Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling

Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling Reviews

Familie gevoel

Uitgelichte review

Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Bij Humankind voelde ik mij vanaf dag 1 helemaal thuis. Ik werd met open armen ontvangen door de collega's. De dagen zijn ook erg divers en lucratief ingedeeld zo is er elke dag wel wat leuks en nieuws te doen. Humankind is in 2 woorden een "geweldige organisatie".

Goede werkplek

Het is allemaal goed georganiseerd , er wordt echt gewerkt en nageleefd volgens cao ( dit heb ik weleens anders gezien helaas )

Pluspunten

Mee eten met de kids

Minpunten

Bedrijfskleding

Informatie over Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling

• Ondersteunende omgeving
Verbeterpunten
  • Flexibele werktijden en locaties
  • Algemene tevredenheid
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken

Fijne manager en collega's

Fijne werkgever. Ik hou van mijn werk maar fysiek en mentaal is het erg zwaar. Lichamelijk levert dat veel klachten op. De verhouding naar bijvoorbeeld salaris vind dan ook matig. Extra behandelingen voor fysiotherapie oid via de werkgever zou fijn zijn.

Locatie maakt het leuk

Mijn ervaring is dat het leuk werken is dankzij de collega’s maar de organisatie zelf vind ik wat minder. Het is een heel gedoe om dingen goed te regelen en om te zetten. Bijvoorbeeld van bbl’er naar volwaardig medewerker. Ook zijn ze mijn gegevens in het begin kwijt geweest terwijl ik al een half jaar stage liep.

Humankind meest waardeloze organisatie allertijden!

Humankind laat je jaren lang kei hard werken, met een werkdruk die nauwelijks te halen valt. Zeggen dat ze super tevreden over je zijn en oh wat ben je een super collega. Nergens geen min punt om op te noemen. Je mag trots op jezelf zijn word er gezegd. En je kan met trots oprotten! Je prive leven is ook niet meer zoals het is met alle intake’s, overdrachtsformulieren, groepsoverleggen en cursussen in de avond. Maar dan “oeps je werkt er 2 jaar?” Dan kunnen we je helaas geen vast contract aanbieden. Er is altijd wel iets, maar toevallig als ik weg moet staan er wel 20 vacatures open, zoekend naar een andere slachtoffer die wel even 2 jaar zich kapot gaat werken voor geen zekerheid. Bij deze wil je kei hard werken voor weinig en overigens als een gebruikt zakdoekje weggegooid worden na 2 jaar? Humankind is the place to be :) Je bent een nummertje voor ze, hoe hard je ook werkt en hoeveel plezier de kinderen en de ouders ook van je hebben!

Pluspunten

Fijne collega's

Minpunten

Lange werkdagen, Hoog werkdruk, Geen input mogelijk vanuit de werknemers, Zelf betalen voor parkeerkosten

Goed voor elkaar.

Ze helpen je groeien als mens persoonlijk. Zijn mens gericht, je bent niet zomaar een nr.En ze doen hun vak uitoefenen zoals er beschreven wordt on de visie/bedrijfs plan

Pluspunten

Goed salaris Mens gericht

Minpunten

Communicatie onderling collega's Werktijden

Tijdens het volgen van mijn HBO studie wilde ik graag een baan waar ik werk en school goed kon combineren. Na het behalen van mijn 50 studiepunten kon ik bij Humankind aan de slag op de BSO. Ik heb flexibele werktijden en kan mijn studie goed combineren met mijn werk. Zo kan ik tijdens mijn studie nog meer ervaring opdoen.

Pluspunten

Flexibiliteit

Sterke professionele organistatie met een mooie pedagogische visie

Al jaren werkzaam werkzaam bij Humankind. Begonnen in de flexpool waardoor ik de organisatie heb leren kennen en de organisatie mij. Voel mij gezien en gehoord als medewerker en collega in de flexpool. En nu aangenomen op 1 van de locaties waar ik al vaak gewerkt heb. Super blij!

Pluspunten

Fijne collegas en locaties

Geen goede thuis/werk combi mogelijk

Veel beschikbaarheid gevraagd bij kleine contracten. Geen vergoeding voor inval dagen.

