Humanitas DMH

Werken bij Humanitas DMH: 11 Humanitas DMH Reviews

uitdagende en afwisselde baan

Als Trajectcoördinator bij Humanitas DMH Homerun heb je een uitdagende en afwisselde baan. Hoewel ik natuurlijk mijn agenda vooruit plan, is toch iedere dag weer een verrassing. Het ene moment heb ik veel contact met cliënten en hun netwerk om een crisis te stabiliseren, het andere moment ben ik bezig met het coachen van Trajectbegeleiders. Regelmatig zit ik aan tafel bij gemeenten en sociale wijkteams voor het werven van nieuwe cliënten. Natuurlijk zijn er ook dagen dat ik druk bezig ben met het schrijven van plannen, evaluaties en andere administratieve bezigheden.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf. Leuke collega's, veel regie op eigen werktijden, zelforganiserend

Begeleider

Leuke werkgever waarbij je veel vrijheid krijgt om je eigen functie aan te kleden.

Mooie organisatie in de gehandicaptenzorg

Een organisatie waar mensen vrijheid krijgen om hun expertise in te kunnen zetten. Waar we gelijkwaardig samen werken met collega's en cliënten en waar ambitie getemperd moet worden.

gezellige werkomgeving

gezellige werksfeer orders picken voor de klanten

Kwaliteit

Humanitas DMH biedt een fijne werkomgeving en een fijne woonomgeving voor de cliënt.

Leuke werkgever

Humanitas DMH is een leuke werkgever om voor te werken. Het is een landelijke werkgever met meerdere locatie en verschillende doelgroepen.

Leerwerk ervaring opgedaan, voldoende mogelijkheden gehad.

Naast mijn opleiding PBGZ niveau 4 mocht ik 20 uur per week bij Humanitas mijn werkervaring opdoen. Prettige collega's die de tijd voor je nemen en je goed op weg helpen. Na 3 maanden al alleen op de groep, pittig maar goed te doen. Leuke werkplek!!

Pluspunten

Mee eten met de groep

Minpunten

Veel huishoudelijke taken erbij

Ik help mensen in de financiele thuisadministratie die dat het hardst nodig heeft !

De greep op je financiën verliezen is zo gebeurd. Een vrijwilliger helpt je je (financiële) administratie op orde te brengen en te houden.

Heerlijke werksfeer

Ik vind Humanitas-DMH een fijne instelling en werkgever. De werksfeer is fijn en de mensen met wie je werkt ook. De visie van humanitas is regie op eigen leven. Begeleiders die werken bij humanitas, vinden dit dan ook allemaal belangrijk. Wat de bewoners zelf kunnen, moeten ze zelf blijven doen. En natuurlijk de bewoners ook altijd stimuleren om meer te leren.

Pluspunten

Collega's

Het leukste van de baan

Wat vind ik het leukste van het begeleiden van gezinnen: het begeleiden van gezinnen in opvoedingssituaties, het zoeken naar een stimulerende ontwikkelingsomgeving voor de kinderen, het zien van kleine vorderingen van deze gezinnen als systeem, het opbouwen van een vertrouwensband met gezinnen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Humanitas DMH. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

• Humanitas DMH