Holland Casino

Reviews over Werk-privébalans bij Holland Casino

zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.
Veel gast contact en iedere dag is een andere dag. Er zijn veel dingen die gebeuren tijdens een werkdag en daar moet je steeds op in spelen
Het moeilijkste van werken bij HC was de balans te vinden tussen servicegericht en commercieel opereren. Daarnaast hadden klanten veelal te hoge verwachtingen van het geboden product. Winst is immers niet gegarandeerd. Afwisseling, diversiteit aan situaties en mensen, dynamische omgeving, goede arbeidsvoorwaarden en veel verantwoordelijkheden en de noodzaak om zelf problemen op te lossen waren het leukste vd baan
Pluspunten
arbeidsvoorwaarden, status
Minpunten
onregelmatige diensten
Typisch een bedrijf, dat in zwaar weer zit. De werksfeer is niet prettig, er wordt minimaal rekening gehouden met het feit, dat iedereen ook nog een privérleven heeft.
Pluspunten
Goed salaris (toen)
Minpunten
Sfeer om te snijden
Veel variatie tijdens een werkdag. Veel mensen kennis opgedaan. Veilige werkomgeving. Veel wisseldiensten waardoor flexibel.
Afgelopen 3 jaar heb ik mogen werken bij Holland Casino Groningen. Doordat ik na de zomer naar Utrecht verhuis, is dit dienstverband beëindigt. Ik heb met erg veel plezier daar mijn werk gedaan door zowel het contact met gasten die ik aan tafel kreeg, als met mijn collega's.
Holland casino is een professionele werkomgeving waar gezelligheid en een grap samen gaan met het serieus leiden van een spel. Als croupier deal ik de volgende spelen: Amerikaans Roulette Black Jack Punto Banco Poker Na 12 jaar weet je inmiddels wel alle regels van de spelen maar de gast en vooral het gedrag en de reactie dat blijft iedere keer weer een uitdaging.
Pluspunten
Zelfs in te delen rooster
Minpunten
Slechte horeca gelegenheid voor personeel
Ik heb een uitdagende baan gehad, waarbij ik als een spin in het web zicht had, maar ook de uitvoering had over het geld dat in het casino rouleerde. Ik heb geleerd onder stress te werken, en overzicht te houden. In zo'n baan gebeurden soms 10 dingen tegelijk, en punt is dan om overzicht te houden, en het belangrijkste voor te laten gaan. De uitdaging hierin was zowel het leukste, als het moeilijkste van de baan.
Pluspunten
Geweldige werksfeer onder de collega's
Minpunten
Onregelmatige uren die na 26 hun tol eisten.
Een bedrijf waarbij de nadruk ligt op gastgerichtheid met goed primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Ik heb Holland Casino altijd als een mooi bedrijf gezien waar gastheerschap voorop staat. Ik heb in de jaren dat ik bij Holland Casino heb gewerkt veel mogelijkheden gekregen en veel geleerd. Het is een bedrijf waar ik altijd in goede sfeer met mijn collega's een mooie avond voor onze gasten heb neer gezet. Het leukste van het werk was en is het op een zo hoog mogelijk niveau service verlenen aan de gasten.
Pluspunten
Werken in een veilige spelomgeving met gasten op flexibele tijden.
Minpunten
spanningen door reorganisaties
HC is een fijn bedrijf om te werken, je moet er wel geschikt voor zijn. Je werkt vooral in de avond/nacht uren en natuurlijk ook in de week enden en op feestdagen.
Het is een prima werkgever alleen braken de late diensten mij op. Ik heb jarenlang met fijne collega's mogen samenwerken.
Pluspunten
diverse werkzaamheden, prettige werkomgeving
Minpunten
late diensten
fijne werkomgeving met leuke collega met goede stress, leuke studenten baan met fijn e collega's het aansturen van een team van 7 mensen deed me goed
Ik werk nu ruim 17 jaar bij Holland Casino en nog steeds ga ik met veel plezier naar mijn werk. De omgang met mensen, het spel leiden, ik geniet er nog steeds van.
Pluspunten
Leuke collega`s, werken met mensen
Minpunten
Bijna elk weekend aan het werk
Ben croupier in Holland Casino, reeds 25 jaar. Ben daar nog steeds werkzaam, helaas door reorganisatie nog maar voor 80%. Werk er (nog steeds) met alle plezier.
Pluspunten
fantastische sfeer, zeker ook met collega's
Minpunten
de reorganisatie brengt een hoop onzekerheid, ook met name voor de toekomst.
