Home Instead Thuisservice
Home Instead

26: Home Instead Thuisservice reviews van werknemers

26 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7.285 reviews

Een bedrijf met een goede insteek maar te groot geworden

De mensen die werken bij HomeInstead hebben echt wel de beste bedoelingen.Alleen het bedrijf is behoorlijk gegroeid waardoor het persoonlijke eraf is.Bovendien moet jij je behoorlijk vaak aanpassen wat betreft uren(invulling).Het werken met de doelgroep is dankbaar maar je hebt weinig contact met collega’s, erg solistisch.Buiten persoonlijke is er geen ruimte voor groei binnen het bedrijf.

Viel onwijs tegen

- Geen doorgroeimogelijkheden ook al claimt bedrijf dit wel (veel) aan te bieden.- Doelen die je stelt ivm zorgplan, wordt niet duidelijk op begeleid, als onervaren persoon moet je maar kunnen aanvoelen ofzo- Manager is vreselijk (alle collega's vonden dit), omdat je als werknemer heel vervelend wordt behandeld, en echt in lage functie wordt gezet- Kantoorpersoneel alleen geinteresseerd in je als je doet wat zij willen. Als je kritiekpunten geeft is het gelijk afgelopen en moet je op gesprek. Dus ik gewoon niet oprechte interesse geweest.- Bij klanten doe je hele tijd hetzelfde zonder duidelijk doel, als familie ontevreden is kan je hier niks aan doen omdat je zelf niet contact kan opnemen met mantelzorgers.

Ze doen hun best. Aardige werkgever

Veel klanten met dementie, het werk is ene uitdaging

ik ben hier te oud voor

ik kan dit niet meer op mijn leeftijd, Bedrijf loopt over je heen. Ik heb een zorghart en zij maken daar misbruik van. Ik zeg geen nee want dan heeft die lieve client geen hulp morgen. Word er verdrietig van.-geen scholing- geen doorgroei-geen fiets vergoeding-geen reistijdvergoeding-geen lunchpauzes-1 uur contract dus geen rechten.

ze doen beter voor dan het is je krijg geen eerlijke kans

het lijkt goed te gaan na 2 maanden goed gewerkt te hebben en bij 1 gezin een opmerking gehad te hebben word je afgeschreven als onbekwaam terwijl alle andere wel tevreden waren maar een andere thuiszorg aanmerking heeft gegeven ik zat in een proefplaatsing dus ze hadden 2 maanden gratis hulp echt ik was eerst heel blij met dit bedrijf maar voel me nu zonder echte reden afgezet

Pluspunten

de klanten zijn blij je te zien

Minpunten

niet voldoende geinformeerd

Wat ik geleerd heb

Ze beloven koeien met gouden hoorns.zoals altijd komt dat nooit uit. Het loopt anders dan dat ze zich voordoen.ze pushen en dwingen je omdat ze caregivers te kort komen.. . En omdat ze hun target moeten halen. . Ze luisteren slecht.naar je.dus kan je je afvragen of ze echt het goede voorhebben met onze ouderen. Of vooral voor zichzelf..

Walgelijk bedijf

Geen woorden hoe dit kan en mag bestaan in Nederland. Iedereen wordt maar aangenomen, niks wordt gecontroleerd. Professionele mantelzorg, de professors bevinden zich waarschijnlijk op kantoor, want de mantelzorger heeft het wiel niet uitgevonden.Die fietst de wijk rond voor een appel en een ei zonder enige professionele kennis noch ervaring.Hopeloos bedrijf vind ik het.

Voor uitkering trekkers

Heb je een uitkering en ben je verplicht te werken, is dit bedrijf DE uitkomst. Geen opleiding of diploma nodigWeinig uren werken en wel bewijs dat je werkwillend bent!

