ICI PARIS XL

ICI PARIS XL Reviews

70 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 97 reviews

Hoge werkdruk voor een relatief laag loon.

Het werk zelf is heel leuk. Je hebt veel klantcontact en werkt met mooie merken en producten. We hadden een heel leuk team. Echter kon ik van het salaris niet rondkomen en was ik genoodzaakt om op zoek te gaan naar een baan waarin ik meer contracturen en een beter loon zou krijgen. Werken bij IPXL is een aanrader, als bijbaan of als je niet financieel afhankelijk bent.

Slecht betaald

Hoge werkdruk en je krijgt er weinig voor terug. Slecht betaald geen doorgroeimogelijkheden

Pluspunten

Gratis parfum

Minpunten

Slecht betaald

Fijne werk sfeer, goed en betrouwbaar team. Niks is te veel en je word goed opgeleid.

Erg fijn om te werken, leuk spontaan team met goede kennis over de producten. Management weet hoe alles in elkaar steekt en houdt rekening met je.Leuke dagtrainingen van merken om je kennis op een hoger level te krijgen.

Pluspunten

DagTrainingen van merken, je word goed opgeleid. Leuk spontaan team

Minpunten

Koopavonden die heel rustig zijn. Salaris.

Mooie producten maar zeer hoge werkdruk.

Leuk bedrijf, veel geleerd maar er wordt veel van je gevraagd. Het salaris in de detailhandel is slecht in het algemeen. Er wordt veel flexibiliteit van je verwacht qua dagen en uren. Vaak gevraagd om vaste dagen, nooit gekregen. De roosters zijn kort van te voren bekend waardoor je beperkt wordt in je privé leven. Na sluitingstijd wordt van je verwacht dat je onbetaald doorwerkt. Positief is het werken met prachtige merken en de leuke cadeaus waar je voor werkt. Als je met de minpunten kan leven een prima bedrijfscultuur.

Pluspunten

De cadeautjes, mooie merken & leuke collega’s.

Minpunten

Hoge werkdruk, onbetaald doorwerken na sluitingstijd, erg flexibel moeten zijn & roosters kort van te voren bekend.

Elke dag is een nieuwe leuke uitdaging

Het werken bij ICI PARIS XL is leerzaam, gezellig en geeft je voldoening. Elke dag komen er klanten met vragen die jij met jou expertise kan helpen of adviseren. Het werk bestaat niet alleen uit klanten helpen maar ook uit administratieve werkzaamheden, schoonmaken, vracht opruimen en producten klaarzetten. Het is een uitdagende baan die elke dag weer anders is. Ben je opzoek naar een baan waarin je klanten kan adviseren en je hun op nummer 1 wilt zetten dan is deze baan zeker wat voor jou.

Pluspunten

werksfeer

Minpunten

soms ben je langer in de winkel na sluitingstijd

Leerzame tijd.

Ik ben nooit ontevreden naar mijn werk gegaan, maar ben het laatste jaar van mijn 5 jaar werkzaam zijn, wel enorm mijn passie verloren. Ik heb enorme druk ervaren die mijn passie voor het vak heeft weggenomen. Dit zal niet in elk filiaal hetzelfde zijn. Uberhaupt denk ik dat werken voor ICI PARIS XL enorm word onderschat, aangezien het echt wel hard werken is. Ook het management doet niet altijd wat het beloofd, en ik heb me meerdere keren afgewimpeld gevoeld. Al met al heb ik een leuke en leerzame tijd gehad.

Pluspunten

€5, - eetgeld op koopavond

Minpunten

Lange werkdagen, weekenden

Fijne werksfeer, fijn bedrijf om in te werken

Ik ben erg blij dat ik bij Ici Paris xl werk. Ik ben zelf begonnen als stagiaire en ben uiteindelijk door gegroeid naar assistent filiaal manager. Ik ga met plezier naar mijn en kijk er naar uit om de versie van zichzelf uit onze klanten te halen.

Fijne teamspirit bij Ici Paris XL

Het werken bij Ici Paris XL voelt alsof je met familie werkt, we hebben een hele fijne en hechte band met elkaar. Ik ga altijd met plezier naar het werk! De extraatjes zoals het uitproberen van nieuwe geurtjes en make-up producten zijn een mooi pluspunt mede als de kansen binnen de organisatie om door te kunnen groeien.

Pluspunten

Proberen van geuren en make-up

Minpunten

Werken tijdens winkeltijden, 7 dagen in de week

25 jarig jubileum

25 jaar geleden begon ik bij ICI Paris XL nadat ik mijn opleiding als schoonheidsspecialiste had behaald. Ik heb het bedrijf dus zien opgroeien in Nederland. Met heel veel plezier ga ik naar mijn werk, wat eigenlijk niet als werk voelt maar als een tweede thuis met gezellige collega’s en klanten. Mijn uitdaging is om alle klanten met een blij gevoel naar huis te laten gaan met mooi verpakte cadeau’s, een parfum voor hem/haar zelf, een uitgebreid huidadvies of een volledige make-over. Dat geeft heel veel voldoening. Een leuke afwisseling van het werk zijn de merken trainingen waar je veel van opsteekt. Ook biedt ICI Paris XL veel mogelijkheden om jezelf te verbeteren/ontwikkelen op de werkvloer of zelfs door te groeien tot een leidinggevende functie, door middel van het volgen van interne trainingen.

