InteraktContour

InteraktContour Reviews

Fijne werkomgeving, harde werkers, zorgzaam voor elkaar

Uitgelichte review

InteraktContour heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Interaktcontour is een fijn bedrijf met gevoel voor de mens, uiteraard voor onze cliënten, maar ook voor de medewerkers.Iedereen staat voor elkaar klaar, durft te zeggen wat ze vinden.Op elk niveau is iedereen zeer benaderbaar.Professioneel , ICT is goed geregeld, goede arbeidsvoorwaarden.

Pluspunten

Menselijk, goede arbeidsvoorwaarden, fijne sfeer

Minpunten

op dit moment nog geen

fijne werksfeer

Het werken bij InteraktContour bevalt me zeer goed. Het loon wat bij een zijinstromer bbl-er past helaas niet. Dit is dan ook zeker een rede om verder te blijven kijken. Het is natuurlijk locatie afhankelijk maar hier is de sfeer en de samenwerking heel fijn. Hele fijne leidinggevende.

Minpunten

snel minuren, door niet volledig ingepland, pauze gaat van werktijd af, terwijl je altijd bereikbaar moet zijn, en je ook niet weg kunt.

Andere verwachtingen gecreëerd en een te hoge werkdruk, wat ten koste gaat van het werkplezier.

Ik vind het leuk om zoveel mogelijk te leren van de doelgroep en mijzelf te kunnen ontwikkelen bij de ondersteuning en begeleiding. Wat mij tegenvalt is het gebrek aan support en waardering.

Pluspunten

Doelgroep

Minpunten

Weinig ondersteuning of klankbord

collegiale en ontspannen sfeer waarin je snel wordt opgenomen

Een goede instelling waarin met de clienten en het personeel wordt meegedacht. Menselijkheid.

InteraktCont 8s een prima werkgever houd rekening.met personeel en denk.met je mee. Wat voor jou het beste is.

InteraktCont is een goede organisatie. Denk mee met het personeel en is er voor het personeel. Voor.mij is het jammer dat ze verweg zitten met hun locaties.

Minpunten

Ver weg met de locaties .

Fijne werkomgeving

Ik heb geleerd om vaker om hulp te vragen en niet het gevoel te hebben alleen te staan

Gezellig collega's, prima werk sfeer

Leuke werk plek Met verschillende niveaus die goed samen werken zonder dat je verschil merkt in omgang

Pluspunten

Je kunt mee-eten

Minpunten

Soms erg vroeg beginnen

Fijne werkplek met doorgroeimogelijkheden

Leuk team, goede scholing intern, fijn salaris, leuke collega’s, prettige werksfeer

Pluspunten

Kunnen mee eten met de bewoners, leuke collega’s, voldoende doorgroeimogelijkheden

Laagdrempelig, collegiaal en constructief

Ik voel met thuis bij InteraktContour. De sfeer is ontspannen en collegiaal en gelijktijdig wordt er hard gewerkt aan professionaliteit. Ik krijg kansen en bij moeilijke opdrachten kan ik altijd terugvallen op collega's.

collega's leuk maar management is chaotisch

werken met de cliënten is leuk om te doen. het management is matig, geen doorgroei mogelijkheden en luisteren naar personeel is matig

Pluspunten

online trainingen

Minpunten

Chaotische planning

Fijne sfeer en gezellige collega's

Fijne sfeer, iedereen wil elkaar helpen. Ik word er gelukkig van dat ik hier mag werken. iedereen is zeer vriendelijk tegen elkaar en welkom. In het begin wel chaotisch gestart. De bewoners zijn erg leuk en waarderen dat je er bent.

Pluspunten

Reiskostenvergoeding

Minpunten

Salaris is laag

Leuke omgeving met veel uitdagingen en techniek

Interessante omgeving waarbij ik in mijn functie veel uitdagingen tegenkom en met veel techniek in aanraking kom. Elke dag is weer anders en komen er veel onderwerpen op je af.

