Hoogenboezem
Review over Hoogenboezem van een medewerker

Te veel druk en onmin in team

6 februari 2014
Gewoon hard gewerkt, maar geen waardering. Leuke collega's maar dat ging in het begin wel moeizaam...later goed gekomen. De directie toont totaal geen interesse in het personeel, ook niet als je top verkoopt of ergens mee zit... Jammer dat ze geen moeite doen om de sfeer binnen het bedrijf te verbeteren.
Pluspunten
Minpunten
De druk en niet getoonde interesse van directie....nergens in!
22 augustus 2019
Verkoopadviseur (huidige medewerker) - Breda
Bij Hoogenboezem ben ik begonnen met een bijbaan als verkoper in het weekend en de vakanties. Het fijne aan het werken bij Hoogenboezem is de goede werksfeer en gezellig collega's. Er is geen dag geweest dat ik niet met plezier naar mijn werk ben gegaan. Het leukste was dan ook het vieren van de successen die je als team hebt behaald. Dit deden we dan ook vaak met een lekkere borrel na het werk :)!
Pluspunten
Gezellige collega's, veel geleerd
Minpunten
N.V.T.
21 augustus 2019
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Den Haag
ik heb er 2 jaar met veel plezier gewerkt maar helaas na mijn contracten was er geen plaats meer voor mij omdat het bezoek in de Megastores terug liep en de huurprijs van het pand niet aangepast kon worden.
Pluspunten
gezellige collegas goede werksfeer
8 mei 2019
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Breda
Ik vind het gezellige winkels met een diversiteit aan personeel in alle leeftijden. Er is ruimte voor scholing (leuke cursussen) en een praatje (mits het werk het toelaat) met collega's. De meubels zijn van een goede prijs/kwaliteit verhouding dus ook fijn om te verkopen. Het bedrijf staat ook open voor feedback en hanteert geen hard-sell methodes waardoor het goed bij mij past.
Pluspunten
gezelligheid, kennis en verkoopmethodes
  1. Te veel druk en onmin in team