Holland Casino
zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.
Veel gast contact en iedere dag is een andere dag. Er zijn veel dingen die gebeuren tijdens een werkdag en daar moet je steeds op in spelen
een fijne baan in een gezellige omgeving. Ik heb het nog steeds naar mijn zin met fijne collega's en het mooie spel.
Pluspunten
de afwisseling en contact met collega's en gasten
Minpunten
de werktijden
Het moeilijkste van werken bij HC was de balans te vinden tussen servicegericht en commercieel opereren. Daarnaast hadden klanten veelal te hoge verwachtingen van het geboden product. Winst is immers niet gegarandeerd. Afwisseling, diversiteit aan situaties en mensen, dynamische omgeving, goede arbeidsvoorwaarden en veel verantwoordelijkheden en de noodzaak om zelf problemen op te lossen waren het leukste vd baan
Pluspunten
arbeidsvoorwaarden, status
Minpunten
onregelmatige diensten
Op mijn werkdag sta ik 8 uur lang de gasten te woord en fungeer ik als spelleider.
Een afdeling IV kenmerkt zich door veel hectiek, ad hoc situaties en samen de schouders eronder zetten; een werkomgeving waarin ik mij al die jaren prettig heb gevoeld.
Pluspunten
Samenwerking
Minpunten
Soms te veel hectiek
Typisch een bedrijf, dat in zwaar weer zit. De werksfeer is niet prettig, er wordt minimaal rekening gehouden met het feit, dat iedereen ook nog een privérleven heeft.
Pluspunten
Goed salaris (toen)
Minpunten
Sfeer om te snijden
Veel variatie tijdens een werkdag. Veel mensen kennis opgedaan. Veilige werkomgeving. Veel wisseldiensten waardoor flexibel.
Afgelopen 3 jaar heb ik mogen werken bij Holland Casino Groningen. Doordat ik na de zomer naar Utrecht verhuis, is dit dienstverband beëindigt. Ik heb met erg veel plezier daar mijn werk gedaan door zowel het contact met gasten die ik aan tafel kreeg, als met mijn collega's.
Holland casino is een professionele werkomgeving waar gezelligheid en een grap samen gaan met het serieus leiden van een spel. Als croupier deal ik de volgende spelen: Amerikaans Roulette Black Jack Punto Banco Poker Na 12 jaar weet je inmiddels wel alle regels van de spelen maar de gast en vooral het gedrag en de reactie dat blijft iedere keer weer een uitdaging.
Pluspunten
Zelfs in te delen rooster
Minpunten
Slechte horeca gelegenheid voor personeel
Ik heb een uitdagende baan gehad, waarbij ik als een spin in het web zicht had, maar ook de uitvoering had over het geld dat in het casino rouleerde. Ik heb geleerd onder stress te werken, en overzicht te houden. In zo'n baan gebeurden soms 10 dingen tegelijk, en punt is dan om overzicht te houden, en het belangrijkste voor te laten gaan. De uitdaging hierin was zowel het leukste, als het moeilijkste van de baan.
Pluspunten
Geweldige werksfeer onder de collega's
Minpunten
Onregelmatige uren die na 26 hun tol eisten.
Het is een zeer sociale baan waarin je goed met mensen om moet kunnen gaan en tegelijkertijd aandacht voor je werk moet hebben.
Pluspunten
fijne werksfeer
Minpunten
soms lastig te combineren
Men verschijnt goed gekleed op de werkvloer en ontvangt je gasten, voorziet ze van hun behoeftes (drankje, plaats ed.) en controleert of alles naar behoren werkt en of je werkplek en er omheen schoon en toonbaar is. Het omgaan met verschillende disciplines, collega's en gasten/bezoekers. Met goede, gezellige collega's en goede sfeer presteert men naar mijn mening nog beter. Veelzijdigheid van collega's, werk en de gasten.
Pluspunten
Variabele werktijden.
Minpunten
De hiërarchie
Mooi bedrijf met veel contacten met heel veel verschillende nationaliteiten.Een uniek bedrijf met een heel apart produkt.
Een bedrijf waarbij de nadruk ligt op gastgerichtheid met goed primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Ik heb Holland Casino altijd als een mooi bedrijf gezien waar gastheerschap voorop staat. Ik heb in de jaren dat ik bij Holland Casino heb gewerkt veel mogelijkheden gekregen en veel geleerd. Het is een bedrijf waar ik altijd in goede sfeer met mijn collega's een mooie avond voor onze gasten heb neer gezet. Het leukste van het werk was en is het op een zo hoog mogelijk niveau service verlenen aan de gasten.
Pluspunten
Werken in een veilige spelomgeving met gasten op flexibele tijden.
Minpunten
spanningen door reorganisaties
HC is een fijn bedrijf om te werken, je moet er wel geschikt voor zijn. Je werkt vooral in de avond/nacht uren en natuurlijk ook in de week enden en op feestdagen.
Het is een prima werkgever alleen braken de late diensten mij op. Ik heb jarenlang met fijne collega's mogen samenwerken.
Pluspunten
diverse werkzaamheden, prettige werkomgeving
Minpunten
late diensten
Drukke baan, gastvriendelijkheid en stressbestendigheid
fijne werkomgeving met leuke collega met goede stress, leuke studenten baan met fijn e collega's het aansturen van een team van 7 mensen deed me goed
Ik werk nu ruim 17 jaar bij Holland Casino en nog steeds ga ik met veel plezier naar mijn werk. De omgang met mensen, het spel leiden, ik geniet er nog steeds van.
Pluspunten
Leuke collega`s, werken met mensen
Minpunten
Bijna elk weekend aan het werk