Honeywell

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Honeywell

Wissen
3.6Salaris en arbeidsvoorwaarden

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 9,342 reviews

werken in een internationale omgeving, maar zeer gebonden

werken bij Honeywell betekend een zeer internationale werkomgeving, maar ook zeer gedreven door procedures en regeltjes. Wat mij door de loop van de jaren echt is gaan tegenstaan is het feit dat Honeywell jaren winst maakt, ja ruime winst van 8 tot 12%, maar er voor de medewerkers geen salaris verhoging in zit. Het wordt altijd gedraaid, van ja we verwachten moeilijke tijden, dus we doen dit jaar geen salaris verhogingen. Dat kun je een jaar volhouden, maar geen 5 jaar of rij. En dan toch winsten genereren van 8 tot 12%. Dan gaat dat echt heel erg steken.

Pluspunten

internationale werkomgeving

Minpunten

Zeer procedure gedreven

Zeer slechte collega's ,zeer strenge segment leider en supervisor

Beter nooit bij Honeywell werken. Ze bedrijf denkt alleen aan geld en niet jou. Je krijgt geen vaste baan!

Pluspunten

Niks is gratis

Minpunten

Slechte site leader. Grote leugenaar .Pas op!

Een professionele werkomgeving met gemotiveerde collega's

Mijn dag begon altijd standaard met het maken van de rapporten voor de afdeling customerservice. In de loop van de dag waren de wekzaakheden vrij gevarieerd. De afgelopen 5 jaar ben ik betrokken geweest als SAP power user bij een migratie project van Oracle naar SAP. Ik heb daar door een goede kennis ontwikkeld van de modules SAP SD en MM. Ook had ik veel vrijheid om te experimenteren in een testomgeving. Mijn collega's kon ik het prima mee vinden en daar heb ik ook nu nog regelmatig contact mee. Het moeilijkste van de baan vond ik af en toe het systeem technisch realiseren van afspraken met klanten die eigenlijk niet of nauwelijks in het systeem waren vast te leggen. Het allerleukste aan deze baan vond ik de hoge mate van vrijheid die ik had.

Pluspunten

Zeer goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Productiev, hoge kwaliteid,veel verschillende producten en werzamheden, goede ontwikkelingsmogelijkheid, leuke collega's

Productieve en gezellige werkomgeving met een hoge graad aan kwaliteit van de producten . Ik heb daar altijd graag gewerkt en het zou voor mij een soort van thuiskomen betekenen. Voor dat de werkdag begint ga je even een kopje koffie drinken met je collega's, even bijkletsen. Omdat ik bij Honeywell 20 jaar gewerkt heb, heb ik veel verschillende dingen mogen leren. B.v. Ik heb gewoon in de productie gewerkt, waar ik aan meerdere lijnen goed inzetbaar was en op de meeste werkplekken 100% of meer werkte. Het werken met grote machines, het aanvullen van producten en het verhelpen van kleine storingen vond ik altijd geweldig. Ik heb ook vaak als invaller bij de kwaliteitscontrole gewerkt en dat vond ik steeds interessant, op die manier leer je steeds meer van meet en regeltechniek. Ploegendienst vond ik ook heel fijn. Buitendien was ik daar ook bij de groep BHVers, waar ik ook veel van heb geleerd.

Pluspunten

Een goed bedrijf, goede werkomstandigheden en goede ontwikkelingsmogelijkheden.

Minpunten

Ze hebben niet meer zoveel banen te vergeven, dat vind ik jammer.

Vacatures van Honeywell

Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Honeywell. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

Gebaseerd op 9,342 reviews