Hunkemöller

Hunkemöller Reviews

91 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 329 reviews

Gezellige sfeer

Zo ver ik zie ga ik met plezier naar werk. Ik heb leuke collegas en de sfeer onderling is best prima. Het werk is wisselend en je komt de dag prima door. Jammer alleen dat de communicatie soms heel verwarrend is.

Pluspunten

Leuke collegas Werk is zeer goed te doen

Minpunten

Lange werkdagen, 6:45 tot 16:30 is best lang. Waarom niet iedere dag tot 15:30?? Communicatie, zoals ik al aangaf

Commercieel ingesteld.

Als medewerker moet je veel targets halen. Ik werd regelmatig door de weeks, als ik niet werkte, gecontacteerd over mijn behaalde en met name niet behaalde targets, terwijl ik alleen als weekendkracht een paar uren per week draaide.

Pluspunten

Personeelskorting

Minpunten

Hoge werkdruk Laag uurloon

Eerst een leuke werktijd gehad tot dat ik door de lockdown telefonisch te horen kreeg dat mijn proeftijd niet werd verlengd.

Het werken begon leuk met een leuk team, tot er een lockdown kwam en ik op mijn vrije dag een telefoontje kreeg van de filliaalmanager dat mijn proeftijd niet werd verlengt en ik dis ontslagen was. Dit ging op een zeer kille manier, en daardoor met een heel naar onderbuikgevoel weggegaan bij hunkemoller. Erg jammer.

Pluspunten

Leuk kerstkadootje Als je het treft leuke collega's Personeelskorting

Minpunten

Minimumloon

Fijne werkomgeving en een gezellige sfeer

Erg leuk bedrijf met een leuk team! Ik vind het een fijne plek om te werken. Het salaris is helaas vrij laag, maar voor een bijbaantje vind ik het prima.

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Salaris

Gespannen sfeer, hoge druk om te verkopen, minimale begeleiding

Het werken met collegas was goed te doen, echter zat het management niet goed in elkaar. Dit zorgde voor een gespannen en valse sfeer, de manager was overduidelijk overspannen, dit werd ook besproken onderling door assistent-managers tegen regulier personeel. Het leek wel alsof de meesten werknemers vreesden voor de manager die duidelijk de toon zette binnen werk.

Pluspunten

Korting op producten, flexibele mogelijkheden met uren

Minpunten

Laag salaris. gespannen sfeer, erg hard eentonig werk

Gezellig, inspirerend en geeft voldoening

Ik ben pas sinds kort bij dit bedrijf aan de slag, maar het is vanaf dag 1 gezellig geweest. Iedereen steunt elkaar, geeft tips, en wilt graag de anderen zien slagen. Collega's zijn erg leuk, het werk zelf vind plaats in de winkel, op social media en behind-the-scenes, en je bent echt direct een deel van een team. Kijk nu al uit naar de toekomst bij Hunkemoller!

Pluspunten

Leuk team, flexibele tijden, luisterende leiding

Minpunten

Druk op selecte dagen, veel leren

Leerzame, gezellige werkomgeving

Heel veel geleerd door behulpzame manager’s en leuke collega’s!

vreselijke filiaalmanger

het werk is leuk maar de collega.s waren vreselijk en zitten onder de plak bij de filiaalmanagerFiliaalmanager altijd gestrest en roddelen over collega.s niemand was goed genoeg en nog niet te spreken over hoe ze doet tegen de klanten.Echt geen aanrader die filiaalmanger

Fijne sollicitatie!

Het was een heel fijn sollicitatie proces waarbij het intern erg goed geregeld is en er echt snel op je word gereageerd! Ik kan nog niet een volwaardige 5-sterren rating overal geven omdat ik nog niet weet hoe alles verloopt, ik heb immers mijn eerste werkdag nog niet gehad!Maar!!! Van wat ik nu weet/heb ervaren qua sollicitatie vind ik dit een van de beste die er is! Het sollicitatiegesprek is ook heel soepel en relaxed verlopen. Ik kreeg op dezelfde dag als het gesprek de baan nog aangeboden en kon gezellig met de teammanager kletsen. Hele fijne ervaring. :-)Ik raad dit bedrijf aan om te komen werken.

Pluspunten

Er is één pauze op de kosten van 'de zaak'

Minpunten

nvt

Gezellig maar doorwerken

Super leuk (klein) team. Hele lieve dames. Het is hier in de winkel rustig maar er is altijd wel wat te doen in de winkel.

Pluspunten

Casual

Minpunten

Lang staan(werkdag lang)

Leuke winkel om te werken

Weer terug bij Hunkemöller, na twee maanden Toch mij ding , mensen te helpen en tevrede de winkel uit zien gaan !!

Pluspunten

Dicht bij huis

Minpunten

Soms lange dagen

Leuk team, goede begeleiding

Gezellig team die je een warm welkom heet.Goede begeleiding en trainingen

Het was er erge fijne solicitatie

Ik werd erg goed behandeld, ik kreeg goede vragen en inzicht hoe ik wou groeien etc

Great Hunkemoller Journey

My first year at Hunkemoller has become a fantastic journey. It's an ambitious, Inclusive and people driven company.Continuous Change, Flexibility, Ethics are key elements in my day 2 day experience.

