ICS Groep
Review over ICS Groep van een medewerker

weinig samenwerking, afspraken niet nakomen, regio veldhoven

18 januari 2019
-hele slechte management zoals het niet nakomen van de afspraken die worden gemaakt op de locaties en/of speciale bijzonderheden op de locaties waar schoongemaakt moet worden. -Je laat van te voren weten of je iets nodig hebt op een van de locaties en krijgt het pas weken later binnen meestal. -volgens het contract had ik het recht om een locatie te weigeren en doormiddel van mezelf op te komen ben ik op staandevoet ontslagen zonder waarschuwing of niks nadat de werkdag voorbij was (zodat die locaties nog gewoon gedaan werden die dag). -Je loopt je er kapot te werken voor andere en je krijgt stank voor dank terug. -weken en maanden lang erachter aan lopen rennen (ook nadat ik daar niet meer werkte) vanwege de missende uren die hun niet fatsoenlijk hebbe kunnen bijhouden. Helaas kan ik niet veel in detail gaan vanwege de geheimhoudingsplicht maar ik raad dit niemand aan om hiervoor te werken in de regio Veldhoven vooral
18 maart 2021
interieurverzorger schoonmaak (voormalige medewerker) - Tiel
Helaas word alles negatief gezien in het bedrijf en is er geen ruimte voor complimenten .Het is erg hard werken en bij het solicitatiegesprek zeggen ze veel dingen zoals een goed loon en extra dingen en doorgroei mogelijkheden dat is mij niet aangeboden .
Minpunten
Negatieve sfeer
25 december 2020
Schoonmaakmedewerker (huidige medewerker) - Breda
GOD THE ALMIGHTY, ik vind het werk wel leuk, ICS.
Pluspunten
Was draaien
Minpunten
Racisme, hoererij
1 oktober 2020
Interieurverzorger (voormalige medewerker) - Tiel
Ik heb een korte tijd gewerkt bij dit bedrijf .Ik merkte al snel dat het management erg slecht is en dat er alleen word gekeken naar de slechte dingen en dat er geen plaats is voor een waardering of een compliment .Ook worden er veel dingen gezegt maar niet nagekomen.Ik kreeg een lager uurloon dan dat ze zeiden en mijn contract was ook korter dan er gezegt was.De meeste collegas waar ik mee heb samemgewerkt zijn wel erg aardig en maken het werk ook wel leuk wat ook het enige positieve is aan dit bedrijf.
Minpunten
Geen plaats voor complentjes, alleen maar hard werken, erg weinig betaald worden.
  1. weinig samenwerking, afspraken niet nakomen, regio veldhoven