23 september 2021
Wat jammer dat jouw contractvorm niet paste bij jouw werkwensen. Graag zouden we hierover met je in contact komen. We hebben namelijk diverse mogelijkheden binnen de regio Oost-Gelderland.

Beste kinderopvang werkgever!

Een werkgever waarbij jij telt! Management wil je helpen bij het ontwikkelen van jezelf en je talenten te benutten!

Mensgerichte organisatie, gaan voor ontwikkeling van de kinderen en de medewerkers

De vacaturetekst was het eerste wat mij aansprak, gelukkig geen 13 in een dozijn tekst. Ik kreeg snel reactie op mijn mail en werd daarna ook snel gebeld door de manager. Ik was wat zenuwachtig voor het gesprek maar dat was ook weer heel snel weg! Het was meer een kennismakingsgesprek dan een sollicitatie, de manager gaf aan dat ze dat zo ouderwets vond....dat vond ik erg fijn. De manager heeft meerdere dingen over de organisatie en haarzelf verteld en vroeg ook veel aan mij. Het zorgde ervoor dat ik op mijn gemak was en ook makkelijk kon vertellen waar ik naar op zoek was. Tijdens het gesprek kwamen we er ook achter dat ik bij Humankind én zij bij mij passen. Ik ben begonnen in de flexpool, waar ik ook uren op contract kreeg én het zorgde ervoor dat ik rustig kon kijken op verschillende locaties. Nu ben ik vast werkzaam op een locatie, de collega's hadden aan mij gevraagd of ik daar kwam werken toen er een vacature vrij kwam. Wat ik zo fijn vind is dat de visie die Humankind heeft echt ervoor zorgt dat de ontwikkeling van het kind wordt gestimuleerd op het moment dat het kindje het zelf ook wil. Ik heb zelf net mijn EHBO en BHV afgerond en daarnaast ook een training Interactievaardigheden. Daarnaast heb ik veel plezier met mijn collega's en merk ik dat ik op mijn plek ben. Vandaar mijn 5 sterren!

Pluspunten

Fijn gesprek, uren in de flexpool, ruimte voor ontwikkeling van kind en mijzelf

Minpunten

het tekort aan nieuwe collega's zorgt soms voor lastigere situaties, Voor de werkgever: Blijf aandacht hebben voor de pedagogisch medewerkers en locatiemanagers, juist in deze tijd

Geen aanbeveling

Tijdens het werken in de flex pool werd je behandeld alsof je alleen maar goed bent om de uren in te vullen. Zodra je op locatie komt is de ontvangst matig (uitzondering daar gelaten). Iedere locatie doet dingen anders. Als de medewerkers op locatie het ergens niet mee eens zijn wat je doet krijg je dat achteraf via een bericht te horen vanuit de flexpool manager. Alleen de negatieve dingen hoor je. Geen waardering. Je hoort nergens bij en kan nergens goed bij terecht. Zodra je dingen aangeeft word er niks mee gedaan, of ze zoeken de fout bij jou.

Pluspunten

Het salaris

Minpunten

Omgang met personeel

31 augustus 2020
Wat vervelend om te lezen dat jouw ervaring bij Humankind geen positieve was, wij vinden het belangrijk dat iedereen zich bij ons welkom en vooral thuis voelt of je nu vast op een locatie of in de flexpool werkt. We zullen jouw review oppakken met de regio en met de locaties van Oost-Gelderland want we willen dat iedereen het gevoel ervaart dat zij onderdeel zijn van de organisatie. Nogmaals enorm spijtig om te lezen dat jij je zo hebt gevoeld, rest ons je veel succes te wensen in je carrière.

Goede Pedagogische visie

Stevig bedrijf, volop in ontwikkeling, streven naar goed personeelsbeleid. Doorgroei en communicatie is soms wat moeilijk, maar vergeleken met andere bedrijven in de kinderopvang staan ze bovenaan, zeker wat beleid op pedagogisch geb ieder, waar het uiteindelijk allereerst om gaat.

