Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier

Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier Reviews

Een fijne werkgever waar veel mogelijk is. Ik werkte op een fijne afdeling. Met veel maar gezellige collega's. Het secretariaat was altijd druk. Met vragen van collega's het ondersteunen van de clusterhoofden en het afdelingshoofd. Elkaars werk overnemen tijdens ziekte of vakanties.
Op het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier heb ik veel werkervaring opgedaan. Naast het uitvoeren van een productietekening van een nat opgestelde Rioolgemaal heb ik ook veel werkvoorbereiding werk uitgevoerd.
Pluspunten
Vriendelijke collega's, schone werkomgeving
Minpunten
Geen minpunten
Het HHNK is een transparant overheidsorgaan, waar veel ruimte is voor ontwikkeling, verantwoordelijkheid dragen en flexibiliteit. Er zijn flexibele werktijden en je kunt ook thuis werken. Dat is erg prettig. Elke dag is anders, soms erg ingepland, soms juist elk uur volledig anders. Dat vergt snel schakelen en aanpassingsvermogen, maar maakt het werken juist zo leuk! Moeilijk is wel dat er binnen de afdelingen regelmatig gewisseld wordt van personeel en functies, je moet dus zien dat je up-to-date blijft
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
open kantoor
Als projectassistent - document controller ondersteuning geboden aan een 20-tal projectleiders voor het programma Verbetering Boezemkades (VBK1). Dit programma loopt tot 2016.
Pluspunten
prettige sfeer, mooie werkplek
Minpunten
tijdigheid van het programma
Fijne werkgever. Je hebt veel eigen verantwoordelijkheid en eigen initiatief wordt erg op prijs gesteld. Er komt van alles op je af waardoor elke dag er anders uit kan zien. Behulpzame collega's,
Pluspunten
uitgebreide studiemogelijkheden
Minpunten
het gebouw