Logo van ICS Groep

2,7
2,1
Doorgroei en promotie

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 15 reviews

Erg hard werken en heel negatief

Helaas word alles negatief gezien in het bedrijf en is er geen ruimte voor complimenten .Het is erg hard werken en bij het solicitatiegesprek zeggen ze veel dingen zoals een goed loon en extra dingen en doorgroei mogelijkheden dat is mij niet aangeboden .

Minpunten

Negatieve sfeer

Slechte management en veel dingen worden niet nagekomen

Ik heb een korte tijd gewerkt bij dit bedrijf .Ik merkte al snel dat het management erg slecht is en dat er alleen word gekeken naar de slechte dingen en dat er geen plaats is voor een waardering of een compliment .Ook worden er veel dingen gezegt maar niet nagekomen.Ik kreeg een lager uurloon dan dat ze zeiden en mijn contract was ook korter dan er gezegt was.De meeste collegas waar ik mee heb samemgewerkt zijn wel erg aardig en maken het werk ook wel leuk wat ook het enige positieve is aan dit bedrijf.

Minpunten

Geen plaats voor complentjes, alleen maar hard werken, erg weinig betaald worden.

Jammer van de managers zijn zeker niet vriendelijke

je kan door groeien maar na 3 contract wordt je toch ontslagen als je geen vriendjes bent met het management

Pluspunten

goede door groei mogelijkheid

Minpunten

management

Veel loze woorden en beloftes worden niet nagekomen

Slechte negatieve sfeer, veel onvrede, slecht beleid, beloftes worden niet nagekomen, als je ziek bent wordt dit niet geloofd, je moet altijd klaarstaan maar je krijgt er niks voor terug, er is een komen en gaan van personeel, geen samenwerking, zeer hoog verloop personeel, directeuren zijn nog te beroerd om iets tegen je te zeggen, mensen krijgen soms maanden geen salaris, declaraties worden niet uitbetaald. Zeker geen bedrijf om voor te willen werken. Heb bij diverse schoonmaakbedrijven gewerkt maar dit is ergste van allemaal

Minpunten

Hoog verloop personeel, negatieve sfeer, slecht beleid

weinig samenwerking, afspraken niet nakomen, regio veldhoven

-hele slechte management zoals het niet nakomen van de afspraken die worden gemaakt op de locaties en/of speciale bijzonderheden op de locaties waar schoongemaakt moet worden. -Je laat van te voren weten of je iets nodig hebt op een van de locaties en krijgt het pas weken later binnen meestal. -volgens het contract had ik het recht om een locatie te weigeren en doormiddel van mezelf op te komen ben ik op staandevoet ontslagen zonder waarschuwing of niks nadat de werkdag voorbij was (zodat die locaties nog gewoon gedaan werden die dag). -Je loopt je er kapot te werken voor andere en je krijgt stank voor dank terug. -weken en maanden lang erachter aan lopen rennen (ook nadat ik daar niet meer werkte) vanwege de missende uren die hun niet fatsoenlijk hebbe kunnen bijhouden. Helaas kan ik niet veel in detail gaan vanwege de geheimhoudingsplicht maar ik raad dit niemand aan om hiervoor te werken in de regio Veldhoven vooral

redelijk

Fijn te combineren met als je partner dagdienst heeft. Maar ik wil meer verder groeien en dan kan ik hier niet.

Vacatures van ICS Groep

Meer vacatures