Kies eieren voor je geld

Ik sluit mijn aan de bij de rest van de reviews hier. Beter op zoek naar wat anders. Duurt lang voor je genoeg cliënten krijgt maar je moet wel beschikbaar zijn en je contract is 1 uur.Geen training of cursus gehad voor ik naar client wordt gestuurd. Je gaat er blind in. Ik schrok me wild :( die ziektes Veel cliënten hebben medische zorg nodig, waar ik geen opleiding voor heb gehad.Salaris niet volgens cao regels, daar staat 14,99 maar je krijgt 12,94. Je moet veel beschikbaar zijn en ze willen graag dat je een eigen auto heb en in de weekenden werkt en ook de feestdagen Als je 1 client hebt per dag krijg je geen reistijd kosten vergoeding. Omdat ik verder moet rijden krijg ik dat bij sommige cliënten welOok is er geen fiets per dag vergoedingLunchpauzes zijn er niet je eet en pist in de auto tussen de diensten door.Je kan voor 1 client van een uur worden opgeroepen en dan niet volgens cao 3 uur betaald worden. Ga zo maar door, medewerkers hebben een what’s app groep en ik snap nu waarom…. OR komt eraan!Beter af bij Saar!

Mooie beloftes, slechte uitvoering

Duurde lang voordat ik een eerste cliënt kreeg. We matchen niet, maar dat maakte niet uit ondanks de lokroep Bij ons gaat het om u.Diensten worden zeer slecht geplant of veel ruimte ertussen waardoor werk en privé niet te regelen valt of zo kort op elkaar dat wanneer zorg uitloop de planning in de soep gaat. Uurloon is laag 12,92 terwijl de cliënt 40,- + betaald per uur!Reiskosten voor je fiets krijg je niet. Contract voor 1 uur per week op jaarbasis gemeten. Dus dat is ook geen vetpot. Doorgroeimogelijkheden zijn er niet.

Ik zou op zoek gaan naar vrijwilligers werk, niet bij deze club gaan werken als je om mensen geeft. Hier is het ze alleen om geld te doen.

Het werk is fantastisch. Klanten zijn je mega dankbaar voor de hulp.Het hoofd bedrijf weet ik niet, maar deze locatie / afdeling Gooi Almere is een drama. gaten kaas in de planning waardoor werk en privé in de soep lopen. Veel reistijd (niet betaalt) en veel korte diensten. Geen vergoeding voor je fiets en of de km die je fietst. As je 1 klant heb op een dag krijg je geen reistijd vergoeding.Weinig tot geen opleiding/ training en geen doorgroeimogelijkheden. Ook je ehbo moet je zelf betalen en de tijd krijg je niet vergoed want het is geen verplichte cursus. Raar toch bij een zorg bedrijf?

Weinig uren dankbaar werk

Het werk is fijn en de cliënten zijn dankbaar. Je hebt zeggenschap over de diensten, al zijn het er weinig. je hebt weinig uren op contract. Het werk zelf is makkelijk uitvoerbaar en vergelijkbaar met een gewone thuiszorg alleen dan zonder controles. Het kantoor zelf is een zooitje ongeregeld/ geld maak machine over de rug van oudere. Bij ons gaat het om u is de slogan, maar bij hem gaat het enkel om geldverdienen.terwijl de caregivers het werk doen. Niet voor niks ontslag genomen

Pluspunten

Dankbaar werk

Minpunten

Weinig uren op contract, laag salaris veel reizen zonder fietsvergoeding en veel korte diensten. Dus je trapt je rot

Zooitje ongeregeld/ geld maak machine over de rug van oudere. Bij ons gaat het om u is de slogan, maar bij hem gaat het enkel om geldverdienen.

Het werk is fantastisch. Klanten zijn je mega dankbaar voor de hulp.Het hoofd bedrijf weet ik niet, maar deze locatie / afdeling Gooi Almere is een drama. gaten kaas in de planning waardoor werk en privé in de soep lopen. Veel reistijd (niet betaalt) en veel korte diensten. Geen vergoeding voor je fiets en of de km die je fietst. As je 1 klant heb op een dag krijg je geen reistijd vergoeding.Weinig tot geen opleiding/ training en geen doorgroeimogelijkheden. Ook je ehbo moet je zelf betalen en de tijd krijg je niet vergoed want het geen verplichte cursus. Raar toch bij een zorg bedrijf?

