Hoogenboezem
Review over Hoogenboezem van een medewerker

Korte lijnen open cultuur

19 juni 2019
Hoogenboezem is een bedrijf waar je altijd naar de directieleden of collega's in kantoor kan lopen. Met +-20 mensen op kantoor en +- 30 mensen in buitendienst en het magazijn is dit een bedrijf met korte lijnen en een vrij open communicatie. Verder geeft Hoogenboezem veel vrijheid als doorgroeimogelijkheden of van functie veranderen binnen het bedrijf.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden en flexibel in wisselen van functie
Minpunten
Het is momenteel wat druk
13 december 2019
Logistiek medewerker (huidige medewerker) - Schelluinen
Een gezellig familie bedrijf. Als je wat voor het bedrijf doet, dan doen ze ook veel voor jou terug. Je hebt heel veel vrijheid & de werkdruk ligt niet heel hoog voor in deze branche. Een echt familie bedrijf met een hele goede (werk)sfeer.
Pluspunten
Iedereen word gelijk behandelt & er heerst een hele goede sfeer
Minpunten
Misschien soms iets te aardig. Voor zowel klanten als personeel
22 augustus 2019
Verkoopadviseur (huidige medewerker) - Breda
Bij Hoogenboezem ben ik begonnen met een bijbaan als verkoper in het weekend en de vakanties. Het fijne aan het werken bij Hoogenboezem is de goede werksfeer en gezellig collega's. Er is geen dag geweest dat ik niet met plezier naar mijn werk ben gegaan. Het leukste was dan ook het vieren van de successen die je als team hebt behaald. Dit deden we dan ook vaak met een lekkere borrel na het werk :)!
Pluspunten
Gezellige collega's, veel geleerd
Minpunten
N.V.T.
21 augustus 2019
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Den Haag
ik heb er 2 jaar met veel plezier gewerkt maar helaas na mijn contracten was er geen plaats meer voor mij omdat het bezoek in de Megastores terug liep en de huurprijs van het pand niet aangepast kon worden.
Pluspunten
gezellige collegas goede werksfeer