Indaad

Werken bij Indaad: Indaad reviews van werknemers

Fijne bedrijfscultuur

Fijn om een onderdeel te zijn van een organisatie die heel divers en jong is en die zich inzet voor individuen die wel een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Pluspunten

Trainingen, Flexibiliteit

Afwisselend werk volgens eigen agenda

Het werken bij Indaad is elke dag anders, de verscheidenheid aan cliënten is dan erg breed. Voor mij zorgt dit voor afwisselende uitdagingen en ook veel leermogelijkheden. In korte tijd heb ik al erg veel geleerd bij Indaad, zowel van de 1-op-1 begeleiding als de casuïstiek tijdens het overleg. Het fijne van het werken bij Indaad is dat je je eigen agenda beheerd en een eigen caseload draait. Dit zorgt voor veel vrijheid en een relaxte sfeer om in te werken. Tot slot zijn er altijd collega's bereikbaar die met je mee kunnen denken over een bepaalde casus, maar ook waarmee je goed kunt lachen.

Leerzame en relaxte werkomgeving

Sinds oktober 2019 ben ik werkzaam binnen Indaad. De werksfeer is voor mij doorslaggevend geweest in de keus te starten bij Indaad. Voor mij is het belangrijk dat ik met plezier kom naar mijn werk. De open en relaxte sfeer onder de collega's hebben er voor gezorgd dat ik me als beginner direct onderdeel voelde van het team. Natuurlijk is niet alleen de sfeer belangrijk. In mijn zoektocht naar een nieuwe baan heb ik mij ook gericht op doorgroeimogelijkheden en ontwikkelingsmogelijkheden. Wat mij betreft heeft Indaad dit zeker. Als coach bij indaad is elke dag anders, dat maakt het werk voor mij uitdagend en leerzaam.

Divers team met passie voor het werken met deze doelgroep!

Leuk team, leuk werk, leuke teamuitjes! Een gevoel van samen scoren, oprechte aandacht voor elkaar en voor de doelgroep. Veel flexibiliteit in het werk, goede afstemming met collega’s. Een uitgebreid scholingsprogramma om de deskundigheid te bevorderen. Indaad biedt daarnaast goede facilitaire voorzieningen, om het werken door de hele stad te vergemakkelijken. Een fijne werkgever!

Pluspunten

Scholingsprogramma, Teamuitjes

Een informele en enthousiaste organisatiel

Een informele en enthousiaste organisatie met hart voor de mensen zowel voor de klanten/cliënten als voor zijn werkers. Het is een jonge organisatie qua werkers. Het bedrijf is in ontwikkeling en blijft groeien zowel in personeel als inhoudelijk. Binnen het sociale domein is het een organisatie die opvalt door creatief denken en op zoek gaan naar de randen van mogelijkheden om klanten te helpen. Waarbij ze als aanbieder van hulp voor jeugdigen flexibel moeten zijn omdat de gelden en de de regels van buiten af, wisselend is. De cliënten zijn vanaf een jaar of 12 tot een jaar of 60, waarbij er wel een als aparte afdeling is voor het begeleiden van de jeugdigen. Als begeleider/coach moet je geen 9 tot 5 mentaliteit hebben maar openstaan voor de cliënten ook als het buiten kantoor uren valt. Dat wil niet zeggen dat je veel moet werken buiten kantoor uren Maar bijvoorbeeld telefonisch wel kan meedenken en in crisis adequaat moet kunnen handelen. Daarbij heb je wel ondersteuning van het is management en de gedragsdeskundigen. Je hebt veel zelfstandigheid bent gedeeltelijk op kantoor maar veel op locatie bij de cliënt. Het is belangrijk dat je verstand heb van mensen met een verstandelijke beperking hij en opa openstaat voor mensen met justitie en politie contacten. Het is belangrijk dat je je informeert over het gezins- en sociale netwerk van je cliënten en dit samen met hen probeer te vergroten. Daarnaast ga je met ze op zoek naar praktische oplossingen op diverse leefdomeinen.

Productieve en gezellige werkomgeving

Indaad is een hele fijne organisatie. Een hele fijne werksfeer met zeer gemotiveerde en enthousiaste collega's. Beste bedrijf waar ik ooit gewerkt heb!

Interessante werkomgeving

Indaad in een fantastische bedrijf met hart voor de zorg en mens. Ze staan garant voor een uniek en divers team. Elk lid van dit team heeft dezelfde passie voor de zorg en de doelgroep die wordt bediend. Wanneer je bij Indaad komt werken heb je een uitdagende functie die maakt dat je je als professional kan blijven ontwikkelen.

Fijne werkomgeving

Inhoudelijk word ik erg blij van mijn werk bij Indaad. Samen met alle collega's is er een hele fijne werksfeer!

Ontwikkeling

leuke collega's, goeie werksfeer ruimte om jezelf te ontwikkelen en om te leren

goede sfeer, leuke collega's

Indaad BV is een bedrijf dat in een korte tijd groot is geworden en Vooral de sfeer, de collega's en de samenwerking tussen collega's staat hier voorop en dat merk je ook.

Pluspunten

sfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Indaad. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.3

4.1
3.9
3.9
4.1
4.3

Reviews over Indaad gesorteerd op locatie

• Indaad