Holland Casino

Reviews over Management bij Holland Casino

De tijden waren niks voor mij met de wisselende diensten
Holland Casino is het meest interessante bedrijf waar ik ooit heb mogen werken. De cultuur is fantastisch en er wordt goed voor je gezorgd als het bij Holland Casino werkt.
Pluspunten
Kantine, massagestoel, werktijden deels zelf indelen, communicatie
Bij Holland Casino heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad. Een gigantisch team met supergezellige mensen die allemaal een gedreven werkinstelling hebben. Het werk zelf is af en toe confronterend omdat de gasten soms duidelijke symptomen van verslaving vertonen. Voor de medewerkers is alles tiptop geregeld (denk hierbij aan parkeergarage, rokersruimte, kluisjes en kantinevoorzieningen) Ik voelde me op het werk super veilig. Ik ben hier uiteindelijk gestopt omdat de nachtdiensten mij zwaar begonnen te vallen aangezien ik ook studeer.
Goed contract, hoog salaris, nette bedrijfskleding, doorgroeimogelijkheden tot op zekere hoogte. Stressvolle baan waar men vroeg of laat gegarandeerd een burn-out op zal lopen.
Pluspunten
Luxe en aangename werkomgeving, goed salaris, goed contract.
Minpunten
Zware arbeidstijden, werken tijdens feestdagen, stressvol.
Slechte communicatie. Niet zo'n goede ervaring De een zegt dit en de ander dat!!!! Lopen achter de rode stropdassen aan Geen goede communucatie
Pluspunten
Goede planning
Minpunten
Slechte communicatie
Duidelijke structuur Samenwerken Presteren onder druk
Rommelig management dat wordt goedgemaakt door de sfeer op de werkvloer . Directie kan niet tegen kritiek uit men kritiek staat men op de zwarte lijst en wordt je werk sfeer verziekt.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Lange dagen en zwakkke directie
Super werkgever.. Alles is er prima geregeld..primair en secundair..genoeg rusttijden..wel werken in onregelmatige diensten..kans om bij te leren..
Pluspunten
Goed personeelskantine met voldoende aanbod..
Minpunten
Met alle feestdagen werken..
uitstekende bedrijf, goed samen werking, goed management team, goed samen werking met gasten, goed opleiding,en training mogelijkheden.
Een dag werken in het casino ziet er altijd anders uit. Ik zie veel verschillende type mensen met verschillende komaf en dus ook een andere taal spreken. Zodoende is het nooit saai. Het is natuurlijk altijd leuk om iemand een goede speelavond te bezorgen, daar doe ik dan ook mijn best voor. Het moeilijkste aan mijn baan vind ik de frustratie die de gast uit bij verlies, niet iedereen kan er even goed mee omgaan. Wat erg fijn is, is dat collega's die al langer ervaring hebben hiermee mij goed kunnen helpen en adviseren. Verder is het een gezellig omgeving en hebben we vaak uitjes vanuit het werk. Het management staat open voor nieuwe ideeen en heeft altijd een luisterend oor voor de individu.
Pluspunten
Goed loon
Minpunten
nachtwerk
Het werk zelf is niet veel anders dan in je gewone horeca gelegenheid. Je leert heel erg om met druk en gasten om te gaan, aangezien dit toch wat anders is. Collegae zijn erg gezellig, al is het management een domper. De afgelopen stakingen zijn daar een goed voorbeeld van. Je zal nooit zeker zijn van een vast contract. Het werk in de avond uren zijn ideaal, mits je een partner hebt die overdag werkt en je een kind thuis hebt zitten. Voor de horeca is het salaris niet niks. De jongste krijgen als meer dan het minimum loon. Al ga je er natuurlijk na je 23ste niet echt veel op vooruit. Als je tegen het einde van je contract loopt, geven ze waarschijnlijk, zoals al velen hebben gekregen, een smoes en beëindigen ze daarmee je contract. Vaste aanstelling? Ook dan heb je geen zekerheid, en zal je altijd op je hoeden zijn met alles wat je doet. Als er mensen uit moeten, dan wordt er niet getwijfeld, ze bouwen een dossier op en proberen ze je er op die manier er uit te werken. Lukt dat niet en willen ze je niet meer, proberen ze je af te kopen.