Top organisatie die staat voor de kinderen en medewerkers

Ik werk met zoveel passie en plezier bij Humankind. Er wordt gekeken naar de ontwikkeling van de kinderen en van de medewerkers. Zoals er met de kinderen wordt om gegaan, gaan we onderling ook met elkaar om. Zoals kansen krijgen en geven, ruimte voor ontwikkeling en met veel plezier, lachen en liefde! Ik zie vooralsnog geen 1 reden om weg te gaan!

BBL plek

Als je als BBL-student hier wilt beginnen, zorg dat je alles zelf regelt! Als beloftes niet waar worden gemaakt meteen bellen en achteraan gaan. Inmiddels ben ik met mijn opleiding begonnen en is het helaas niet gelukt om hier te starten terwijl mijn VOG en registratie rond was. Omdat het te lang duurde om mijn contract in orde te maken heb ik zelf de keuze gemaakt om een andere leerwerkplek te zoeken! Zodat ik niet achterloop met school-opdrachten welke wij in praktijk moeten uitvoeren.

18 februari 2020
We begrijpen je teleurstelling. Tijdens ons kennismakingsgesprek gaf je aan dat, vanwege het op zeer korte termijn starten van jouw opleiding, spoed geboden was. Erg vervelend dat we jouw snelheid in het proces niet hebben kunnen bijbenen. We wensen je veel succes in je nieuwe leerwerkplek!

Slechte werkgever

Ik heb 9 jaar gewerkt bij Humankind en ik ben daar zelf weggegaan vanwege de druk vanuit het management. Veel wisseling van managers en pmers. Je wordt behandeld als een nummer en er wordt niet geluisterd naar het personeel, die het belang van het kind voorop heeft staan.

28 januari 2020
Wat jammer dat jouw ervaring niet is geweest wat wij als Humankind beogen. Onze medewerkersvisie is namelijk dat iedereen gehoord wordt en dit hadden we jou ook gegund. We wensen je veel succes met je verdere loopbaan.

optimale ontwikkeling van kind en medewerker

Ik ga eigenlijk nooit met tegenzin naar m'n werk. Ik heb deze branche gekozen omdat ik van de verzorgende kant van het werk houd maar heb ook andere kwaliteiten die ik kwijt kan in het werk zoals bijvoorbeeld bij een van de laatste nieuwe ontwikkelingen van Humankind; het werken met tablets en de digitalisering van alle administratie. Er is ruimte voor zelfontwikkeling en ontplooiing en ik vind het erg leuk en fijn om dmv e-learnings en andere manieren van scholing op de hoogte te blijven en mijn professionaliteit op niveau te houden. Buiten dat werk ik in een, voor mij, erg fijn en gezellig team met een enorm leuke locatiemanager en voel ik me gewaardeerd in mijn werk door ouders en collega's. Ik zit hier op m'n plek!

Een kinderopvang organisatie waar ook de medewerker zeer belangrijk is.

Iedere dag een feestje, werken met kinderen in een fijne werksfeer, fijne collega's met ruime kennis.

Pluspunten

Goede doorgroei mogelijkheden

Minpunten

Lange dagen...

Werkgever waar je wordt gezien

Hoewel Humankind een grote werkgever is, word je niet gezien als een nummer. Er is ruimte om mee te denken met de organisatie en ik kan mezelf ontwikkelen. De sfeer is gezellig en informeel.

Pluspunten

Je word niet gezien als een nummer

Minpunten

Er wordt hard gewerkt

Werken met je hart, volop groei- en ontwikkelkansen

Wat mij iedere dag weer opvalt, is de betrokkenheid van collega's, loyaliteit en het teamgevoel. Naast dat ik mijn werk inhoudelijk mooi vind, is het geweldig om met deze fijne club samen te mogen werken.

Pluspunten

Sfeer, groeikansen en écht werken met je hart

Minpunten

Fijne organisatie met een duidelijke visie.Waar ieder kind gezien wordt en op de juiste wijze in personeel wordt geinvesteerd , staat voor kwaliteit

Ik werk al 26 jaar voor deze fijne organisatie dat zegt al genoeg lijkt mij !

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden, mooie visie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling met

Meer informatie over Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling in populaire locaties

• Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling