HORNBACH

HORNBACH Reviews

119 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 266 reviews

Leuke collega's, goede werksfeer

Hornbach is een interessant bedrijf. Je leert er veel en je bent nooit klaar met leren. Doormiddel van trainingen vanuit leveranciers leer je telkens meer. Verder is er altijd iets te doen, de dagen voelen daardoor helaas wel hetzelfde. De dingen die er te doen zijn, zijn vaak hetzelfde. Denk aan opruimen, voorraad verwerken etc. Wat de dag anders kan maken zijn de klanten. Vooral klanten met minder kennis over bepaalde onderwerpen waardoor je je eigen kennis kan delen. Hierdoor wordt de dag toch weer leuker.Het salaris is matig. De vaste medewerker die hard werkt wordt overschaduwd door de medewerkers die close zijn met het management. En wil je wel een gesprek aan over je salaris dan weten ze het op een of andere manier toch zo te spelen dat je niks of weinig erbij krijgt. Hierdoor ontstaat er veel verloop wat natuurlijk zonde is. Dit beïnvloedt de sfeer op de vloer in negatieve zin en het lijkt of het het management niks boeit.Ik zou het bedrijf daarintegen zeker aanraden als bedrijf om te werken, zekers als je affiniteit hebt met klussen. Je hebt veel vrijheid, leuke collega's en er word wel geïnvesteerd in je doormiddel van certificaten en een opleiding vergoeding van 750 euro.

Slechte werkgever

Zoek beter een ander baan.Hier is veels te veels werk druk en je wordt niet gewaardeerd.

Pluspunten

Geen plus punten

Minpunten

Heel veel Stres

Relaxte sfeer.leuke werkomgeving.er moet wel gewerkt worden.

Stressvolle werkomgeving

Ze gaan niet uit van jou ervaringen en opleidingen , alles om je minder te betalen .Ze houden geen rekening met thuissituaties roosters worden elke dag veranderd.Ze nemen vakantie dagen in tijdens ziekte als ze je niet geloven en stoppen dan zelfs op gegeve moment je loon.In mijn filiaal in zaandam zijn er nu 30 in drie maande tijd opgestapt.

Gezellige werksfeer

Leuk bedrijf maar weinig verdiensten. Zeker leuk voor starters

Gezellige werkomgeving

Je leert in een hele korte tijd heel veel nieuwe dingen als je nog nooit in een bouwmarkt gewerkt hebt. Erg leuke collega's die wel houden van een beetje humor, maar kunnen ook erg serieus met je omgaan.

gezellig en leuke werksfeer, er is altijd iets te doen

9 maanden bij de KSC gewerkt, leuke en goede werksfeer. Overal is al eens iets. Maar over het algemeen een fijne werkplek. Vervelende mensen aan de andere kant van de lijn dat hoort erbij maar dat maakt het ook wel weer leuk, het is nooit persoonlijk tegen jezelf gericht (regel 1) De leuke en "normale" mensen aan de andere kant van de lijn die zijn in de meerderheid :-)) Ze doen veel voor hun personeel, van kleine attenties tot de grotere.

Pluspunten

Gratis warm eten bij avonddienst

Veel te veel verwachtingen voor een veel te laag loon

Het enige wat echt tof is aan deze baan zijn de collega's om je heen, voor de rest is de werkdruk veel te hoog en wordt er veel van je verwacht i.v.m. productkennis en ict. ook de goederen die binnen komen is veel.

Top bedrijf minus VM en daarboven

Weinig bedrijven waar medewerkers zoveel ruimte en kansen krijgen. Soms worden er helaas mensen gepromoveerd naar posities waarvoor ze onvoldoende in huis hebben. De medewerkers direct daaronder zijn daarvan de dupe.

Leuk afwisselend werkzaamheden

Het is een leuk werk ..maar vele comentaar, en hoe hard en goed je ook werkt..bij alles krijg je wat op je mee . Dan heb ik het over Hornbach Zaandam. In tegendeel in Amsterdam Hornbach was het gewoon super goed..en juist heel normaal..leuk werksfeer.

Leuke team en collega's. Fijne werkplek voelt goed.

Bij Hornbach werken is altijd gezellig. Fijne sfeer en je voelt je altijd op je gemak.

Niet gaan werken hier

niet doen, niet doen en echt niet doen. zonde vd tijd te vertellen waarom. Zoek een BBL traject in de techniek, zorg, ga t onderwijs in, ICT. leer een vak. Maar ga niet voor t minimumloon in slechte arbeidsomstandigheden werken terwijl de winsten skyhigh waren met corona.

Pluspunten

de medewerkers zelf zijn vriendelijk het assortiment (te) groot

Minpunten

erg veel

Drukke omgeving waar altijd iets te doen is

Fijne werkgever maar het kan zeker wel druk en stressvol zijn vaak moet je je dan in 3e splitsen omdat er gewoon geen andere collegas zijn.

Pluspunten

Avondeten wordt verzocht als je avonddienst hebt

Minpunten

2 avonddiensten en een weekend dag werken elke week

Voor vast wel, in uitzenddienst niet

Mijn grote frustratie ligt vooral bij het uitzendbureau in combinatie met de behandeling van uitzendkrachten. Ik werd niet echt als volledig behandeld, moest eraan trekken om mijn EPT-certificaat te mogen halen en kreeg geen strohalm om me verder te ontwikkelen binnen het bedrijf.Toch kijk ik over het geheel wel positief terug. De sfeer is over het algemeen prima, afhankelijk van functie en afdeling; wie zich open opstelt en tussendoor of in pauzes een praatje maakt zal zich snel thuisvoelen. Verwacht echter niet dat mogelijkheden snel aangeboden worden, daar moet je zelf heel erg achterheen. Als je er in vaste dienst begint is het, voor zover ik kon zien, een ander verhaal.

Pluspunten

Goede kantinevoorziening en tijdens eerdere lockdowns soms gratis extra's als ijsjes, crêpes, of friet, duidelijke huisregels voor klant en medewerker

Minpunten

Management staat soms niet genoeg in verbinding met de vloer, solidariteit met logistieke tak verschilt sterk per verkoopafdeling

Hele fijne werkplek met ontzettend leuke collega’s.

I.v.m coronamaatregelen en lockdown natuurlijk een stuk stressvoller dan voorheen. Maar wel een ontzettend fijne werkplek! Communicatie kan afentoe wel wat beter.

Pluspunten

Gratis avondeten, vakantiegeld, fijne sfeer, toffe collega’s

Minpunten

Hoge druk (i.v.m. Corona), communicatie.

Je zou het voor collega’s doen, je zit in hetzelfde vreselijke schuitje en dat bind.

Doe het niet! De salaris indicatie op deze website klopt niet. De bedrijfsleiders en vestigingsmanager hebben een tikkie gehad. Arrogant en geen people management. De vestigingsmanager vind je niet eens hallo waard als hij langs loopt. Het is ellebogen werk, wie het langste onbetaald hogere functie eigenschappen uitvoert krijgt na 2 jaar de functie. Waar je 100euro per maand meer verdiend. Je krijgt snel een vastcontract, maar ze pesten je net zo hard weer weg als je voor jezelf op komt, tot burnout klachten aan toe. Er heerst een angstcultuur. Zolang je niks zegt, hou je je baan of functie. Ik heb genoeg collega’s gezien die geen kant op konden dan zelf ontslag te nemen, voor hun gezondheid. Vreselijke cultuur, niet gezond! Het personeelsverloop is niet voor niets.

Pluspunten

Dubbel betaald op zondag

Minpunten

Je bent geen mens maar een nummer. Houden zich niet aan beloften. Geen fijne werkcultuur.

prima arbeidsomstandigheden, weinig flexibiliteit

De arbeidsomstandigheden zijn oke, redelijk veel zekerheid zolang je je gewoon gedraagt en komt opdagen. Maar weinig flexibiliteit en er wordt soms teveel van je verwacht. Veel collega´s met opgestapelde overuren ivm personeelstekort, bij een uitzondering konden zij na lange tijd deze opnemen als vakantie uren of uitbetaald krijgen.

Pluspunten

gratis avondmaaltijden

Minpunten

weinig flexibiliteit, overuren

Slechte werkomgeving

Veelste veel werkdruk, je krijgt te weinig betaald. En het is keihard door werken. Je staat de hele dienst op je voeten, collega’s zijn ook discriminerend. Je krijgt wel veel mogelijkheid om door te groeien. En er is een chefkok die kookt als je een avond dienst werkt(avondeten) Ik zat tegen een burnout aan. Gelukkig ben ik optijd gestopt

Pluspunten

Gratis avond eten

Fijn bedrijf dat goed is voor zijn personeel met een topsfeer

Ik werk sinds een paar weken bij de nieuwste vestiging van Nederland: in Apeldoorn. Ook al ben ik een complete leek als het gaat over tegels heb ik mede door wat de Hornbach aanbied (bijv. inwerken op een andere locatie waar mensen met zeer veel ervaring werken), mijn collega's en informatie op het intranet.Ook geeft de Hornbach mij voldoende ruimte om naast een werkweek van 38 uur, ook nog mijn HBO thuisstudie te kunnen blijven volgen.De sfeer is echt super, iedereen kan goed met elkaar overweg en is respectvol naar een ander.Als je in de avonduren moet werken, krijg je op kosten van de Hornbach 3 opties om uit te kiezen om te eten. Deze maaltijden hebben me tot nu toe super gesmaakt.

Pluspunten

Vakantiegeld, maaltijd van de baas, flexibiliteit

Minpunten

Pijnlijke voeten

Leuke, dynamische werkomgeving

Altijd druk! Je krijgt zelden kans eens rustig aan vakonderhoud te doen.Wel gezellig met al die klanten en collega'sJammer dat je wel standaard de zaterdag of de zondag werkt (FT)Bedrijfsfilosofie en cultuur zijn zeer goed te noemen. Echter het management op de vestigingen verschilt nogal waardoor met name de communicatie wel eens spaak loopt.

Pluspunten

Bij middag/avonddienst vers bereide maaltijd

Minpunten

Zelden 2 dagen achterelkaar vrij.(FT)

Goeie werkgever die ruimte biedt

HORNBACH is een fijne werkgever die je de ruimte biedt om te ontwikkelen binnen de organisatie, maar ook als persoon. Als je hulp nodig hebt kan je altijd bij al je collega's terecht en zijn er een tal van opleidingen om te volgen. Het Management heeft soms haken en ogen, maar in tijden als deze is dat natuurlijk niet raar, ook zij moeten roeien met de riemen die ze hebben. Ook als je privé tijd of ruimte nodig hebt dan doen ze dat zonder aarzeling, wel als voorwaarde dat je een goede werknemer bent. Ik heb HORNBACH nooit als stressvol ervaren, maar als een relaxte werkgever die je de tijd en ruimte geeft om te ontwikkelen.

Pluspunten

Fijne collega's, goed management en relaxte sfeer

Minpunten

Weekenden werken

Officiële reactie van HORNBACH

18 oktober 2021
Dank je wel voor je review en je feedback! Fijn dat je HORNBACH een prettige werkgever vindt en je ook ruimte krijgt van jouw leidinggevende. Hopelijk blijf je nog lang bij ons werken!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HORNBACH. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk HORNBACH met

Meer informatie over HORNBACH in populaire locaties

• HORNBACH