HORNBACH
Beloven veel maar komen het niet na. Eisen veel cursussen van je.Je moet een hoop zelf uitzoeken. Werk op de computer krijg je weinig begeleiding.
Pluspunten
In de late dienst gratis warm eten
Minpunten
Beloven veel maar komen het niet na.
Werken bij Hornbach Breda is zeker aan te bevelen! Er wordt door iedereen inzet getoond en dit komt de werksfeer zeker ten goede! Onderling heerst een zeer informele sfeer. Ondanks de hoeveelheid medewerkers is iedereen zeer vriendelijk en ontvankelijk. Salaris valt absoluut niet tegen en er zijn ook behoorlijk wat voordelen. Pre-corona werden er zeker leuke personeelsfeestjes georganiseerd!
Pluspunten
Personeelsfeesten, avondeten, pensoenopbouw
Salaris is volgens CAO detail handel dus niet echt vet pot
Minpunten
te veel druk op leggen, roddels, en groepjes vormingen
Je komt in een dynamisch team terecht. De klant is het project en staat altijd op nummer 1
Pluspunten
Warm eten bij een avonddienst
Heel goed werk, we hebben daar met plezier samengewerkt met onze collega'sHet personeel daar is erg goed. Hij vraagt ​​heel goed, spreekt met liefde.
Pluspunten
Gratus dinner
Minpunten
Lange werk dag
GOD THE ALMIGHTY, schoonmaak / afwas in de Hornbach
Pluspunten
Werken
Minpunten
Te weinig uren
Heb daar gewerkt en later als beveiliger , de heftruckrijden gewoon tussen het winkelend publiek met een vrouw en een baby in de kinderwagen dus als je daar gaat shoppen gevaar voor je eigen leven en je kind. Heb dit incident ook gemeld bij de bedrijfsleider maar hij vond dit normaal. De werksfeer is er om te snijden VRESELIJK gewoon ging er echt niet met plezier naar toe.NIET TE GELOVEN
Pluspunten
GEEN
Minpunten
Leidinggevende
Het maakt helemaal niet uit of je deskundig bent of dat je helemaal naar geen kennis hebt. Het belangrijkste voor hen is dat je vriendelijk naar de klanten toe bent. Kennis is van minder belang.Er is veel vriendjespolitiek op de afdelingen, veel slijmen met jouw leidinggevende is van groot belang.
Pluspunten
Korting op de broodjes
Minpunten
Meten met verschillende maten
Collega's zijn echt heel aardig, je werkt soms wel over wat je niet uitbetaald krijgt, het parkeren van de auto's mag je doen tussen de klanten en waardoor je om het gebouw heen mag lopen om bij het personeel ingang te komen, ook de structuur dat alles via via gaat en dus weinig inbreng hebt.Het is soms een beetje rommelig ook voor de klanten.
Pluspunten
gezellig kantine
Minpunten
Mega druk en over uren niet uitbetalen
Erg leuke plek om te werken en door te groeien. Hoe langer je er werkt, hoe meer verantwoordelijkheid en iedereen helpt elkaar. Echt een familiebedrijf. Niet alleen serieus, maar ook om te lachen. Word goed naar je geluisterd.
Juiste plek om te groeien als je een doorzetter bent en weet van aanpakken. Uit mijn ervaring geeft hornbach je genoeg mogelijk om te groeien in alle vlakken zowel in sociaal als persoonlijk. Je leert goed te communiceren, geduldig te worden (omdat het soms uitdagend kan zijn), door te zetten, echte te verkopen en initiatieven te nemen. Kortom echt een top plek.
binnen de wereld van de bouwmarkten is er een enorme competitie gaande. dit zorgt er voor dat er veel van de werknemer geeist wordt
Slechte werksfeer en management is onpersoonlijk. Personeels verloop is groot. Laag salaris terwijl er teveel van je word verwacht. Loyaliteit moet van 2 kanten komen maar het blijft bij 1 richtingsverkeer.
Doorgroei mogelijkheden genoeg Stressvol Leuke collega's Weekend diensten en avond diensten Lage salarissen
Mooi opgezet bedrijf veel verantwoordelijkheid Je bent hier echt een aansturende,coachende bedrijfsleider zelf doe je uitvoerend niet erg mee in het verwerkingsproces
Niet doen. Bedrijf is ongeorganiseerd. Salaris aan de lage kant. Leidinggevenden beloven een hoop en komen niets na. Op zich best aardige collega's op de werkvloer.
Er is altijd wel iets te doen. Het is druk, maar ja, dat is Hornbach.
Pluspunten
eet mee met avondeten
Minpunten
te veel te weinig tijd
Collega’s zijn super. Management is minder vooral bij de goederen ontvangst (go). Ze nemen van alles en nog wat aan zodra het mindere periode word. Is de kans groot dat je zonder pardon eruit gegooid word. Je hebt een karig loontje dus ik zou zeggen zoek lekker verder.
Relaxt werken maar de wisselende werktijden kan als vervelend ervaren worden
Geen fijne werksfeer, teamleiders meten met twee maten Teveel diensten
Pluspunten
Lekkere koffie
Minpunten
Wisselende diensten
Fijne en heldere werkgever. Prima salaris, onderlinge goede sfeer.
Pluspunten
Helderheid, eten op de zaak bij avond dienst. 200% op zondag.