Holland Casino

Reviews over Werk-privébalans bij Holland Casino

zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.
uitstekende bedrijf, goed samen werking, goed management team, goed samen werking met gasten, goed opleiding,en training mogelijkheden.
grote druk en veel tijdsdruk. 30 tafels gelijktijdig die meemogen is geen uitzondering. tot diep in de nacht voor vips koken. (zeetongen, tomahawks, kreeften enz) Mooi bedrijf om in rond te lopen
Pluspunten
4 weken vooraf al een rooster dat je zelf samenstelt
Minpunten
eten en drinken moet per stuk afgerekend worden
Een super leuke organisatie, met heel veel lieve collega's!
30 jaar Holland Casino heeft veel ervaring opgeleverd
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
eilandjescultuur
Holland Casino is een fijn bedrijf om te gebruiken als springplank voor je carrière. Bij Holland Casino heb ik mij verder kunnen ontwikkelen als mens binnen alle vlakken in de hospitality. Door hoe ik hier gecoacht ben gedurende 1,5 jaar en de kansen die ik kreeg(uitwisselingen met andere vestigingen) kreeg ik een goed beeld van het bedrijf en hoe de cultuur van het bedrijf in elkaar zit.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
werkdruk
Het werk zelf is niet veel anders dan in je gewone horeca gelegenheid. Je leert heel erg om met druk en gasten om te gaan, aangezien dit toch wat anders is. Collegae zijn erg gezellig, al is het management een domper. De afgelopen stakingen zijn daar een goed voorbeeld van. Je zal nooit zeker zijn van een vast contract. Het werk in de avond uren zijn ideaal, mits je een partner hebt die overdag werkt en je een kind thuis hebt zitten. Voor de horeca is het salaris niet niks. De jongste krijgen als meer dan het minimum loon. Al ga je er natuurlijk na je 23ste niet echt veel op vooruit. Als je tegen het einde van je contract loopt, geven ze waarschijnlijk, zoals al velen hebben gekregen, een smoes en beëindigen ze daarmee je contract. Vaste aanstelling? Ook dan heb je geen zekerheid, en zal je altijd op je hoeden zijn met alles wat je doet. Als er mensen uit moeten, dan wordt er niet getwijfeld, ze bouwen een dossier op en proberen ze je er op die manier er uit te werken. Lukt dat niet en willen ze je niet meer, proberen ze je af te kopen.
Pluspunten
Loon en Collegae
Minpunten
Management en door stromen
Uitdagend beroep croupier op een prachtige werkplek in hartje Amsterdam. Allemaal leuke collega's en er gebeurt altijd wel wat in vestiging Amsterdam. 19.50 de briefing en dan aan de slag. Na een uur werken 15 minuten pauze. Je werkt tot 3.00 en dan kaarten uitzoeken 3.30 sta je weer buiten. In het weekend is het altijd gezellig druk en er wordt van alles georganiseerd. Af en toe hectisch druk aan de roulette tafel vooral in het weekend maar altijd heel erg gezellig. Je bent spelleider, zorgt dat alles in goede banen verloopt en dat iedereen aan je tafel het naar zijn zin heeft ondanks dat ze geld verliezen. Een geintje, een praatje, een drankje
Pluspunten
Beloning, werkplek
Minpunten
Geen vaste contracten
superfijn bedrijf om voor te werken.Alles is prima geregeld en daarbij ook nog een net salaris en ruim voldoende vrije dagen
Pluspunten
voorzieningen
Minpunten
Holland Casino is goed voor haar medewerkers. Je krijgt goed betaald en om het uur een kwartier pauze. De werkzaamheden zijn niet alleen uitdagend maar je leert er ook nog eens enorm van. Tijdens je wisselende diensten kom je heel veel verschillende mensen tegen die vaak ook nog eens in een bepaalde gemoedstoestand verkeren. Het is een uitdaging om zo goed mogelijk met de gasten om te gaan en ze een perfecte avond uit te laten beleven. Je werkt in een team met top collega's en staat dagelijks garant voor een veilig, eerlijk en verantwoord spelaanbod.
