HORNBACH

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij HORNBACH

Beloven veel maar komen het niet na. Eisen veel cursussen van je.Je moet een hoop zelf uitzoeken. Werk op de computer krijg je weinig begeleiding.
Pluspunten
In de late dienst gratis warm eten
Minpunten
Beloven veel maar komen het niet na.
Werken bij Hornbach Breda is zeker aan te bevelen! Er wordt door iedereen inzet getoond en dit komt de werksfeer zeker ten goede! Onderling heerst een zeer informele sfeer. Ondanks de hoeveelheid medewerkers is iedereen zeer vriendelijk en ontvankelijk. Salaris valt absoluut niet tegen en er zijn ook behoorlijk wat voordelen. Pre-corona werden er zeker leuke personeelsfeestjes georganiseerd!
Pluspunten
Personeelsfeesten, avondeten, pensoenopbouw
Salaris is volgens CAO detail handel dus niet echt vet pot
Minpunten
te veel druk op leggen, roddels, en groepjes vormingen
Je komt in een dynamisch team terecht. De klant is het project en staat altijd op nummer 1
Pluspunten
Warm eten bij een avonddienst
Het maakt helemaal niet uit of je deskundig bent of dat je helemaal naar geen kennis hebt. Het belangrijkste voor hen is dat je vriendelijk naar de klanten toe bent. Kennis is van minder belang.Er is veel vriendjespolitiek op de afdelingen, veel slijmen met jouw leidinggevende is van groot belang.
Pluspunten
Korting op de broodjes
Minpunten
Meten met verschillende maten
Collega's zijn echt heel aardig, je werkt soms wel over wat je niet uitbetaald krijgt, het parkeren van de auto's mag je doen tussen de klanten en waardoor je om het gebouw heen mag lopen om bij het personeel ingang te komen, ook de structuur dat alles via via gaat en dus weinig inbreng hebt.Het is soms een beetje rommelig ook voor de klanten.
Pluspunten
gezellig kantine
Minpunten
Mega druk en over uren niet uitbetalen
Slechte werksfeer en management is onpersoonlijk. Personeels verloop is groot. Laag salaris terwijl er teveel van je word verwacht. Loyaliteit moet van 2 kanten komen maar het blijft bij 1 richtingsverkeer.
Doorgroei mogelijkheden genoeg Stressvol Leuke collega's Weekend diensten en avond diensten Lage salarissen
Niet doen. Bedrijf is ongeorganiseerd. Salaris aan de lage kant. Leidinggevenden beloven een hoop en komen niets na. Op zich best aardige collega's op de werkvloer.
Er is altijd wel iets te doen. Het is druk, maar ja, dat is Hornbach.
Pluspunten
eet mee met avondeten
Minpunten
te veel te weinig tijd
Collega’s zijn super. Management is minder vooral bij de goederen ontvangst (go). Ze nemen van alles en nog wat aan zodra het mindere periode word. Is de kans groot dat je zonder pardon eruit gegooid word. Je hebt een karig loontje dus ik zou zeggen zoek lekker verder.
Geen fijne werksfeer, teamleiders meten met twee maten Teveel diensten
Pluspunten
Lekkere koffie
Minpunten
Wisselende diensten
Fijne en heldere werkgever. Prima salaris, onderlinge goede sfeer.
Pluspunten
Helderheid, eten op de zaak bij avond dienst. 200% op zondag.
het was ooit een goed bedrijf en had goed geschoold personeel tot er een paar leiding gevende vertrokken toen is het steeds verder in de afgrond aan het verdwijnen het was ooit zo druk dat je er niet kon lopen nu loopt er alleen maar personeel ik had een dubbele functie en werd maar betaald voor een en ik ben gedieplomeerd voor heel de bouw markt
Pluspunten
een sfeer om op te schieten gebruik uw telefoon als recorder want men licht en bedriegt
Minpunten
men houd zich niet aan de afspraken, je word voor dief uitgemaakt terwijl ik dit niet ben, bij een dubbele functie word er maar betaald voor een en voor de goedkoopste functie, men licht en bedriecht
Het is een bedrijf waar je veel moet weten maar waar je onvoorbereid het diepe in wordt gegooid. De inwerkperiode stelt niks voor. Er wordt wel redelijk voor het personeel gezorgd maar de vergoeding is laag. Pas als je doorgroeit krijg je ietsje meer. Maar dat doorgroeien krijg je vaak geen kans voor. Ook is de organisatie zeer toe aan verbetering en is de werkdruk vaak erg hoog op hele zware afdelingen. Al komt dit tevens ook door tekorten aan personeel in de bouwmarkt. Over het algemeen een goed bedrijf vokr part time maar fulltime zou ik t hier niet veel langer hebben uitgehouden. Het personeel is wel super gezellig en het eten dat voor je gemaakt wordt savonds i vaak best lekker.
Prima salaris en een heel hecht en leuk team. Geen leeftijddiscriminatie maar echter vinden leidinggevenden het lastig om zich aan hun afspraken te houden.
Kennelijk vind de Hornbach het belangrijk om de waarden van het bedrijf boven de waarden van het niet werken op zondag te zetten. Ik heb een prima solicitatiegesprek gehad daarom 2 sterren. Echter bleek toen ik aangaf dat ik niet op zondag werk (ivm geloof) dat daar wel iets geregeld kon worden, later werd ik gebeld en toen bleek dat men van werkgevers verwacht dat ze op zaterdag Ă©n zondag werken. Jammer dat ook in de CAO staat dat werknemers gezegd mag worden dat ze 6 zondagen kunnen gaan werken. Jammer dat de Hornbach zijn eigen normen en waarden belangrijker vind dan normen en waarden van zijn mogelijke werknemers.
Pluspunten
ontvangst met solicitatie
Minpunten
CAO Zondag
Je kunt bij Hornbach tegenwoordig al om 04.00 uur beginnen met inruimen als je dat zou willen. Ook al zou je elke dag van 4 tot 10 (of zelfs minder) willen werken en ben je bvb boven de 55 jaar ... geen probleem bij Hornbach. Er is namelijk altijd wat te doen. Verkooptijden liggen tussen om 07 uur tot 21.00 uur. De lonen liggen ietsjes boven het minimumloon.
Pluspunten
-Vele afdelingen en voldoende mogelijkheden, -vele leuke collegae, -Doorgroei mogelijkheden, -Geen dag het zelfde, -Altijd wat te doen, Heel veel leuke en vaste klanten, - veel kennis in huis - leeftijden colleage van 17 tm 74 jarige!
Minpunten
-Kan hectisch zijn op drukke dagen, - geen personeelskorting, -Op bepaalde afdelingen hoge werkdruk
Hele fijne werk omgeving. Veiligheid staat voorop.
Pluspunten
avond eten word voor je gemaakt je kan zelf kiezen wat je wilt.
Minpunten
Niet altijd makkelijk contact krijgen met management.
Bedrijfscultuur zeer slecht. En laag loon. Na 2 contracten lig je er uit en als je geluk hebt en de bedrijfsleider mag je dan krijg je een 3e verlenging. En mag je daarna eruit. Ze geven je het gevoel dat je er echt toedoet. Echter vinden ze altijd wel iets om over te zeiken en word je contract niet verlengd.
Pluspunten
Niet maar wel leer mogelijkheden
Minpunten
Veel werk druk. Door te weinig mensen
leuke tijd gehad bij ontvangst goederen. gezellige werksfeer. en een lage werkdruk
Pluspunten
gratis diner
Minpunten
weinig motievatie van collega's onderling