IKEA

IKEA Reviews

247 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 10.153 reviews

Gezellig

Vond wel even de vraag waarom ik het niet goed genoeg is voor de zekerheid overleggen voor welke waarde deze verzekerd moeten worden die alleen bedoeld is

geen doorgroeimogelijkheden, zeer hard werken, te weinig personeel

Nieuwe mensen krijgen geen training en er wordt nagenoeg geen leiding gegeven (speciaal in de avond dienst). Collega's van jouw nivo geven jou orders en commentaar over je werk. Wordt weining rekening gehouden met het personeel : aandacht vooral op de klant gericht. Wordt geen gehoor gegeven als je aangeeft graag overgeplaatst te worden naar een andere afdeling, omdat het werk te zwaar voor je is.

Pluspunten

een aantal lieve collega's

Minpunten

zwaar werk voor weinig geld, slechte sfeer (geen team/ leiding)

goede

weinig doorgroei, leuke collega's. goede salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden

Productieve en gezellige werkgever

Leuke werkgever die veel met je meedenkt. Ze hechten veel waarde aan gelijkheid, dus dat zorgt voor een fijne werksfeer en leuke collega's. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed. Het minimumloon daarentegen mag wel wat hoger liggen.

Gezellige werkomgeving

Bij IKEA Amsterdam (Goodsflow) werk je in een gezellig team waarbij iedereen elkaar helpt. Er hangt een relaxte sfeer wanneer het niet heel druk is en zelfs wanneer het druk is, is er altijd een moment voor een leuk gesprek met je collega’s. Het werk bestaat voornamelijk uit het picken en controleren van orders. Het werk kan soms wat fysiek intensief zijn, maar er kan altijd hulp gevraagd worden aan je collega’s.Verder krijg je tijdens een avonddienst (9 uur lang) gratis avondeten van het medewerkers restaurant en kan je over de hele dag daar eten kopen tegen een fractie van de normale prijs.

Jobbannonser

Tycker det är uselt att deras jobbannonser inte är skrivna på Svenska, jag skulle gärna jobba på lager men man orkar inte sitta och läsa och översätta texten i huvudet, Svenska språket är väl det som vi svenska arbetslösa vill läsa, varför engelska på Allt? Dåligt

Slechte Management

Het management afdeling logistiek was erg langzaam met antwoorden van emails. Komen afspraken niet na en je krijgt weinig begeleiding.

Leuke en informele werkomgeving

Mooie platte organisatie met een no nonsense cultuur en een grote saamhorigheid. Open en hulpvaardige medewerkersgroep. Veel ruimte voor ontwikkeling op ieder niveau.

Pluspunten

Incusion en sustainability zijn er echt belangrijk. Meer dan alleen maar een commerciële instelling.

Minpunten

Werk in weekeinden en koopavond

Slecht management

Eerste jaren heb ik daar met plezier gewerkt. Later was het niet meer te doen, mede door de management/leidinggevende. Ook zij iedereen er wat van, er werdt niet meer na geluisterd of zelfs tegen over gesteld gedaan. Loon/werk verhouding klopt ook niks van. Ze vragen steeds meer van je maar loon ging daar niet mee omhoog.Wel erg leuke collega's! Die ik mis

Mooie missie/visie en bedrijfscultuur

Leuke eerste indruk van het bedrijf. Iedereen in dezelfde gele outfit moest ik aanvankelijk even aan wennen. Salaris is wel aan de magere kant tov de te verrichten werkzaamheden en verantwoordelijkheden. Je krijgt toeslagen en een 13e maand maar die zitten al in het magere totaalbedrag inbegrepen. Voor het geld hoef je het dus niet te doen.

Pluspunten

Mooie bedrijfscultuur

Minpunten

Salaris is echt mager

goed voor een student

Bij BKV, als werkgever, kan ik de ondernemer in loondienst zijn. Ik krijg de ruimte om vooruit te denken, slagvaardig te zijn en voor onze zorgprofessionals en zorginstellingen nieuwe oplossingen in te zetten.

Toeslagen, slecht management, repetitief

+ Over het algemeen verdien je hier redelijk goed als je veel 's avonds of in de weekenden werkt, dit vanwege onregelmatigheidstoeslagen.+ 13e maand+ Klantencontact- Het management is erg afstandelijk, je hoeft absoluut niet te rekenen op aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling.- Er hangt geen gezellige sfeer.- Het werk kan erg repetitief zijn.

