Holland Casino

Reviews over Bedrijfscultuur bij Holland Casino

zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.
Het spreekt voor zich dat de meeste diensten in de avond/nacht zijn. Kan je hier niet goed tegen is deze baan niet voor jou. De training was even doorzetten. Ook goed te combineren met een studie. Hele fijne werksfeer met leuke collega's en een goed salaris. Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Holland Casino.
Pluspunten
Fijne werksfeer
ik heb met veel plezier gewerkt in dit bedrijf. vast team collega waar je mee werkt.
Heb op twee locaties gewerkt bij Holland casino Rotterdam en Utrecht waar bij ik het erg naar mijn zin had werd fijn in de groep op genomen met een zeer prettige werk sfeer
Zeer gastvrije werkomgeving, leuke mensen, veel werk, gericht op toekomst
receptie werk erg leuk. accuraat te werk.avonden kunnen erg druk zijn maar leuke sfeer om in te werken. nachturen tot sluit werken vaak zwaar. helaas aanstelling tot vast contract erg moeilijk te krijgen. verder goed bedrijf met goede voorwaarden, zelf roosteren ook erg prettig.
Bij Holland Casino heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad. Een gigantisch team met supergezellige mensen die allemaal een gedreven werkinstelling hebben. Het werk zelf is af en toe confronterend omdat de gasten soms duidelijke symptomen van verslaving vertonen. Voor de medewerkers is alles tiptop geregeld (denk hierbij aan parkeergarage, rokersruimte, kluisjes en kantinevoorzieningen) Ik voelde me op het werk super veilig. Ik ben hier uiteindelijk gestopt omdat de nachtdiensten mij zwaar begonnen te vallen aangezien ik ook studeer.
Mijn ervaring bij het Holland Casino was uitstekend en ik raad het dan ook zeker aan.
Goed contract, hoog salaris, nette bedrijfskleding, doorgroeimogelijkheden tot op zekere hoogte. Stressvolle baan waar men vroeg of laat gegarandeerd een burn-out op zal lopen.
Pluspunten
Luxe en aangename werkomgeving, goed salaris, goed contract.
Minpunten
Zware arbeidstijden, werken tijdens feestdagen, stressvol.
Je staat voornamelijk achter de bar of in de zalen
Croupier zijn is geweldig, ik was vanaf dag 1 verkocht. Ook de eerste maanden leken onschuldig, totdat je erachter komt hoe het manegement daadwerkelijk in elkaar steekt. Denk 2 keer na voordat je hier aan de bak gaat, deze plek is zeker niet voor iedereen geschikt. Zodra je niet perfect in hun plaatje past (ongeacht je inzet en werkprestaties) wordt het je op de werkvloer niet gemakkelijk gemaakt en knikkeren ze je er na 2 jaar (of eerder), zonder pardon uit!Zonde dat zo'n prachtig vak wordt verpest door de werksfeer..
Leuke en leerzame werkomgeving. De nachtdiensten moet je wel even aan wennen. Moet
Slechte communicatie. Niet zo'n goede ervaring De een zegt dit en de ander dat!!!! Lopen achter de rode stropdassen aan Geen goede communucatie
Pluspunten
Goede planning
Minpunten
Slechte communicatie
Ik vond het bij Holland casino geen leuke werkomgeving voelde me nogal opgesloten in een bedrijf en geen leuke collega’s
Pluspunten
Leuke om een keer van binnen mee te maken
Minpunten
Geen leuke werksfeer
Goed bedrijf, goede sfeer en uitstekende arbeidsvoorwaarden
Uitdagend en afwisselend werk met veel menscontact
Pluspunten
mensenwerk, arbeidsvoorwaarden, uitstraling
Minpunten
goed letten op je slaap/werk ritme
Ik vond het werken bij Holland Casino als kelner erg leuk om te doen. Ik zat ook bij een heel gezellig team. Echter werkte ik via een uitzendbureau en ben ik weggewuifd door de teamleiders zonder enige goede uitleg waarom. Erg jammer dus.
Bruggenbouwer tussen Hoofd Kantoor en Operatie met verrassende uitkomsten die veel energie en voldoening geven.
Werken bij Holland Casino is heel leuk vanwege de enorme drive van mensen en het teamgevoel. Samen maken ze iedere dag tot de leukste dag!
Pluspunten
Teamgevoel
Minpunten
Persoonlijke begeleiding
super om bij holland casino te werken! De verdiensten zijn ook erg goed!
Pluspunten
collegas en sfeer
Minpunten
werken in het weekend
Leuk werk gehad als croupier blackjack, leuke collega's en een informele sfeer.