Pluspunten

Vrij om de uren in te delen

Een fijn en een prettig werkplek

Vanaf dag 1 voelde het voor mij gelijk goed om te werken bij interaktContourEen warm binnenkomst en iedereen stond en nu nog voor je klaar waar nodig was De eerste drie weken ben ik goed ingewerkt , wat ik ook als heel prettig heb ervaren

Pluspunten

Gezellige werksfeer met fijne collega’s en bewoners

Minpunten

Al vroeg beginnen smorgens, meestal om 6.30, hier heb ik altijd al moeite mee gehad

Ambitieuze organisatie met aandacht voor cliënten en medewerkers

InteraktContour is een prettige organisatie om bij te werken. De bedrijfscultuur is informeel, collega's en MT-leden zijn erg toegankelijk en behulpzaam. Er wordt altijd gekeken naar wat we kunnen verbeteren, zowel voor de cliënt als de medewerker, waarbij (zorg)technologie een belangrijke rol speelt. Daarin is InteraktContour erg ambitieus. Onze zorgmedewerkers hebben hart voor onze doelgroep cliënten met NAH (niet aangeboren hersenletsel), juist omdat het zo'n bijzondere doelgroep is om mee te werken. Het moeilijkste van mijn baan - vooral vanwege Corona- vind ik de spreiding van alle locaties, waardoor het lastiger is om collega's fysiek te ontmoeten. Ikzelf heb een kantoorfunctie, waarbij ik kijk hoe we medewerkers beter kunnen faciliteren in hun werkzaamheden. Daarbij werk ik veel samen met mijn manager, teamleiders, (team)adviseurs en de medewerkers zelf. Die samenwerking vind ik ook echt het allerleukste van mijn baan en dat komt met name door de leuke collega's.

Pluspunten

Leuke collega's, aandacht voor werk-privé balans, fietsplan, bedrijfsfitness, mogelijkheid tot thuiswerken, veel vrijheid bij invulling van je baan

Minpunten

Veel verschillende locaties waardoor je niet al je collega's kunt zien

Zorgaanbieder die innovatief en vernieuwend zorg wil leveren. Met oog voor kwaliteit en menselijke maat

Fijne club betrokken collega's die ondanks alle Corona perikelen rechtovereind blijven om goede zorg te bieden aan clienten

Hard werken met een open cultuur

Sinds ik bij InteraktContour ben begonnen, is er een wereld voor mij open gegaan. Na mijn commerciële achtergrond, was er weer ruimte voor openheid, kwetsbaarheid, voortuit denken en aandacht voor elkaar én de cliënt. Hard werken, dat wel, maar wel in een open cultuur en collega's die het ook voor elkaar doen. Je merkt gewoon dat het mensen zijn met een maatschappelijk doel, en dat iedereen zich inzet om de zorg voor de cliënt zo goed en fijn mogelijk te laten verlopen. Geen product, maar een dienst.

Pluspunten

Eigen verantwoordelijkheid, diversiteit in projecten en mensen, brede regio impact, leuke bedrijfsinitiatieven

Minpunten

Geen kantine/restaurant

Ambitieus

Ik werk met plezier al bijna 10 jaar bij InteraktContour. Een organisatie met fijne collega's een stevige ambitie waar ik graag aan mee werk. Hou je van een informele bedrijfscultuur, met ruimte voor persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling, dan zit je hier goed!

Pluspunten

vrijheid om werk-en privé goed op elkaar af te stemmen

Minpunten

Hoge ambities met soms te veel projecten en uitdagingen.

Zelforganiserende teams met veel vrijheid

Geweldige werkplek als van een dynamische omgeving houdt en cliënten die je dagelijks voor nieuwe uitdagingen zetten. Helaas een organisatie (staf afdelingen) die de touwtjes iets te vast willen houden ondanks het zelforganiserende karakter.

Een creatieve werkplek met fijne collega's

Ik heb een hele brede en afwisselende functie. Geen dag is hetzelfde en geen week is hetzelfde. Geen probleem, alleen is er soms stress vanwege deadlines. Maar door onze goede samenwerking komt dat altijd goed.

Leuke werkzaamheden

De functie van cognitief medebehandelaar sluit erg goed aan bij de opleiding toegepaste psychologie. Je voert gesprekken, intakes, groepstrainingen en werkt aan persoonlijke doelen van de client.

Pluspunten

Werkzaamheden sluiten aan bij een toegepast psycholoog

Minpunten

Werkdruk

Prettige werkomgeving

Prettige werkomgeving, jammer genoeg werd er veel tijd besteed aan prive zaken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij InteraktContour. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.9

• InteraktContour