Gezellig en fijn bedrijf

Een fijn bedrijf, met goede arbeidsvoorwaarden.Daarnaast is er een open werkcultuur en mag iedereen zijn wie die is.De werkdruk is wisselend zo is het in het weekend hard werken maar doordeweeks is het rustiger.Wat betreft het werkbeleid kon het echt wel beter.De ene dag moest dit en de andere dag mocht dat weer niet.De processen binnen het bedrijf veranderen heel vaak dus daar moet je mee kunnen omgaan.Al met al zeker een aanrader om naast je studie te gaan werken bij IKEA.

Gezellige collega's die de soms hoge werkdruk toch leuk zien te maken

Ik werk al een aantal jaar bij IKEA Food, op twee verschillende locaties. Op de eerste locatie kon ik doorgroeien nadat ik daar als student voor een bijbaantje binnenkwam, maar is dit niet doorgegaan i.v.m. een verhuizing. Bij de tweede locatie had ik binnen 3 maanden een promotie te pakken. Waardering voor je ervaring is er zeker.Als student had ik altijd comfortabel salaris en hoefde ik niet na te denken of ik wel genoeg binnen zou krijgen. Nu ik mijn promotie heb ben ik ook tevreden met mijn salaris, maar de tussenperiode viel ietwat tegen. Het team is leuk, op beide locaties, en heel hecht. Teamuitjes op kleine schaal, gezellig lunchen op inkoop prijs, etc. Ook volledige store uitjes komen hier en daar van te pas.De werkdruk is door het huidige personeelstekort best hoog maar de collega's maken het alsnog gezellig. Ik wil er zeker nog eventjes blijven werken.

Wel oké

Gewerkt bij IKEA CSC. Voor een callcenter baan echt wel oké. Al kon ik het soms wel als stressvol ervaren als je mensen moest bellen die bijvoorbeeld al lang veel klachten hadden. Collega's waren gezellig. Vond wel dat er een grote kloof zat tussen de teamleiders+specialisten en de rest. Verder moet het hele IKEA cultuur je wel liggen.

Pluspunten

Goedkope maaltijden

Allemaal pluspunten!

+ Goed te combineren met studie+ Mogelijkheden tot het volgen van cursussen+ Je krijgt veel vrijheid met betrekking tot je persoonlijke ontwikkeling+ Ideale werkomgeving met grote kans op doorgroeien+ Je maakt hier echt vrienden voor het leven+ Het management staat heel open voor nieuwe ideeën+ Gratis ontbijt voor de ochtendcrew+ Veel bonussen+ Personeelskorting+ Fijne collega’s+ Prettige/toegankelijke/open werksfeer+ Zelfstandigheid+ Je komt met verschillende type mensen in contact+ Voordelige en lekkere lunches+ Je leert routinematig te handelen+ Leuk contact met klanten+ Goede arbeidsvoorwaarden

Prachtig bedrijf

Zeer prettige werkgever. Prettige werksfeer en leuke collega's.

Minpunten

Goede werkgever en leuke collega’s

Bij Ikea gaan werken is in een familie binnenstappen. Collegialiteit is de normaalste zaak van de wereld. Je helpt elkaar en bent er voor elkaar. Iedereen is welkom en iedereen is gelijk, ongeacht afkomst, achtergrond, voorkeuren, leeftijd, enz.Vrij vragen of roosterwensen zijn niet altijd even makkelijk voor elkaar te krijgen, maar het salaris en de toeslagen in de weekends en op feestdagen zijn goed!Ikea gaat bij haar werknemers na een tijdelijk ‘startcomtract’ in principe meestal voor een vast contract (als het klikt én als je het zelf wil), ze wil haar werknemers graag vasthouden. Communicatie kan soms beter (zoals im elk bedrijf), maar als je zelf helder communiceert en niet bang bent om (kritische) vragen te stellen, kom je een heel eind! Je moet niet vies zijn van hard werken, maar daar staat veel goeds en veel plezier tegenover!

Pluspunten

Collegialiteit, doorgroeimogelijkheden, goede voorwaarden, leuk werk, bij latere diensten gratis maaltijd, goed personeelsrestaurant

Minpunten

Weinig invloed op eigen werktijden, veel weekenden werken, pauzes eigen tijd

Top

Great ambiance and cooperation from most diffrent department

Niet fijn

Werk is eentonig en kan fysiek zwaar zijn (veel collega's lopen dan ook met rugklachten). Werktijden zijn ook niet fijn, heel erg vroeg of heel erg laat.Management stuurt veel werknemers weg zonder goed rede, dit terwijl er niet genoeg werknemers zijn. Geeft onaangename sfeer.

Fijne werkplek

Bedrijf dat echt aan de werknemers denkt. Denken graag met je mee.

Pluspunten

Samenwerken, leuke collega's

Minpunten

Druk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij IKEA. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk IKEA met

• IKEA