Pluspunten

Fun, Change, Flexibility, Ambition, Inclusive

Minpunten

Strong growth comes with internal challenges

Fijne werkomgeving

Het werken bij Hunkemöller is erg leuk met veel uitdaging. Wat het afwisselend maakt. Er worden veel doorgroeimogelijkheden geboden. Uit het werken met klanten haal je veel voldoening omdat je personal shopper voor ze bent en je de klant kan verassen en inspireren met onze mooie collectie.

Pluspunten

Gezellig werksfeer, fantastisch product om te verkopen

angenehme Arbeitsamtmosphäre

Da ich erst seit kurzem bei diesem Unternehmen tätig bin, kann ich hier nur meine ersten Eindrücke schildern.Die Einarbeitung der Praktikaten ist detailliert, macht Spaß und gibt einem die Möglichkeit, das Unternehmen, die Geschäftsleitung und die allgemeine Vision der Marke besser kennenzulernen. Die Arbeitsatmosphäre ist super angenehmen, alle Kollegen verschiedener Abteilungen sind offen für Fragen. Zudem, ist Kommunikation ein wichtiger Punkt hier im Unternehmen. Aufgaben können, je nach Verantwortungsbewusstsein angepasst werden.

Pluspunten

ansprechendes und aufregendes Praktikantenprogramm

Minpunten

Keine Zusatzleistungen

Energieke werkomgeving!

Elke dag is anders, omdat klanten in verschillende situaties via de live channels bij je binnenkomen. Wegens de groeiende afdeling, kan je er je eigen draai in aangeven om world class service te verlenen en iedereen zo goed mogelijk te helpen. De sfeer is gezellig met een uitdagend randje ;) Het moeilijkste blijft nog wel het nee zeggen, echter houdt ik van de uitdagingen die op mijn pad komen, zeker met de promotie tot teamlead assistant. Nu komen er meer projecten om de hoek kijken, waarin ik ernaar streef om een bijdrage te leveren in de verdere groei van de customer service en het team te ondersteunen waar mogelijk!

Pluspunten

doorgroeimogelijkheid, werksfeer, the brand, variatie aan taken

Minpunten

standaard werktijden/ mag wat flexibeler.

Gezellig en open bedrijf

Ik vind Hunkemoller een fijne werkgever omdat er een transparantie cultuur heerst vanuit de Board. Er wordt veel geinvesteerd in de betrokkenheid en in het welzijn van de medewerkers. Er worden veel leuke dingen georganiseerd en er werken veel jonge, ambitieuze vrouwen waa rik trots op ben om onderdeel vanuit te maken. Het is dynamisch en er gebeurd veel binnen de retail, dus je moet wel een beetje flexibel zijn. Je kan veel zelf voordragen en uitvoeren en echt bijdragen aan het succes van Hunkemoller. De bedrijfscultuur is dan onderling ook echt hardwerkend maar ook gezellig en spontaan.

Pluspunten

Platte organisatie, veel autonomie binnen de functies, gezellige acitiviteiten

Minpunten

Doorgroeimogelijkheden en salariscompensatie

Fijne, gezellige werkomgeving

Als beginnende medewerker bij Hunkemoller wordt je goed voorbereid d.m.v een inwerkprogramma waarbij je al veel informatie over het bedrijf krijgt voordat je begint.Vanaf de eerste werkdag krijg je al een welkoms-gevoel en wordt je fijn begeleid door het management en collega's.

Gedreven bedrijfscultuur met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

De sollicitatieprocedure verliep soepel, is modern en bovenal snel. Je wordt continu op de hoogte gehouden over de status van jouw sollicitatie en er wordt voldoende aandacht besteed aan de klik tussen jou en Hunkemöller. Het welkom was warm, alles tot in de puntjes voorbereid en een duidelijk inwerkprogramma. De cultuur is gedreven, maar met voldoende en in toenemende mate aandacht voor inzetbaarheid van alle medewerkers. Inclusiviteit en diversiteit staan hoog in het vaandel bij Hunkemöller, niet op papier maar juist in de praktijk. Learning & Development is goed ontwikkeld en er wordt blijvend geïnvesteerd in de toekomst door middel van diverse initiatieven.

Pluspunten

Veel aandacht voor de medewerker met allerlei initiatieven op het gebied van inzetbaarheid.

Leerzame, veilige en gezellige werkomgeving.

Dit bedrijf voelt als thuiskomen. Je word gelijk opgenomen in het team, en voelt veilig en vertrouwd aan. Iedereen werkt hard, maar er is ook zeker tijd voor een grapje en gezelligheid tussendoor. Zeker een aanrader voor sollicitanten met affiniteit en/of interesse in de detailhandel!

Pluspunten

Gezelligheid, gezonde lunches, veel verantwoordelijkheid.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Hunkemöller. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.3

3.3