ICS Groep

Reviews voor Schoonmaker (m/v) bij ICS Groep

Helaas word alles negatief gezien in het bedrijf en is er geen ruimte voor complimenten .Het is erg hard werken en bij het solicitatiegesprek zeggen ze veel dingen zoals een goed loon en extra dingen en doorgroei mogelijkheden dat is mij niet aangeboden .
Minpunten
Negatieve sfeer
GOD THE ALMIGHTY, ik vind het werk wel leuk, ICS.
Pluspunten
Was draaien
Minpunten
Racisme, hoererij
Ik heb een korte tijd gewerkt bij dit bedrijf .Ik merkte al snel dat het management erg slecht is en dat er alleen word gekeken naar de slechte dingen en dat er geen plaats is voor een waardering of een compliment .Ook worden er veel dingen gezegt maar niet nagekomen.Ik kreeg een lager uurloon dan dat ze zeiden en mijn contract was ook korter dan er gezegt was.De meeste collegas waar ik mee heb samemgewerkt zijn wel erg aardig en maken het werk ook wel leuk wat ook het enige positieve is aan dit bedrijf.
Minpunten
Geen plaats voor complentjes, alleen maar hard werken, erg weinig betaald worden.
je kan door groeien maar na 3 contract wordt je toch ontslagen als je geen vriendjes bent met het management
Pluspunten
goede door groei mogelijkheid
Minpunten
management
Had het hier naar mijn zijn,kan niet direct minpunten vertellen.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Nvt
Bedrijf behandel je als een slaaf Werk druk hoog maar weinig inkomen. Letten op alles wat je doet en hele tijd commentaar geven maar je wordt nooit beloond. Alles is negatief daar schrobben buik en hard werken maar nooit is het goed. Ben blij dat ik weg ben
Slechte negatieve sfeer, veel onvrede, slecht beleid, beloftes worden niet nagekomen, als je ziek bent wordt dit niet geloofd, je moet altijd klaarstaan maar je krijgt er niks voor terug, er is een komen en gaan van personeel, geen samenwerking, zeer hoog verloop personeel, directeuren zijn nog te beroerd om iets tegen je te zeggen, mensen krijgen soms maanden geen salaris, declaraties worden niet uitbetaald. Zeker geen bedrijf om voor te willen werken. Heb bij diverse schoonmaakbedrijven gewerkt maar dit is ergste van allemaal
Minpunten
Hoog verloop personeel, negatieve sfeer, slecht beleid
-hele slechte management zoals het niet nakomen van de afspraken die worden gemaakt op de locaties en/of speciale bijzonderheden op de locaties waar schoongemaakt moet worden. -Je laat van te voren weten of je iets nodig hebt op een van de locaties en krijgt het pas weken later binnen meestal. -volgens het contract had ik het recht om een locatie te weigeren en doormiddel van mezelf op te komen ben ik op staandevoet ontslagen zonder waarschuwing of niks nadat de werkdag voorbij was (zodat die locaties nog gewoon gedaan werden die dag). -Je loopt je er kapot te werken voor andere en je krijgt stank voor dank terug. -weken en maanden lang erachter aan lopen rennen (ook nadat ik daar niet meer werkte) vanwege de missende uren die hun niet fatsoenlijk hebbe kunnen bijhouden. Helaas kan ik niet veel in detail gaan vanwege de geheimhoudingsplicht maar ik raad dit niemand aan om hiervoor te werken in de regio Veldhoven vooral
In west Brabant val je onder een leidster die alles bij elkaar liegt. Ik raad deze werkgever niet aan.
Minpunten
Teveel
Goede werkgevwe alleen helaas vermindering van uren