voor stuk (in de eerste maand) weer weg.

Pluspunten

Minpunten

Alles

Prima baan

Persoonlijk hou ik niet van langzaam werk, dus was het niks voor mij. Het is een aanrader als je een hobby hebt met planten en je het niet erg vind om soms even niks te doen (dit had ik vaak aan de kassa).

Pluspunten

aardige collegas

Minpunten

sloom werk

Dynamisch bedrijf

Leuke collega’s leuk werk zeer dynamisch en altijd mooie producten enz

Pluspunten

Er zijn nooit geen klanten

Minpunten

Kan er ontzettend warm worden, het is een kas uiteindelijk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intratuin. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Intratuin met

Meer informatie over Intratuin in populaire locaties

• Intratuin