Na bijna 14 jaar bij het casino kan ik zeggen dat wij een prettig bedrijf zijn die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. Ik ben er volwassen geworden, heb geleerd om op verschillende manieren om te gaan met mensen en leren samen werken. Holland Casino is een bedrijf dat momenteel in zwaar weer zit maar wij als medewerkers proberen dit niet te reflecteren naar onze gasten. Ik ga met plezier naar mijn werk, waar de managers proberen om een zo'n afwisselend en plezierig mogelijke dag in te delen voor ons. Ik heb fijne collega's die openstaan voor hulp, een lach en een traan. Het werken met mensen en geld maakt het soms moeilijk om contact te maken met de gasten maar met een handreiking ben ik al tevreden. Holland Casino is een fijn bedrijf om te werken.
Pluspunten
collega's
Minpunten
de vele reorganisaties
Ik heb dit werk als redelijk leuk ervaren, fijne collega's alleen de werktijden waren af en toe toch wel zwaar omdat je vaak nachts werkte
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
werktijden, vervoer
Op een drukke vrijdagavond werkzaam als eindverantwoordelijke in het casino met zo'n 2500 gasten en 50 collega's op dienst. Er zijn op zo'n avond veel incidenten die opgelost moeten worden, waarbij ik in veel gevallen bijgehaald word. Voor mij de krenten uit de pap, het goed oplossen van een incident, of het helpen van een gast met een probleem geeft mij echt voldoening. Daarnaast werken wij op de piekmomenten vaak met een onderbezetting. Dat vergt creativiteit en een beroep doen op de flexibiliteit van medewerkers. Zo'n avond succesvol afsluiten, dat geeft mij plezier.
Pluspunten
uitstekend salaris, diversiteit in werkzaamheden
Minpunten
wachten op werk op daltijden
Over het algemeen een prettige werksfeer met fijne collega's. Bij Holland casino heb je als medewerker ook de kans gekregen om op jouw vakgebied te kunnen uitblinken door.bijv. cursussen te krijgen op het gebied van agressiepreventie en hospitality. Het leuke van mijn baan was dat je met een diversiteit van mensen en culturen te maken had waardoor onze baan soms een grote uitdaging was, maar ook wel weer afwisselend.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, doorgroeimogelijkheden prettige werksfeer
Minpunten
Soms werd er te veel acties en uitnodigingen naar gasten gestuurd, waardoor we het overzicht een beetje kwijtraakten
Een typische dag: we openen met z'n allen de speelzaal, de tafels, en zorgen dat de speelzaal klaar is voor de gasten om hun spel te kunnen spelen. Er wordt veel gepraat met gasten in een ontspannen gezellige mooie omgeving,met regelmatig entertainment. Ik heb geleerd: Hoe geef je hospitality op hoog niveau, leiding geven aan een team, het voeren van gastgesprekken,positief coachen en begeleiden,omgaan met ziekteverzuim onder medewerkers,conflictbeheersing,projecten opzetten, werken in een team, werken met veel procedures. Directie: Rondom de directie is het de laatste 10 jaar erg onrustig geweest, veel verschillende koersen hebben we gevaren met verschillende directeuren, dit gaf en geeft nog veel onduidelijkheid en onrust op de werkvloer en heeft zeker invloed gehad op de resultaten van het bedrijf. Erg jammer daar het zo'n mooi bedrijf is. Collega's: Ik heb het geluk gehad 20 jaar te mogen werken met een hartstikke goed en gezellig team van collega's en medewerkers. Ik ging altijd met plezier naar mijn werk omdat de sfeer tijdens de dienst erg gezellig is onderling. Ik kijk terug met mooie herinneringen aan een supergezellige tijd die ik heb mee mogen maken bij Holland Casino. Het moeilijkste van mijn baan: Slecht-nieuwsgesprekken vond ik best lastig, zoals een medewerker vertellen dat het contract beëindigd wordt. Ook erg moeilijk om te zien is dat er helaas toch nog veel gasten een gokprobleem hebben met het spel en er echt aan onderdoor gaan. Het leukste van mijn baan: Werken met heel veel leuke collega's voor heel heel gasten in een sfeer van uitgaan - meer...
Pluspunten
Gezellige sfeer onderling, goede sfeer op de werkvloer, Goede arbeidsvoorwaarden, flexibilteit, werken in een sfeer van uitgaan en entertainment.
Minpunten
Werken op feestdagen en weekenden en nachten is gezellig, maar de familie en vrienden thuis zijn niet altijd blij met je afwezigheid omdat je moet werken.
Met pijn in mijn hart heb ik Holland casino moeten verlaten ivm. reorganisatie. Niets dan lof over dit bedrijf!
Pluspunten
Fantastisch bedrijf
Minpunten
Veel nachtwerk