Holland Casino

Reviews over Doorgroei en promotie bij Holland Casino

receptie werk erg leuk. accuraat te werk.avonden kunnen erg druk zijn maar leuke sfeer om in te werken. nachturen tot sluit werken vaak zwaar. helaas aanstelling tot vast contract erg moeilijk te krijgen. verder goed bedrijf met goede voorwaarden, zelf roosteren ook erg prettig.
Het spreekt voor zich dat de meeste diensten in de avond/nacht zijn. Kan je hier niet goed tegen is deze baan niet voor jou. De training was even doorzetten. Ook goed te combineren met een studie. Hele fijne werksfeer met leuke collega's en een goed salaris. Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Holland Casino.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Erg fijn om te werken Je leert veel en je heb veel doorgroeimogelijkheden
Pluspunten
Salaris
Minpunten
35 jaar met veel plezier bij HC gewerkt. Prima werkgever met veel promotie mogelijkheden. Kan een ieder die van wisselende werktijden houdt deze werkgever aanbevelen
Goed contract, hoog salaris, nette bedrijfskleding, doorgroeimogelijkheden tot op zekere hoogte. Stressvolle baan waar men vroeg of laat gegarandeerd een burn-out op zal lopen.
Pluspunten
Luxe en aangename werkomgeving, goed salaris, goed contract.
Minpunten
Zware arbeidstijden, werken tijdens feestdagen, stressvol.
Dit bedrijf leidt je op om je vervolgens na je eerste contract de deur te wijzen. Er wordt geen duidelijke uitleg verschaft en er vind vooral veel vriendjespolitiek plaats. Ouderwets hard werken is hier niet op zijn plaats.
Super werkgever.. Alles is er prima geregeld..primair en secundair..genoeg rusttijden..wel werken in onregelmatige diensten..kans om bij te leren..
Pluspunten
Goed personeelskantine met voldoende aanbod..
Minpunten
Met alle feestdagen werken..
Fijne organisatie, leuke collega's en veel geleerd
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Onregelmatige diensten
Interessante organisatie om te leren kennen. Het is een bijzondere ervaring om in de leisure wereld van gokken te zitten.
Pluspunten
Niet gratis maar zeer uitgebreide lunch.
Minpunten
Opengaan van online gokmarkt is onbekend.
Het was een leuke en leerzame periode bij HC! En ik zou het anderen zeker aanraden!
uitstekende bedrijf, goed samen werking, goed management team, goed samen werking met gasten, goed opleiding,en training mogelijkheden.
Een dag werken in het casino ziet er altijd anders uit. Ik zie veel verschillende type mensen met verschillende komaf en dus ook een andere taal spreken. Zodoende is het nooit saai. Het is natuurlijk altijd leuk om iemand een goede speelavond te bezorgen, daar doe ik dan ook mijn best voor. Het moeilijkste aan mijn baan vind ik de frustratie die de gast uit bij verlies, niet iedereen kan er even goed mee omgaan. Wat erg fijn is, is dat collega's die al langer ervaring hebben hiermee mij goed kunnen helpen en adviseren. Verder is het een gezellig omgeving en hebben we vaak uitjes vanuit het werk. Het management staat open voor nieuwe ideeen en heeft altijd een luisterend oor voor de individu.
Pluspunten
Goed loon
Minpunten
nachtwerk
Holland Casino is een fijn bedrijf om te gebruiken als springplank voor je carrière. Bij Holland Casino heb ik mij verder kunnen ontwikkelen als mens binnen alle vlakken in de hospitality. Door hoe ik hier gecoacht ben gedurende 1,5 jaar en de kansen die ik kreeg(uitwisselingen met andere vestigingen) kreeg ik een goed beeld van het bedrijf en hoe de cultuur van het bedrijf in elkaar zit.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
werkdruk
Het werk zelf is niet veel anders dan in je gewone horeca gelegenheid. Je leert heel erg om met druk en gasten om te gaan, aangezien dit toch wat anders is. Collegae zijn erg gezellig, al is het management een domper. De afgelopen stakingen zijn daar een goed voorbeeld van. Je zal nooit zeker zijn van een vast contract. Het werk in de avond uren zijn ideaal, mits je een partner hebt die overdag werkt en je een kind thuis hebt zitten. Voor de horeca is het salaris niet niks. De jongste krijgen als meer dan het minimum loon. Al ga je er natuurlijk na je 23ste niet echt veel op vooruit. Als je tegen het einde van je contract loopt, geven ze waarschijnlijk, zoals al velen hebben gekregen, een smoes en beëindigen ze daarmee je contract. Vaste aanstelling? Ook dan heb je geen zekerheid, en zal je altijd op je hoeden zijn met alles wat je doet. Als er mensen uit moeten, dan wordt er niet getwijfeld, ze bouwen een dossier op en proberen ze je er op die manier er uit te werken. Lukt dat niet en willen ze je niet meer, proberen ze je af te kopen.
Pluspunten
Loon en Collegae
Minpunten
Management en door stromen
Goed bedrijf waar veel mogelijkheden zijn voor stagiaires en medewerkers.
Uitdagend beroep croupier op een prachtige werkplek in hartje Amsterdam. Allemaal leuke collega's en er gebeurt altijd wel wat in vestiging Amsterdam. 19.50 de briefing en dan aan de slag. Na een uur werken 15 minuten pauze. Je werkt tot 3.00 en dan kaarten uitzoeken 3.30 sta je weer buiten. In het weekend is het altijd gezellig druk en er wordt van alles georganiseerd. Af en toe hectisch druk aan de roulette tafel vooral in het weekend maar altijd heel erg gezellig. Je bent spelleider, zorgt dat alles in goede banen verloopt en dat iedereen aan je tafel het naar zijn zin heeft ondanks dat ze geld verliezen. Een geintje, een praatje, een drankje
Pluspunten
Beloning, werkplek
Minpunten
Geen vaste contracten
Dagelijks in ploegen verzorgen van eten voor de bedrijfskantine, kassawerkzaamheden en schoonmaken. met leuke collega's in een informele werksfeer
Pluspunten
Minpunten
contract niet verlengd ivm zwangerschap
In mijn functie sta je elke dag voor verrasssingen. Je weet nooit wie of wat er voor je deur staat. Dat maakt het tot een uidtdagende functie. Je verantwoordelijkheid nemen voor zowel je gast als je werkgever op het gebied van kansspelverslaving is zo'n uitdagend onderdeel van je werkdag. Het controleren van de medewerkers en de gasten op het aanbieden van en naleven van het eerlijke spel is weer een andere discipline. Elke dag is uitdagend. De Ă©Ă©n wat meer dan de ander maar dat geldt voor alles in het leven.
Pluspunten
Werkleding
Het werk was leuk en veelzijdig, maar de dagelijkse leiding had een een slecht beeld van henzelf en van hoe medewerkers aan te sturen. Ook bestond er de misconceptie dat alleen dienstjaren maken of je iets weet of niet. Minder dienstjaren betekende dat je geen gelijk kon hebben en alleen kon bijleren. Er heeft uiteindelijk een reorganisatie plaatsgevonden die veel heeft veranderd, ten goede.
Pluspunten
geen maandag tot vrijdag baan
Minpunten
management
Een professionele werkplek met goed salaris. Met groeimogelijkheden.
Na 7 jaar hebben gewerkt in de catering met heel veel plezier werd ons contract niet verlengd. Wij waren extren bij het casino, werkte via albron catering