Geven contracten met weinig uren ondanks veel willen/ kunnen werken zoals afgesproken tijdens sollicitatiegesprek

Flexibiliteit wordt 100% verwacht maar is 1 richtingsverkeer. Als medewerker sta je nergens. Ze beloven voldoende werk maar in de praktijk krijg je amper uren.Referenties worden niet nagegaan. Je mag je niet negatief uitlaten over het bedrijf want er staat eenClausule in je contract waarin je juridisch vervolgd kan worden,Klanten durven niet te klagen over de wisseling van hulp of collega die de kantjes er van af loopt uit angst dat ze geen hulp meer krijgen.

Walgelijke bedrijf reageren niet als belt of solliciteerd

Walgelijke bedrijf reageren niet als belt of solliciteerdBellenniet terug op mails wordt niet gereageerdHebben het getest met 5 verschillende emails zelfde reactie GEEN !!!!

Pluspunten

Minpunten

alles

Weinig uren dankbaar werk

Pluspunten

Dankbaar werk

Geen prettige werkgever

Bij ons gaat het om u. Dat is de slogan van home instead. De klant staat voorop, maar de werknemer komt op de tweede of nog lagere plaats. Dit bedrijf is niet meer van deze tijd. Kritisch meedenken wordt niet gewaardeerd, overleggen met collega’s mag niet zonder tussenkomst van de coördinator. Om nog maar te zwijgen over de ‘aanpak’ als je niet precies in het stramien past. Weinig uren werk en erg versnipperd. Er zijn betere manieren om dit dankbare werk voor ouderen te doen.

Pluspunten

Goede trainingen

Minpunten

Weinig uren werk. Geen keuze in clienten

– 10 januari 2022
Bedankt voor je review over dit Home In plaats franchisekantoor. Het spijt ons te horen dat uw dienstverband bij dit kantoor niet zo positief was als we zouden willen. Als u meer details wilt geven over uw ervaring met dit kantoor, neem dan gerust contact op met Toni Schmitt/Tim Mudgett, Brand Advocate en Ombudsman, op 888-484-5759.

Leuk werk

Helaas gaat dit bedrijf niet mee anno 2021 .En discriminatie is hier het geval, zeker om geslacht. Het bedrijf geeft aan de wensen van de zorgvrager te hanteren. Echter.... wel per geslacht..Ik heb bij meerdere zorginstellingen gewerkt, maar ik ben nog nooit beoordeeld omtrent mijn geslacht.Home instead is al bevooroordeeld omtrent geslacht.Eerder was dit nooit..

Pluspunten

Fijn met de zorgvrager werken.. iets kunnen betekenen

Minpunten

Beoordeling omtrent geslacht

Aardigd klante

Typishe dag , alkes snel van een naar de ander. Tijddruk om alles goed te doen.Je heb geen pause tussenin Wel leuke collega die je helpen met inwerkenWeing uur

Minpunten

Lange ochtend

– 2 februari 2021
Bedankt voor je recensie van dit Home In plaats daarvan franchisekantoor. We stellen het op prijs dat u de tijd neemt om ons te vertellen over uw ervaring met dit kantoor. Als u meer informatie over uw ervaring wilt geven, neem dan gerust contact op met Toni Schmitt, onze Brand Advocate en Ombudsman, op (402) 205-8392.

Positieve sfeer

Je wordt goed begeleid, er is een goed vangnet, altijd bereikbaar

Minpunten

Salaris, verspreide uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Home Instead Thuisservice. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Home Instead Thuisservice in populaire locaties

• Home Instead Thuisservice