Hoogenboezem
Een gezellig familie bedrijf. Als je wat voor het bedrijf doet, dan doen ze ook veel voor jou terug. Je hebt heel veel vrijheid & de werkdruk ligt niet heel hoog voor in deze branche. Een echt familie bedrijf met een hele goede (werk)sfeer.
Pluspunten
Iedereen word gelijk behandelt & er heerst een hele goede sfeer
Minpunten
Misschien soms iets te aardig. Voor zowel klanten als personeel
Bij Hoogenboezem ben ik begonnen met een bijbaan als verkoper in het weekend en de vakanties. Het fijne aan het werken bij Hoogenboezem is de goede werksfeer en gezellig collega's. Er is geen dag geweest dat ik niet met plezier naar mijn werk ben gegaan. Het leukste was dan ook het vieren van de successen die je als team hebt behaald. Dit deden we dan ook vaak met een lekkere borrel na het werk :)!
Pluspunten
Gezellige collega's, veel geleerd
Minpunten
N.V.T.
ik heb er 2 jaar met veel plezier gewerkt maar helaas na mijn contracten was er geen plaats meer voor mij omdat het bezoek in de Megastores terug liep en de huurprijs van het pand niet aangepast kon worden.
Pluspunten
gezellige collegas goede werksfeer
Minpunten
Als chauffeur/bijrijder heb je hier veel vrijheid en een gezellig stel collega's. Direct contact met iedereen, van kantoor tot de vloer en mits je je verantwoording neemt en een beetje fysiek wil buffelen heel veel waardering krijgt.
Pluspunten
Vrijheid en heel leuk team
Minpunten
Af en toe zwaar
Hoogenboezem is een bedrijf waar je altijd naar de directieleden of collega's in kantoor kan lopen. Met +-20 mensen op kantoor en +- 30 mensen in buitendienst en het magazijn is dit een bedrijf met korte lijnen en een vrij open communicatie. Verder geeft Hoogenboezem veel vrijheid als doorgroeimogelijkheden of van functie veranderen binnen het bedrijf.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden en flexibel in wisselen van functie
Minpunten
Het is momenteel wat druk
Ik vind het gezellige winkels met een diversiteit aan personeel in alle leeftijden. Er is ruimte voor scholing (leuke cursussen) en een praatje (mits het werk het toelaat) met collega's. De meubels zijn van een goede prijs/kwaliteit verhouding dus ook fijn om te verkopen. Het bedrijf staat ook open voor feedback en hanteert geen hard-sell methodes waardoor het goed bij mij past.
Pluspunten
gezelligheid, kennis en verkoopmethodes
Minpunten
Leuk bedrijf met enthousiaste collega's en een ongedwongen werksfeer!
Pluspunten
Informele werksfeer en veel vrijheid!
Minpunten
Die zijn er niet!
Gewoon hard gewerkt, maar geen waardering. Leuke collega's maar dat ging in het begin wel moeizaam...later goed gekomen. De directie toont totaal geen interesse in het personeel, ook niet als je top verkoopt of ergens mee zit... Jammer dat ze geen moeite doen om de sfeer binnen het bedrijf te verbeteren.
Pluspunten
Minpunten
De druk en niet getoonde interesse van directie....nergens in!