Holland Casino
zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.
Holland Casino is een goede werkgever met prima arbeidsvoorwaarden en ontwikkel mogelijkheden.
Pluspunten
Goede en veilige werkomgeving met ook prima secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Je word ook met gokverslaving geconfronteerd, daar moet je wel mee om weten te gaan maar je word getraind om dit te detecteren
Dagelijks in ploegen verzorgen van eten voor de bedrijfskantine, kassawerkzaamheden en schoonmaken. met leuke collega's in een informele werksfeer
Pluspunten
Minpunten
contract niet verlengd ivm zwangerschap
In mijn functie sta je elke dag voor verrasssingen. Je weet nooit wie of wat er voor je deur staat. Dat maakt het tot een uidtdagende functie. Je verantwoordelijkheid nemen voor zowel je gast als je werkgever op het gebied van kansspelverslaving is zo'n uitdagend onderdeel van je werkdag. Het controleren van de medewerkers en de gasten op het aanbieden van en naleven van het eerlijke spel is weer een andere discipline. Elke dag is uitdagend. De Ă©Ă©n wat meer dan de ander maar dat geldt voor alles in het leven.
Pluspunten
Werkleding
Ik heb er ruim 12 jaar met veel plezier gewerkt op alle fronten. Begonnen als Croupier in 1988 , geëindigd als Table Manager.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, verdiensten
Het leukste van de baan is dat iedere dag altijd wel anders is. Gezellig collega's.
Met plezier gewerkt voor dit bedrijf, maar management was slecht.
Pluspunten
Minpunten
Slecht onderlegd management
Het werk was leuk en veelzijdig, maar de dagelijkse leiding had een een slecht beeld van henzelf en van hoe medewerkers aan te sturen. Ook bestond er de misconceptie dat alleen dienstjaren maken of je iets weet of niet. Minder dienstjaren betekende dat je geen gelijk kon hebben en alleen kon bijleren. Er heeft uiteindelijk een reorganisatie plaatsgevonden die veel heeft veranderd, ten goede.
Pluspunten
geen maandag tot vrijdag baan
Minpunten
management
Met heel veel plezier gewerkt je komt bij het casino aan je klok jezelf in gaat naar de kleedruimte kleed je om daarna naar de keuken groet iedereen vraag waar je staat en gaat aan het werk dag dienst mice a place maken voor de nacht ploeg fijne collega's het leukste zin de ongregelmatig werktijden
Een professionele werkplek met goed salaris. Met groeimogelijkheden.
Mijn periode bij Holland Casino Venlo was een leuke en minder leuke periode. Het loon wat je verdiend is prima. De meeste collega's zijn aardig en er waren ook minder leuke collega's, maar dat heb je in meerdere bedrijven. Je kan niet met iedereen even goed door de deur. Het is een horeca baan en het is wel eens stressvol. Conclusie is dat het een baan is dat goed verdiend, maar stressvol en niet zo een leuke collega's.
Met veel plezier gewerkt Recruit inzet kok hard werkende met veel plezier uitgevoerde werkplaats. Was er erg graag voor vast gaan werken maar was juist in de tijd dat er veel mensen weg moesten.
Pluspunten
ET VEEL PLEZIER GEWERKT ALS
Vreselijk bedrijf. Geen begeleiding, valse beloftes , vreselijke sfeer.
Pluspunten
salaris
Minpunten
de rest
Na 7 jaar hebben gewerkt in de catering met heel veel plezier werd ons contract niet verlengd. Wij waren extren bij het casino, werkte via albron catering
Het was vooral een hele mooie werkplek, aardige collega's, goede loon en fijne pauze ruimte. De werktijden waren ook heel fijn.
het was ten tijde dat ik er werkte , een strijd gaande tussen personeels belangen en zakelijke prive belangen van de bestuurders. dit terwijl er geen winstoogmerk zou behoren te zijn. aan de ene kant werd er geld uitgegeven aan zaken die niet nodig waren , en werd het voor het personeel steeds eoilijker om hun vak adequaat uit te kunnen voeren.
Pluspunten
bijzonder beroep
Minpunten
slechte bedrijfsvoering, incompetente ceo
Gezellige werkomgeving met collega's, sociale contacten,
Het is een ander soort horeca als dat een horecapersoon gewent is want je hebt veel te maken met vertrouwings regels en de horeca komt voor de gasten eigenlijk op de tweede plaats. Maar iedere dag was een leuke en een nieuwe uitdaging! Naast dat iedere dag compleet anders was leerde je ook iedere dag weer nieuwe dingen. Van kleine dingen tot grote dingen want het Holland casino blijft zich ontwikkelen. Waar we met het hele team ook 100% achter stonden.
Pluspunten
1 keer per maand een bekende artiest
Minpunten
geen reiskosten vergoeding
werksfeer op de werkvloer was goed als leiding geen onrust stookte
Pluspunten
leuke medewerkers
Minpunten
alleen vrienden van de leiding werden goed behandeld
Tja...;0) ik heb het er altijd erg naar mijn zin gehad, maar 22 jaar was lang genoeg.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
slechte koffie
Het is een hele leuke baan. Je leert erg veel. Daarnaast zijn de faciliteiten en arbeidsvoorwaarden erg goed. Het management op de vloer is ook sterk, goede feedback en toch een erg persoonlijke, prettige werksfeer. Ook de collega's zijn erg gezellig. Het bedrijf (het hogere management) ontslaat alleen vaak mensen. Het is jammer dat ze zo veel onzekerheid bieden aan hun personeel, dit doet de werksfeer geen goed.
Pluspunten
Leuk werk, leuke mensen, goede arbeidsvoorwaarden en faciliteiten
Minpunten
Onzekerheid