Holland Casino

Reviews over Werk-privébalans bij Holland Casino

zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.
Heb altijd met veel plezier gewerkt bij Holland Casino. De eerste 20 jaar een zeer sociaal bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden. De crises heeft ook een negatief effect op Holland casino vandaar dat er de laatste 5 jaar regelmatig ontslagen vallen en de arbeidsvoorwaarden versoberd worden. het einde is nog niet in zicht. Zelf ben ik wegens economische omstandigheden uit dienst per 1 oktober 2013.
Pluspunten
Fantastische faciliteiten voor het personeel.
Minpunten
De onrust die de laatste jaren op de werkvloer heerst.
Een gezellige werkomgeving. Maar kan weinig voldoening uit mijn werk halen. En heb steeds meer moeite met late diensten dit ook in combinatie met prive-werk balans.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Late nachtdiensten en altijd open, alle feestdagen werken.
Ik heb een goede tijd gehad bij Holland Casino. Ik had leuke collega's, de sfeer was over het algemeen goed! Waar ik de laatste jaren moeite mee kreeg was het onregelmatige werken. Vooral van de late diensten (tot 4 uur 's nachts) had ik last, Ook vond ik het werk de laatste tijd erg eentonig worden, weinig voldoening aan het einde van de dienst, Ik kijk verder met een goed gevoel terug op de afgelopen 11 jaar.
Pluspunten
Goede verdiensten
Minpunten
Onregelmatige werktijden
Hard werken en veel plezier eraan beleven is de mentaliteit bij Holland Casino. Op punten zoals service en kennis wordt er bijzonder veel aandacht aan besteed.
Pluspunten
Sluitborrels
Veel collega's van allerlei leeftijd en met verschillende achtergronden, studenten etc.Maar ook: bedrijf met een "waterhoofd", eigenlijk typisch voor een semi-staatsbedrijf. We hadden dus erg veel directie en managers, haast net zoveel als "soldaatjes".Onderling altijd leuk contact, bij veel mensen zitten er altijd waaqr je het goed mee kan vinden.Solidair met elkaar. (wij / zij, de gasten)Lastig element is soms je het gedrag van de gasten niet aan te trekken. En ook wel te zien hoe sommige mensen zich niet kunnen beheersen.
Pluspunten
wisselende diensten, vrijheid om die te ruilen, mogelijkheid om je kleine kinderen veel mee te maklen, altijd reuring op het werk.
Minpunten
werken op zaterdagen, kerst, pasen 30 april etc.
Bekijk meer reviews over Holland Casino