Hunkemöller
3,3 van de 5 sterren.
Schrijf een review

Hunkemöller Reviews

Schrijf een review voor dit bedrijf
Functie
Locatie

Waarderingen per categorie

3,3Werk-privébalans

Sorteer op

RelevantieBeoordelingDatum
Alle 383 reviews worden getoond

leuke werkomgeving

Door Indeed uitgelichte review

De nuttigste review volgens Indeed
duidelijke organisatieleuk en open teamvoldoende afwisseling

Leuke gezellige werkomgeving

Ik vind het een geweldig bedrijf en ik zal er met liefde en passie werken
Was deze review waardevol?

Ich kann Hunkemöller als Arbeitgeber nur weiterempfehlen, im März diesem Jahr habe ich als Aushilfskraft begonnen, da alles perfekt gepasst hat und mir die Tätigkeit gefallen hat, habe ich jetzt die Möglichkeit erhalten meine Ausbildung in Mönchengladbach zu starten.

Fijne werkomgeving

Super lieve spontane werkgevers. Erg behulpzaam en gericht op kwalitatieve doeleinden.

Nooit meer

Geen waardering geen respect voor werkers. Weinig salaris ook nog…
Was deze review waardevol?

Beoordeel een bedrijf waarvoor je recent hebt gewerkt

Deel je ervaring om anderen te helpen

Gezellige werkomgeving

Een leuke team en een heel gezellig werkomgeving !
Was deze review waardevol?

Leuk werk, weinig salaris.

Ik werd aangenomen als assistent manager. Na 2 dagen werd mijn manager ontslagen en moest ik het overnemen. Ik had niet verwacht van z’n groot bedrijf, dat het zo ongeorganiseerd was. Ik vond het werk ontzettend leuk, maar ben uiteindelijk weg gegaan omdat ik een andere baan had gevonden wat beter betaalde.

Pluspunten

Leuk werk

Minpunten

Ik stond vaak alleen in de winkel, waardoor ik niet echt pauze kon houden.
Was deze review waardevol?

Laag loon, zwaar werk, geen doorgroeimogelijkheden

Als je op zoek bent naar een baan waar je graag wilt groeien en ontwikkelen, vergeet dan het werken bij Hunkemoller. Het bedrijf verdient alleen geld en heeft geen interesse in werknemers. Medewerkers zijn niet gemotiveerd om te werken omdat niet alles naar behoren werkt. Laag loon, zwaar werk, slechte ventilatie, slechte werktijden, slecht verdeelde pauzes, slechte communicatie met werknemers. En zelfs als je hard werkt, krijg je nooit complimenten, Managers kunnen alleen kritiek leveren, niets anders. Van 7.00 tot 16.30 uur Voicepicking, het is niet normaal om zoveel uren slechts één functie uit te voeren. En in de zomer is de temperatuur in het gebouw erg hoog! Het magazijn is nooit schoongemaakt, stof is letterlijk overal! Stof vliegt gewoon overal en je ademt het de hele dag in, het is erg ongezond! En ze doen er niets aan!Er is één manager die stress veroorzaakt bij alle medewerkers, iedereen die dit van Hunkemoller leest, weet wie ik bedoel, gedraagt ​​zich als een politieagent, hij kan zelfs de minuten tellen dat je op het toilet hebt gezeten! Is dat normaal? Volgens mij is dit niet normaal!Het ergste is dat het in alle opzichten erger wordt! Vraag elke werknemer of hij/zij daar wil werken, ik garandeer dat bijna elke werknemer bij Hunkemoller de baan wil verlaten, al is vertrokken, of op zoek is naar een andere baan.Bij Hunkemoller zal niemand je ooit waarderen, tenzij je goede connecties hebt, dat is de waarheid!

Pluspunten

Geen

Minpunten

Laag loon

Leuke werksfeer.

Leuke werksfeer, leuke collega's. Je leert veel mensenkennis.

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Lange werkdagen
Was deze review waardevol?

Gezellige werksfeer maar laag inkomen

Binnen het team heerst er een ontzettend fijne sfeer. Het salaris is echter minimaal, terwijl er wel veel druk op je gelegd word. Er wordt ook veel gekeken naar je cijfers mbt sales.
Was deze review waardevol?

Groot bedrijf en lieve collega’s

In het bedrijf heb je superveel doorgroei mogelijk heden, het team helpt je super goed met het ontwikkelen van jezelf in het bedrijf en iedereen helpt met dingen die je zelf nog niet zo goed weet. Super fijne werksfeer en fijne winkel op in de werken.