Pluspunten
Loon en Collegae
Minpunten
Management en door stromen
Goed bedrijf waar veel mogelijkheden zijn voor stagiaires en medewerkers.
Een gezellig bedrijf om te werken. Waar je alle voorkomende werkzaamheden voor een medewerker bediening kunt uitvoeren
Holland Casino is goed voor haar medewerkers. Je krijgt goed betaald en om het uur een kwartier pauze. De werkzaamheden zijn niet alleen uitdagend maar je leert er ook nog eens enorm van. Tijdens je wisselende diensten kom je heel veel verschillende mensen tegen die vaak ook nog eens in een bepaalde gemoedstoestand verkeren. Het is een uitdaging om zo goed mogelijk met de gasten om te gaan en ze een perfecte avond uit te laten beleven. Je werkt in een team met top collega's en staat dagelijks garant voor een veilig, eerlijk en verantwoord spelaanbod.
Pluspunten
Salaris, collega's en mooie werkomgevingen
Minpunten
Je mag zelf het casino niet bezoeken als je in dienst bent
Dagelijks in ploegen verzorgen van eten voor de bedrijfskantine, kassawerkzaamheden en schoonmaken. met leuke collega's in een informele werksfeer
Pluspunten
Minpunten
contract niet verlengd ivm zwangerschap
In mijn functie sta je elke dag voor verrasssingen. Je weet nooit wie of wat er voor je deur staat. Dat maakt het tot een uidtdagende functie. Je verantwoordelijkheid nemen voor zowel je gast als je werkgever op het gebied van kansspelverslaving is zo'n uitdagend onderdeel van je werkdag. Het controleren van de medewerkers en de gasten op het aanbieden van en naleven van het eerlijke spel is weer een andere discipline. Elke dag is uitdagend. De Ă©Ă©n wat meer dan de ander maar dat geldt voor alles in het leven.
Pluspunten
Werkleding
Ik heb er ruim 12 jaar met veel plezier gewerkt op alle fronten. Begonnen als Croupier in 1988 , geëindigd als Table Manager.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, verdiensten
Met plezier gewerkt voor dit bedrijf, maar management was slecht.
Pluspunten
Minpunten
Slecht onderlegd management
Het werk was leuk en veelzijdig, maar de dagelijkse leiding had een een slecht beeld van henzelf en van hoe medewerkers aan te sturen. Ook bestond er de misconceptie dat alleen dienstjaren maken of je iets weet of niet. Minder dienstjaren betekende dat je geen gelijk kon hebben en alleen kon bijleren. Er heeft uiteindelijk een reorganisatie plaatsgevonden die veel heeft veranderd, ten goede.
Pluspunten
geen maandag tot vrijdag baan
Minpunten
management
Mijn periode bij Holland Casino Venlo was een leuke en minder leuke periode. Het loon wat je verdiend is prima. De meeste collega's zijn aardig en er waren ook minder leuke collega's, maar dat heb je in meerdere bedrijven. Je kan niet met iedereen even goed door de deur. Het is een horeca baan en het is wel eens stressvol. Conclusie is dat het een baan is dat goed verdiend, maar stressvol en niet zo een leuke collega's.
het was ten tijde dat ik er werkte , een strijd gaande tussen personeels belangen en zakelijke prive belangen van de bestuurders. dit terwijl er geen winstoogmerk zou behoren te zijn. aan de ene kant werd er geld uitgegeven aan zaken die niet nodig waren , en werd het voor het personeel steeds eoilijker om hun vak adequaat uit te kunnen voeren.
Pluspunten
bijzonder beroep
Minpunten
slechte bedrijfsvoering, incompetente ceo