Holland Casino
zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.
1 ste medewerkster horeca Fijne werk omgeving en leuke collega's
Pluspunten
Collegas
Het was een leuke en leerzame periode bij HC! En ik zou het anderen zeker aanraden!
goede werkgever, gezellige werkomgeving leuke collega's
uitstekende bedrijf, goed samen werking, goed management team, goed samen werking met gasten, goed opleiding,en training mogelijkheden.
Het is een behoorlijk aantal jaar geleden dat ik hier heb gewerkt maar toen was het heel erg leuk om hier te werken
Pluspunten
gratis eten
grote druk en veel tijdsdruk. 30 tafels gelijktijdig die meemogen is geen uitzondering. tot diep in de nacht voor vips koken. (zeetongen, tomahawks, kreeften enz) Mooi bedrijf om in rond te lopen
Pluspunten
4 weken vooraf al een rooster dat je zelf samenstelt
Minpunten
eten en drinken moet per stuk afgerekend worden
mooi collegas en gezelige atmosphere. als iemand op tijd en goede werknemer is, dan is er geen problem
Pluspunten
werktijden
Minpunten
geen gratis maaltijden
Een super leuke organisatie, met heel veel lieve collega's!
30 jaar Holland Casino heeft veel ervaring opgeleverd
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
eilandjescultuur
Een dag werken in het casino ziet er altijd anders uit. Ik zie veel verschillende type mensen met verschillende komaf en dus ook een andere taal spreken. Zodoende is het nooit saai. Het is natuurlijk altijd leuk om iemand een goede speelavond te bezorgen, daar doe ik dan ook mijn best voor. Het moeilijkste aan mijn baan vind ik de frustratie die de gast uit bij verlies, niet iedereen kan er even goed mee omgaan. Wat erg fijn is, is dat collega's die al langer ervaring hebben hiermee mij goed kunnen helpen en adviseren. Verder is het een gezellig omgeving en hebben we vaak uitjes vanuit het werk. Het management staat open voor nieuwe ideeen en heeft altijd een luisterend oor voor de individu.
Pluspunten
Goed loon
Minpunten
nachtwerk
Holland Casino is een fijn bedrijf om te gebruiken als springplank voor je carrière. Bij Holland Casino heb ik mij verder kunnen ontwikkelen als mens binnen alle vlakken in de hospitality. Door hoe ik hier gecoacht ben gedurende 1,5 jaar en de kansen die ik kreeg(uitwisselingen met andere vestigingen) kreeg ik een goed beeld van het bedrijf en hoe de cultuur van het bedrijf in elkaar zit.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
werkdruk
Het werk zelf is niet veel anders dan in je gewone horeca gelegenheid. Je leert heel erg om met druk en gasten om te gaan, aangezien dit toch wat anders is. Collegae zijn erg gezellig, al is het management een domper. De afgelopen stakingen zijn daar een goed voorbeeld van. Je zal nooit zeker zijn van een vast contract. Het werk in de avond uren zijn ideaal, mits je een partner hebt die overdag werkt en je een kind thuis hebt zitten. Voor de horeca is het salaris niet niks. De jongste krijgen als meer dan het minimum loon. Al ga je er natuurlijk na je 23ste niet echt veel op vooruit. Als je tegen het einde van je contract loopt, geven ze waarschijnlijk, zoals al velen hebben gekregen, een smoes en beëindigen ze daarmee je contract. Vaste aanstelling? Ook dan heb je geen zekerheid, en zal je altijd op je hoeden zijn met alles wat je doet. Als er mensen uit moeten, dan wordt er niet getwijfeld, ze bouwen een dossier op en proberen ze je er op die manier er uit te werken. Lukt dat niet en willen ze je niet meer, proberen ze je af te kopen.
Pluspunten
Loon en Collegae
Minpunten
Management en door stromen
Na 20 jaar wil ik iets anders, fijn bedrijf met leuke collegad
Pluspunten
Goed te combineren met gezin
Werken bij Holland Casino, ligt je of het ligt je niet. Het is een aparte sfeer en ambiance. Het is niet zomaar Horeca werk. Je krijgt bij het casino als kelner buiten het verzorgen van drankjes. ook de verantwoordelijkheid, om misbruik van alcohol of apart gedrag van gasten te herkennen.
Pluspunten
goede en hechte groep collega's
Minpunten
Het moet wel in je straatje passen
Goed bedrijf waar veel mogelijkheden zijn voor stagiaires en medewerkers.
Een gezellig bedrijf om te werken. Waar je alle voorkomende werkzaamheden voor een medewerker bediening kunt uitvoeren
ja het schoonmaken van alles. wc, kantoren, stofzuigen enz. alles wat bij schoonmaken hoort.
Uitdagend beroep croupier op een prachtige werkplek in hartje Amsterdam. Allemaal leuke collega's en er gebeurt altijd wel wat in vestiging Amsterdam. 19.50 de briefing en dan aan de slag. Na een uur werken 15 minuten pauze. Je werkt tot 3.00 en dan kaarten uitzoeken 3.30 sta je weer buiten. In het weekend is het altijd gezellig druk en er wordt van alles georganiseerd. Af en toe hectisch druk aan de roulette tafel vooral in het weekend maar altijd heel erg gezellig. Je bent spelleider, zorgt dat alles in goede banen verloopt en dat iedereen aan je tafel het naar zijn zin heeft ondanks dat ze geld verliezen. Een geintje, een praatje, een drankje
Pluspunten
Beloning, werkplek
Minpunten
Geen vaste contracten
superfijn bedrijf om voor te werken.Alles is prima geregeld en daarbij ook nog een net salaris en ruim voldoende vrije dagen
Pluspunten
voorzieningen
Minpunten
Holland Casino is goed voor haar medewerkers. Je krijgt goed betaald en om het uur een kwartier pauze. De werkzaamheden zijn niet alleen uitdagend maar je leert er ook nog eens enorm van. Tijdens je wisselende diensten kom je heel veel verschillende mensen tegen die vaak ook nog eens in een bepaalde gemoedstoestand verkeren. Het is een uitdaging om zo goed mogelijk met de gasten om te gaan en ze een perfecte avond uit te laten beleven. Je werkt in een team met top collega's en staat dagelijks garant voor een veilig, eerlijk en verantwoord spelaanbod.
Pluspunten
Salaris, collega's en mooie werkomgevingen
Minpunten
Je mag zelf het casino niet bezoeken als je in dienst bent