Pluspunten

Lieve collega’s

Minpunten

Lange werkdagen

Fijne werkomgeving

Het solliciteren ging snel en op een fijne manier! Ik vind het een fijn bedrijf

Furchtbare Kommunikation und keine Wertschätzung

Leider ist man ständig unterbesetzt und soll trotzdem immer mehr Aufgaben übernehmen. Die Kommunikation ist eine Katastrophe, man erfährt von Änderungen über 5 Ecken und weiß nie was es tatsächlich einzuhalten gilt. Zudem wird erwartet, dass man ständig und immer abrufbereit ist, das ist schlicht und einfach nicht möglich. Und wenn man dann einspringt, wird sich nicht einmal bedankt. Alles wird hier für selbstverständlich genommen und teilweise sogar erwartet. Außerdem steht und fällt alles mit dem Team, allerdings ist es durch den schnellen Austausch der Mitarbeiterinnen schwierig eine beständige Gruppendynamik aufzubauen. Tägliches Lästern über Leistungen stand in der Filiale auf der Tagesordnung, anstatt einfach mal mit den betroffenen Mitarbeiterinnen zu sprechen. Auch das wöchentliche Auswerten aller Zahlen (dabei ist mir natürlich bewusst, dass so ein großes Unternehmen sämtliche Zahlen auswerten muss um Vergleichswerte zu schaffen und effizienter zu werden/Verbesserungen einzubringen) ist einfach furchtbar, denn alles was dabei herauskommt ist ein Konkurrenzkampf. Wöchentlich gibt es Rankings (Verkaufszahlen usw.), die in die vorhandene Gruppe geschickt werden und die zusätzlich auch noch farblich markiert werden, um die "Besseren" von den "Schlechteren" abzugrenzen. Im Einzelhandel muss man natürlich auch am Samstag arbeiten und auch bis 20:00 Uhr, doch die Wochenend- und Spätschichten immer nur auf die selben 4 Personen zu verteilen ist eine Frechheit, besonders, wenn dabei ein Muster zu erkennen ist und andere Kolleginnen keine einzige Spät- oder Wochenendschicht arbeiten -

Pluspunten

Weihnachtsgeld, Personalrabatt

Minpunten

Work-Life-Balance, Umweltbewusstsein, Konkurrenzkampf
Was deze review waardevol?

Het gesprek ging heel gemakkelijk

Ik werd binnen 1 week gebeld en uitgenodigd voor een gesprek. Het gesprek kon flexibel ingepland worden. het gesprek zelf ging ook heel soepel en ze stelde relevante en goede vragen.
Was deze review waardevol?

Las compañeras se quedaban con mis ventas. No había compañerismo solo competición de forma inadecuada

La jefa de personal un encanto.Las instalaciones muy bienAmbiente de trabajo ...Competitivo ..no compañerismo.Quitando los trabajos efectuados por otras compañeras. ..Ambiente laboral ...Ante los clientes por las compañeras indiferentes ...Poco interés.Ami me quitaban mis ventas ...Me marche voluntariamente ...Me robaban mi trabajo yme dejaban sola a altas horas de la noche
Was deze review waardevol?

Der schlimmste Arbeitgeber den ich je hatte

Unbezahlte Überstunden, immer unterbesetzt da keiner an so einem Ort arbeiten will, man wird gezwungen mehrere Stunden unbezahlt Online Kurse zu machen, Terror auf WhatsApp das jemand einspringen muss, da man sonst sein Job verliert. Storeleitung respektlos und inkompetent, Urlaubsanträge werden vergessen, Unizeiten der Studenten werden ignoriert, Azubis werden missbraucht, Freundlichkeit der Festkräfte gibts nicht. Samstags Terror durchs Headset damit mehr Umsatz erreicht wird. Kunden werden angemotzt wenn sie etwas nicht mitnehmen wollen, Chef zwingt einen mindestens drei Sachen zu kaufen mit dem Personalkauf!! Für Minijobber katastrophal da sie wegfallen wenn der Leitung die Umsätze nicht gefallen.

Pluspunten

personalkauf

Minpunten

alles
Was deze review waardevol?

Empresa exigente pero en la cual aprenderás mucho

La filosofía de trabajo es aprender a saber hacer de todo en la tienda. Dan oportunidad de estabilidad siempre y cuando cumplas con los estándares y te adaptes a la forma de trabajo que exigen. Es importante ser una persona proactiva.

Pluspunten

Sueldo Descuento de empleada Posibilidad de estabilidad

Minpunten

Contratos de pocas horas

Travail agréable

Travail agréable mais très peu de perspectives professionnelles. Ils ne prennent que des mi-temps avec des tickets restos très bas. Possibilité de devoir aller dans d'autres magasins très régulièrement, pas toujours agréable.

Pluspunten

Environnement de travail agréable

Minpunten

Peu de tickets resto
Was deze review waardevol?

Slecht betaald, afwijzend personeel, bevooroordeeld

Minimumloon, geen leuk personeel, heel veel doen en weinig er voor terug krijgen

Katastrophal

Die Mitarbeiter sind den Führungskräften völlig egal. Schlechte Bezahlung und Druck ohne Ende. Man muss sich für alles rechtfertigen. Der Ton und Umgang mit uns Teilzeitkräften war einfach nur herablassend und aggressiv dazu oftmals fehlende Kommunikation. Zusammengefasst die Erwartungen sind dimensional hoch aber im Gegenzug bekommt man nichts außer ein “ ja super! Könnte aber besser sein”

Sollicitatie

Erg fijn sollicitatiegesprek gehad op locatie. Binnenkort mijn eerste werkdag en heb er onwijs veel zin in!
Was deze review waardevol?

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Hunkemöller. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Algehele waardering

3,3 van de 5 sterren voor Bedrijfscultuur
  • Bedrijven
  • Hunkemöller
  • Reviews van medewerkers
Laat ons weten hoe we deze pagina kunnen verbeteren
Wat zou je willen toevoegen of veranderen?