Pluspunten

Het uittesten van vele luxe producten

Minpunten

Salaris is gemiddeld maar wordt gecompenseerd door het fantastische werk!

een bedrijf met veel kansen

Ik ben ooit als stagiaire begonnen en nu is het al 7 jaar mijn vaste baan. Geen enkele dag is hetzelfde omdat er altijd wel iets anders te doen is. De ene dag ben de hele dag met klanten bezig en de andere dag is er vracht wat gedaan moet worden. Je werkt samen met leuke en gezellig collega's en je bent omringd met mooie merken en producten. Binnen het bedrijf zijn er heel veel kansen om jezelf te kunnen ontwikkelen dit kan op het gebied van skincare of make-up maar ook op management. In zeer korte tijd werd ik van verkoopmedewerkster, sleutelhouders en kort daarna eerste verkoper. Als je verder wilt groeien dan zijn die mogelijkheden er zo kan je soms tijdelijk een aan andere filiaal staan zodat je daar nog meer kan leren. Maar er zijn ook speciale trainingen. Kortom ik ben blij en trost om voor z'n bedrijf te mogen werken.

Pluspunten

leuke, gezellige collega's, veel doorgroei mogelijkheden

Gezellige collega’s en klanten

Onwijs leuk bedrijf biedt heel veel doorgroeimogelijkheden!!

Goede werkgever en zeer prettige werksfeer

Elke dag ga ik met een blij gevoel en vol passie naar mijn werk en kom elke dag weer met 100% positief energie weer naar huis. Blije klanten, lieve collega's, gezellige werksfeer, luxe producten, veel cadeaus, afwisselend werk... daar wordt je toch blij van:)Kortom, wil nooit meer ergens anders werken. Love Ici Paris XL❤️

Pluspunten

Luxe producten, gezellige werk sfeer.

Minpunten

GEEN

Fijne organisatie met mooie doorgroeimogelijkheden

ICI PARIS XL is een organisatie waar je gewaardeerd wordt en je jezelf goed kunt ontplooien. Het werk geeft veel energie en is leuk om te doen. Door het contact met klanten is het werk divers en is iedere dag anders, het werken in een team bevalt mij heel goed. De teams zijn divers en inclusief, hier wordt vanuit meerdere lagen in de organisatie aandacht aan besteed om uiteindelijk de klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Het is hard werken, met veel plezier op de werkvloer en veel betrokkenheid bij de gehele organisatie. Fijn om voor dit bedrijf te mogen werken!

Pluspunten

Plezierig en afwisselend werk

Minpunten

Soms moet er veel werk gedaan worden in weinig tijd

Een werkplek waar verschillende passies samenkomen

Samenwerken met leuke collega's waarbij mijn passies voor uiterlijke verzorging, anderen een goed gevoel geven en management bij elkaar komen, dat is waarom ik al jaren bij ICI Paris XL werk! Er is kans om veel te leren zowel over geuren, make-up en huidverzorging, als over klantenbinding, zelfontplooiing en management waarvoor er allemaal diverse trainingen beschikbaar zijn. Kortom een glimlach vol zelfvertrouwen op het gezicht van onze klanten, net als op die van mijn collega's, als op die van mezelf, staat elke dag centraal:-)

Pluspunten

Leuke collega's, mooie merken/producten en veel te leren

Minpunten

Reiskosten tegemoetkoming

Gezellige sfeer ,geeft veel voldoening!

Ik werk al heel lang bij dit bedrijf en ieder filiaal heeft weer andere klanten en behoefte, dus een grote variatie aan werkzaamheden.Iedere x weer een nieuwe uitdaging. Het werken zelf met klanten die tevreden zijn , geeft heel veel energie en plezier. Het is soms ook gewoon hard werken, niet alleen maar mooi staan wezen in de winkel.Daar vergissen mensen zich soms echt in. Je kunt je op allerlei manieren ontplooien en wordt daarin ook ondersteund.Algehele conclusie : een hele fijne baan!

Pluspunten

Van mijn hobby mijn werk kunnen maken.

Minpunten

Soms teveel werk, te weinig tijd.

Ici Paris XL is een bedrijf met hele hoge verwachtingen van hun medewerkers

Ici Paris XL verwacht veel van hun medewerkers, waardoor de druk erg hoog ligt. Het ziektepercentage ligt daardoor hoger dan gemiddeld. Uiteindelijk heb ik er door de jaren heen ook veel geleerd en heb ik de kans gekregen om mezelf verder te ontwikkelen.

Pluspunten

Kans om jezelf verder te ontwikkelen dmv trainen/opleidingen

Minpunten

Hoge werkdruk die niet realistisch is

Op het begin vond ik het een fijn bedrijf, maar toen ze merkten dat de omzetten achterbleven zaten ze ons steeds meer op de huid.

Ik heb 12 jaar bij dit bedrijf gewerkt en verdiende (kreeg) nooit 1 euro meer uitbetaald. Terwijl ik er erg hard moest werken.

Leukste baan

super geweldige team die je elke dag weer wat nieuws bij brengt!

Een bedrijf waar je veel kunt leren

Je kunt veel leren in dit bedrijf. De beloftes worden niet nagekomen. Je kunt niet veel uren krijgen mits je een functie hebt. Je wordt veel gepusht om targets te behalen.

Pluspunten

je kunt veel kennis opbouwen

Minpunten

salaris en beloftes die ze niet nakomen

stage

was een stage van een maand, dus niet veel mee gekregen van de manier van werken normaal gesproken

Productieve leeromgeving

Erg gezellig team en je leert ontzettend veel over verschillende producten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ICI PARIS XL. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk ICI PARIS XL met

Meer informatie over ICI PARIS XL in populaire locaties