Pluspunten
Salaris, collega's en mooie werkomgevingen
Minpunten
Je mag zelf het casino niet bezoeken als je in dienst bent
Holland Casino is een goede werkgever met prima arbeidsvoorwaarden en ontwikkel mogelijkheden.
Pluspunten
Goede en veilige werkomgeving met ook prima secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Je word ook met gokverslaving geconfronteerd, daar moet je wel mee om weten te gaan maar je word getraind om dit te detecteren
In mijn functie sta je elke dag voor verrasssingen. Je weet nooit wie of wat er voor je deur staat. Dat maakt het tot een uidtdagende functie. Je verantwoordelijkheid nemen voor zowel je gast als je werkgever op het gebied van kansspelverslaving is zo'n uitdagend onderdeel van je werkdag. Het controleren van de medewerkers en de gasten op het aanbieden van en naleven van het eerlijke spel is weer een andere discipline. Elke dag is uitdagend. De één wat meer dan de ander maar dat geldt voor alles in het leven.
Pluspunten
Werkleding
Ik heb er ruim 12 jaar met veel plezier gewerkt op alle fronten. Begonnen als Croupier in 1988 , geëindigd als Table Manager.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, verdiensten
Het werk was leuk en veelzijdig, maar de dagelijkse leiding had een een slecht beeld van henzelf en van hoe medewerkers aan te sturen. Ook bestond er de misconceptie dat alleen dienstjaren maken of je iets weet of niet. Minder dienstjaren betekende dat je geen gelijk kon hebben en alleen kon bijleren. Er heeft uiteindelijk een reorganisatie plaatsgevonden die veel heeft veranderd, ten goede.
Pluspunten
geen maandag tot vrijdag baan
Minpunten
management
Met heel veel plezier gewerkt je komt bij het casino aan je klok jezelf in gaat naar de kleedruimte kleed je om daarna naar de keuken groet iedereen vraag waar je staat en gaat aan het werk dag dienst mice a place maken voor de nacht ploeg fijne collega's het leukste zin de ongregelmatig werktijden
Een professionele werkplek met goed salaris. Met groeimogelijkheden.
Met veel plezier gewerkt Recruit inzet kok hard werkende met veel plezier uitgevoerde werkplaats. Was er erg graag voor vast gaan werken maar was juist in de tijd dat er veel mensen weg moesten.
Pluspunten
ET VEEL PLEZIER GEWERKT ALS
Vreselijk bedrijf. Geen begeleiding, valse beloftes , vreselijke sfeer.
Pluspunten
salaris
Minpunten
de rest
Het was vooral een hele mooie werkplek, aardige collega's, goede loon en fijne pauze ruimte. De werktijden waren ook heel fijn.
het was ten tijde dat ik er werkte , een strijd gaande tussen personeels belangen en zakelijke prive belangen van de bestuurders. dit terwijl er geen winstoogmerk zou behoren te zijn. aan de ene kant werd er geld uitgegeven aan zaken die niet nodig waren , en werd het voor het personeel steeds eoilijker om hun vak adequaat uit te kunnen voeren.
Pluspunten
bijzonder beroep
Minpunten
slechte bedrijfsvoering, incompetente ceo
Het is een hele leuke baan. Je leert erg veel. Daarnaast zijn de faciliteiten en arbeidsvoorwaarden erg goed. Het management op de vloer is ook sterk, goede feedback en toch een erg persoonlijke, prettige werksfeer. Ook de collega's zijn erg gezellig. Het bedrijf (het hogere management) ontslaat alleen vaak mensen. Het is jammer dat ze zo veel onzekerheid bieden aan hun personeel, dit doet de werksfeer geen goed.
Pluspunten
Leuk werk, leuke mensen, goede arbeidsvoorwaarden en faciliteiten
Minpunten
Onzekerheid