Hutten
afwassen en broodjes maken en lunches klaar maken meer niet.
Pluspunten
gratis lunches
Minpunten
normale werkdagen
Het is jammer dat ik wegens corona weg moet uit het bedrijf. Ik had het daar goed naar mijn zin. Een heel mooi bedrijf. Ik hoop dat ze dit gaan overleven.
Er heerst geen fijne werksfeer op het hoofdkantoor. De organisatie bestaat uit veel lagen qua hierarchie. Bepaalde leden van het management zijn niet prettig in de omgang en voegen weinig toe. Zo kom je als personeel niet verder en loop je steeds tegen dezelfde dingen aan.
Pluspunten
Lunch op kantoor
Minpunten
Te veel lagen in hierarchie
De visie en het idee is prachtig. Echter lopen er onkundige regiomanagers rond. kennis van cijfers maar totaal niet van werken in de horeca.
Meeste Collega's zijn leuk alleen de leidinggevende niet.
.Ik heb een goede keuze gemakt dat ik weg ben gegaan.
Fijne bedrijfscultuur! Inzet wordt zeker gezien, niet altijd benoemd. te snel groot geworden, waardoor er scheurtjes ontstaan zijn in de bast. Dit is niet merkbaar op de werkvloer en voor onze gasten.
Pluspunten
gezonde voeding is altijd binnen handbereik voor een vast bedrag per dag
Minpunten
hard werken en niet altijd betaald worden naar inzet
Het bedrijf is zo hard aan het groeien dat het de wensen van de 'samenwerkers' vergeet. Het zou allemaal moeten draaien om het 'geluk' van de samenwerker maar dit is alleen wanneer het hun uitkomt. Er wordt weinig naar je geluisterd en de planning is een bende, hierdoor is er veel uitstroom. Daarbij is er veel poeha rondom het HR beleid(kleuren cirkel, mapstell) maar een goed inwerkproces is er niet. Wel veel lieve collega's, maar ook die worden minder lief als er niet goed met hun omgegaan wordt.
Stug bedrijf. Volgt keurig het cao, en daar blijft het bij. Meer bezig met prijzen winnen dan met het begeleiden van locaties. Communicatie slecht. Alles gaat via internet. Als je niet kijkt, weet je niets.
In september 2017 heb ik de kans gekregen om bij Hutten te beginnen. Als dame met een afstand tot de arbeidsmarkt was ik blij om aan de slag te gaan. Ik ben met open armen ontvangen, met veel respect en aandacht voor mijn 'rugzakje' en vooral met de mogelijkheid om zelf het tempo te bepalen. Inmiddels werk ik hier ruim anderhalf jaar later nog steeds met heel veel plezier. Ik heb een leuk, gezellig team om me heen en goed contact met alle samenwerkers. Mijn werkzaamheden heb ik zelf mee mogen ontwikkelen tot een pakket wat bij mij past. Heel blij!
Pluspunten
Lekkere lunch, afwisseld werk, leuke collega's
Minpunten
Kantoor is wat aan de krappe kant
Mooi bedrijf met mooie visie. Flink gegroeid de afgelopen jaren, en de groei blijft ook nog wel even aanhouden. De intenties zijn goed, maar er is zeker sprake van groeipijntjes
Pluspunten
Prima arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Minimale reiskostenvergoeding (cao)
Met name het management is niet vakkundig en schreeuwt van hoge torens af. Totaal geen waardering of überhaupt open communicatie voor eigen inbreng. Management is kleinerend en betweterig. Betalen op niveau van medewerker bediening, of zoals Hutten zegt "samenwerker", vervolgens werk je als zelfstandig werkend kok.
Pluspunten
weer een ervaring rijker
Minpunten
zie revieuw!
Bij hutten beloven ze gouden toekomst in hun 'familie'. Maar zodra je locatie loopt komen de managers van achter hun buro om te zeggen hoe je het moet doen! Er werken er een paar die weten wat ze doen en dat ook doen. Naar mijn mening groeit het bedrijf veel te snel waardoor dingen worden afgeraffeld en niet doordacht. De zgn medewerker of kok wordt dan een poppetje die zonder enige eigen inbreng hun rommeltje moet opruimen. Salaris was goed.
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Verder eigenlijk alles
Voor een bedrijf die werkgeluk / leven lang leren hoog in het vaandel heeft staan zie je daar in de praktijk weinig van terug. Er is sprake van veel vriendjespolitiek als het aankomt op doorgroeien binnen de organisatie.
Pluspunten
Collectiviteitsverzekeringen / samen delen
Minpunten
Zie review
Ze komen hun afspraken niet na. Supervroeg beginnen en verzwijgen dat er na de rit nog ander werk gedaan moet worden. Eigenlijk liegen ze je dus gewoon voor. Er moeten ook nachtritten gedaan worden. Wordt verplicht. Evenals weekenden en middagpendels. Dus echt niet om 11.00 einde werkdag.
Pluspunten
Goed eten. Meeste collega's zijn leuk.
Minpunten
Werkdruk, werktijd, salaris, collega's magazijn.
Naar 3 keer een jaar contract nu bedankt. En het mooiste ik ben eigenlijk een blij en gelukkig mens. Ik kreeg steeds meer het gevoel misbruikt te worden daar. Nee voor de inkomsten ben ik daar blijven werken. De werkdruk ligt erg hoog daar. Veel mooie verhalen met name de succes verhalen .Maar de werkelijkheid in de praktijk is heel anders. BLA BLA cultuurtje. En erg veel verloop van (samen)medewerkers Geen prettig bedrijf
Pluspunten
Weinig buiten de lunch
Minpunten
Veel mensen hoog in de bol
Slecht en geen integer bedrijf.Stropdassen dure auto's leren schoenen is het management veel interne machtstrijd.Heer Hutten is te ver afgegroeid van de werkvloer in met name Veghel.Samenwerkers worden gebruikt en afgeserveerd. Blijf daar weg en laat je niet kapot maken.
Pluspunten
Lunch die gratis is.Maar door klanten al betaald
Minpunten
Een grote luchtballon
Bedrijf is snel gegroeid de afgelopen jaren en daardoor meer mogelijkheden gekomen. Mooie producten, veel team gevoel
Pluspunten
Cultuur, Lunch, diversiteit, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Binnen Hutten heerst een gezellige informele bedrijfscultuur. Ik ervaar Hutten als een goede werkgever met alle beste intenties.
Pluspunten
Gratis lunch, Dynamische werkomgeving
Minpunten
Salaris, Management
Ik ga iedere dag met veeel plezier naar mijn werk. Het is lekker doorwerken, maar de balans werk/privé is gelukig goed. Met mijn leidinggevende kan ik over alles in gesprek, wat heel fijn is. Hopelijk blijf ik hier nog lang werkzaam!
Pluspunten
Heerlijke lunch, fijne collegas en leuke sfeer
Minpunten
Veel IT-systemen om mee te werken
Ik heb een aantal jaar bij het ''leukste bedrijf'' in de wereld gewerkt tot mijn spijt... Helaas begrijpt Hutten niet dat er meer is in het leven dan werken, daarom wordt er van iedereen verwacht dat je altijd 24/7 klaar staat als ze je nodig hebben ongeacht de tijd of dag misschien is dat ook wel de reden dat het personeel omloop zo gigantisch hoog is.
Pluspunten
Dat ik er niet meer werk
Minpunten
Lage salaris