Intratuin
Ik heb bij de intratuin veel geleerd, maar het is een leuke onderneming als je werkervaring op wilt doen. Het geeft je een bijzonder inzicht in mensen en processen.
Collegialiteit onder elkaar is groot.Eigenaar denkt alles te mogen en te kunnen.Leidinggevende dit totaal niet Weert wat communicatie is
Pluspunten
Minpunten
Geen communicatie of respect van leidinggevende of werkgever.
Vreemde opvattingen rare toestanden vreemde bedrijfscultuur verzinnen dingen om je contract niet te verlengen
Pluspunten
Mooie winkel
Minpunten
Talenten worden niet benut
Slechte baas totaal niet personeels gericht. Bij ziekte direct arbo inschakelen . Maar 0 contact gezocht met medewerker. Erg slecht dus.
Verschrikkelijke werkplek waar je niets goed kan doen. Je wordt gekleineerd en iedereen gaat stuk voor stuk (in de eerste maand) weer weg.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Persoonlijk hou ik niet van langzaam werk, dus was het niks voor mij. Het is een aanrader als je een hobby hebt met planten en je het niet erg vind om soms even niks te doen (dit had ik vaak aan de kassa).
Pluspunten
aardige collegas
Minpunten
sloom werk
Leuke collega’s leuk werk zeer dynamisch en altijd mooie producten enz
Pluspunten
Er zijn nooit geen klanten
Minpunten
Kan er ontzettend warm worden, het is een kas uiteindelijk
Ik heb een hele leuke tijd gekend bij dit bedrijf, maar dit kwam wel door de collega's. Het management laat je een beetje in het diepe zakken en verwachten dat je alles maar gewoon kan en doet. Je moet goed tegen chaos kunnen als je hier wil werken.
Als eerste wil ik zeggen dat mijn ervaringen bij dit bedrijf zeker niet voor iedereen hetzelfde zullen zijn. Ik was zeker niet geschikt voor deze baan wat mijn ervaring natuurlijk minder positief maakte. Echter ben ik wel van mening dat er een hoop dingen te melden zijn die voor iedereen gelden. 1. Het loon, ik kreeg zo'n 4 euro per uur betaalt (17 jaar). In vergelijking tot een simpele vakkenvuller bijbaan dus een stuk minder. Hierbij zou je misschien verwachten dat het heel rustig en niet veeleisend werk is. Bij mij was dat niet het geval. Er werd een aantal keer van ons gevraagd om pauzes over te slaan, wegens drukte. 2. De uren. Bij de kassa was het gewoonlijk om vanaf 10 tot 17.30 te werken met 45 min pauze. Je moet er echter wel rekening mee houden dat je dan werkt tot sluitingstijd. Zodra de laatste klant is vertrokken gaat de winkel sluiten, wat 20-50 min kan duren. Iedereen staat dan buiten te wachten, want je gaat met z'n allen tegelijkertijd weg. Hier wordt je niet voor betaald. 3. De werknemers. 90% is heel lief, dit is de reden waarom zoveel hier graag werken. Er hangt een soort familie sfeer, voornamelijk rond de werknemers die al langere tijd van dienst zijn. Heel anders dan bij een supermarkt. 4. De chaos. Het is wel een beetje chaotisch. Vaak staan kortingen niet in het kassasysteem, waardoor je ze zelf moet invoeren. Hier heb je echter wel het pasje nodig van de klantenservice-medewerkers. Ook zijn er veel artikelen zonder barcodes. Verder zijn er een hoop kleine dingetjes, zoals artikelen waarvan de barcode niet scant of dingen zonder barcode - meer...
was super leuk om hier te werken en al deze leuke en gezelige mensen te leren kennen
Er is erg weinig structuur in het bedrijf en de bedrijfsleider heeft geen idee wat er op de werkvloer speelt. Typische baas waar het echt alleen om geld draait, kan ook zonder reden tegen je uitvallen. Niet een bedrijfscultuur waar je energie van krijgt. Ik raad aan om door te zoeken naar een ander bedrijf als je een baan hier overweegt, je verdiend beter namelijk (en dan heb ik het niet (alleen) over geld). Het leukste van de baan was de creativiteit en plantenverzorging. Het moeilijkste van de baan was het omgaan met de ongezonde bedrijfscultuur mede door de werkgever en bepaalde werknemers. Er is sprake geweest van seksuele intimidatie in mijn tijd daar en naar gehoor ook in het verleden. Daarnaast slechte communicatie binnen het bedrijf, wat tegenstrijdig is met de uitspraak tijdens sollicitatie "we houden van duidelijke communicatie", dit zag ik nooit terug in het bedrijf.
Leuke mensen en sfeer. Zeker een aanrader. Soms wel echt hard werken wanneer het seizoen goed is.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Weinig feedback
teveel van hetzelfde werk. veelal uitpakken, schappen vullen, ruimen ruimen. te weinig met verkoop en styling bezig wat eigenlijk de functieomschrijving inhoud.
Un centro de jardin y decoración con mucho ganas , connoscido de productos , plantas ... buen servicio y importante un servicio despues . Todo el servicio con un sourire y qualidad de productos ,con garantia es la mas importante . Un impressa con example por mucho autro centro de jardin .
Slecht uit betaald laatste salaris niet eens gekregen
Bedrijfscultuur: het is een bedrijf waar baas en afdelingschefs het voor het zeggen hebben. Als medewerker heb je maar te luisteren en is eigen inbreng niet belangrijk. Als je een gemotiveerde instelling hebt wordt deze al snel gesloopt. Persoonlijke ontwikkeling en enthousiasme zijn snel verdwenen.
Pluspunten
Kerst pakket en bon
Minpunten
Zeer hierarchiesch en, elke afdeling zijn eigen winkeltje.
leuk werk, met gezellig team collega's. Jammer dat er niet meer in het bedrijf geinvesteerd wordt.
Het is een leuke werkplek, echter moet je wel stressbestendig zijn.
Pluspunten
vaste werktijden
Minpunten
geen pauzes
Jammer van de vele koopzondagen. Verder is intratuin een fijne werkgever. Erg gezellige collega's, ruimte voor eigen inbreng.
Leuk bedrijf met prima arbeidsvoorwaarden. Genoeg ruimte om je eigen ideeën te ontplooien.
Misschien wel de beste stage die ik heb gelopen tijdens mijn studie dierverzorging!