ICS Groep

Reviews over Management bij ICS Groep

Ik heb een korte tijd gewerkt bij dit bedrijf . Ik merkte al snel dat het management erg slecht is en dat er alleen word gekeken naar de slechte dingen en dat er geen plaats is voor een waardering of een compliment . Ook worden er veel dingen gezegt maar niet nagekomen. Ik kreeg een lager uurloon dan dat ze zeiden en mijn contract was ook korter dan er gezegt was. De meeste collegas waar ik mee heb samemgewerkt zijn wel erg aardig en maken het werk ook wel leuk wat ook het enige positieve is aan dit bedrijf.
Minpunten
Geen plaats voor complentjes, alleen maar hard werken, erg weinig betaald worden.
je kan door groeien maar na 3 contract wordt je toch ontslagen als je geen vriendjes bent met het management
Pluspunten
goede door groei mogelijkheid
Minpunten
management
ICS Groep is een erg leuk bedrijf om voor te werken. Samenwerken in een dynamische en innoverende branche biedt veel mogelijkheden en oneindig veel kansen om je (persoonlijk) te ontwikkelen. Van oudsher een familiebedrijf met een prettige werkcultuur. De kernwaarden van ICS Groep: Trots, Oog voor detail, Eigenaarschap en Trouw
Slechte negatieve sfeer, veel onvrede, slecht beleid, beloftes worden niet nagekomen, als je ziek bent wordt dit niet geloofd, je moet altijd klaarstaan maar je krijgt er niks voor terug, er is een komen en gaan van personeel, geen samenwerking, zeer hoog verloop personeel, directeuren zijn nog te beroerd om iets tegen je te zeggen, mensen krijgen soms maanden geen salaris, declaraties worden niet uitbetaald. Zeker geen bedrijf om voor te willen werken. Heb bij diverse schoonmaakbedrijven gewerkt maar dit is ergste van allemaal
Minpunten
Hoog verloop personeel, negatieve sfeer, slecht beleid
-hele slechte management zoals het niet nakomen van de afspraken die worden gemaakt op de locaties en/of speciale bijzonderheden op de locaties waar schoongemaakt moet worden. -Je laat van te voren weten of je iets nodig hebt op een van de locaties en krijgt het pas weken later binnen meestal. -volgens het contract had ik het recht om een locatie te weigeren en doormiddel van mezelf op te komen ben ik op staandevoet ontslagen zonder waarschuwing of niks nadat de werkdag voorbij was (zodat die locaties nog gewoon gedaan werden die dag). -Je loopt je er kapot te werken voor andere en je krijgt stank voor dank terug. -weken en maanden lang erachter aan lopen rennen (ook nadat ik daar niet meer werkte) vanwege de missende uren die hun niet fatsoenlijk hebbe kunnen bijhouden. Helaas kan ik niet veel in detail gaan vanwege de geheimhoudingsplicht maar ik raad dit niemand aan om hiervoor te werken in de regio Veldhoven vooral
Bekijk meer reviews over ICS Groep