Logo van ICS Groep
ICS Groep

ICS Groep Reviews

2,7

Erg hard werken en heel negatief

Helaas word alles negatief gezien in het bedrijf en is er geen ruimte voor complimenten .Het is erg hard werken en bij het solicitatiegesprek zeggen ze veel dingen zoals een goed loon en extra dingen en doorgroei mogelijkheden dat is mij niet aangeboden .

Minpunten

Negatieve sfeer

Productiviteit,

GOD THE ALMIGHTY, ik vind het werk wel leuk, ICS.

Pluspunten

Was draaien

Minpunten

Racisme, hoererij

Slechte management en veel dingen worden niet nagekomen

Ik heb een korte tijd gewerkt bij dit bedrijf .Ik merkte al snel dat het management erg slecht is en dat er alleen word gekeken naar de slechte dingen en dat er geen plaats is voor een waardering of een compliment .Ook worden er veel dingen gezegt maar niet nagekomen.Ik kreeg een lager uurloon dan dat ze zeiden en mijn contract was ook korter dan er gezegt was.De meeste collegas waar ik mee heb samemgewerkt zijn wel erg aardig en maken het werk ook wel leuk wat ook het enige positieve is aan dit bedrijf.

Minpunten

Geen plaats voor complentjes, alleen maar hard werken, erg weinig betaald worden.

Leuke werkomgeving

Leuk bedrijf met een informele werksfeer en een juiste bedrijfsvoering. De sollicitatie was goed geregeld en ging zeer ontspannen

Jammer van de managers zijn zeker niet vriendelijke

je kan door groeien maar na 3 contract wordt je toch ontslagen als je geen vriendjes bent met het management

Pluspunten

goede door groei mogelijkheid

Minpunten

management

Schoonmaakbedrijf algemeen goed

Had het hier naar mijn zijn,kan niet direct minpunten vertellen.

Pluspunten

Nvt

Minpunten

Nvt

Samen ondernemen en op weg naar de beste

ICS Groep is een erg leuk bedrijf om voor te werken. Samenwerken in een dynamische en innoverende branche biedt veel mogelijkheden en oneindig veel kansen om je (persoonlijk) te ontwikkelen. Van oudsher een familiebedrijf met een prettige werkcultuur. De kernwaarden van ICS Groep: Trots, Oog voor detail, Eigenaarschap en Trouw

Slechtste bedrijf ooit

Bedrijf behandel je als een slaaf Werk druk hoog maar weinig inkomen. Letten op alles wat je doet en hele tijd commentaar geven maar je wordt nooit beloond. Alles is negatief daar schrobben buik en hard werken maar nooit is het goed. Ben blij dat ik weg ben

Leuke werkgever, korte lijnen

Zeker de moeite waard om daar te solliciteren. Maar dan direct via hun werken bij ICS groep website.

Pluspunten

Flexibel werken

Veel loze woorden en beloftes worden niet nagekomen

Slechte negatieve sfeer, veel onvrede, slecht beleid, beloftes worden niet nagekomen, als je ziek bent wordt dit niet geloofd, je moet altijd klaarstaan maar je krijgt er niks voor terug, er is een komen en gaan van personeel, geen samenwerking, zeer hoog verloop personeel, directeuren zijn nog te beroerd om iets tegen je te zeggen, mensen krijgen soms maanden geen salaris, declaraties worden niet uitbetaald. Zeker geen bedrijf om voor te willen werken. Heb bij diverse schoonmaakbedrijven gewerkt maar dit is ergste van allemaal

Minpunten

Hoog verloop personeel, negatieve sfeer, slecht beleid

Vacatures van ICS Groep

Meer vacatures

weinig samenwerking, afspraken niet nakomen, regio veldhoven

-hele slechte management zoals het niet nakomen van de afspraken die worden gemaakt op de locaties en/of speciale bijzonderheden op de locaties waar schoongemaakt moet worden. -Je laat van te voren weten of je iets nodig hebt op een van de locaties en krijgt het pas weken later binnen meestal. -volgens het contract had ik het recht om een locatie te weigeren en doormiddel van mezelf op te komen ben ik op staandevoet ontslagen zonder waarschuwing of niks nadat de werkdag voorbij was (zodat die locaties nog gewoon gedaan werden die dag). -Je loopt je er kapot te werken voor andere en je krijgt stank voor dank terug. -weken en maanden lang erachter aan lopen rennen (ook nadat ik daar niet meer werkte) vanwege de missende uren die hun niet fatsoenlijk hebbe kunnen bijhouden. Helaas kan ik niet veel in detail gaan vanwege de geheimhoudingsplicht maar ik raad dit niemand aan om hiervoor te werken in de regio Veldhoven vooral

Een objectleidster vol met pathologische leugens

In west Brabant val je onder een leidster die alles bij elkaar liegt. Ik raad deze werkgever niet aan.

Minpunten

Teveel

Fijne bedrijf, met fijne collega's

Een schoonmaakbedrijf waar hard werken geen vies woord is, maar waar ook ruimte is voor zelfontplooiing.

Pluspunten

Veel ruimte om thuis te werken

redelijk

Fijn te combineren met als je partner dagdienst heeft. Maar ik wil meer verder groeien en dan kan ik hier niet.

Leuk werk

Goede werkgevwe alleen helaas vermindering van uren
  • ICS Groep