Holland Casino

Reviews voor Manager (m/v) bij Holland Casino

35 jaar met veel plezier bij HC gewerkt. Prima werkgever met veel promotie mogelijkheden. Kan een ieder die van wisselende werktijden houdt deze werkgever aanbevelen
Holland Casino is een bedrijf met veel mogelijkheden. De beloning is bovengemiddeld en de werkomstandigheden zijn zeer goed. Er zijn functies in verschillende categorieën en variërend van dagdienst tot volledig onregelmatig.
Leuk bedrijf voor een jaartje, maar weinig eigen inbreng
Ik heb er ruim 12 jaar met veel plezier gewerkt op alle fronten. Begonnen als Croupier in 1988 , geëindigd als Table Manager.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden, verdiensten
HC is een fijn bedrijf om te werken, je moet er wel geschikt voor zijn. Je werkt vooral in de avond/nacht uren en natuurlijk ook in de week enden en op feestdagen.
Drukke baan, gastvriendelijkheid en stressbestendigheid
Een typische dag: we openen met z'n allen de speelzaal, de tafels, en zorgen dat de speelzaal klaar is voor de gasten om hun spel te kunnen spelen. Er wordt veel gepraat met gasten in een ontspannen gezellige mooie omgeving,met regelmatig entertainment. Ik heb geleerd: Hoe geef je hospitality op hoog niveau, leiding geven aan een team, het voeren van gastgesprekken,positief coachen en begeleiden,omgaan met ziekteverzuim onder medewerkers,conflictbeheersing,projecten opzetten, werken in een team, werken met veel procedures. Directie: Rondom de directie is het de laatste 10 jaar erg onrustig geweest, veel verschillende koersen hebben we gevaren met verschillende directeuren, dit gaf en geeft nog veel onduidelijkheid en onrust op de werkvloer en heeft zeker invloed gehad op de resultaten van het bedrijf. Erg jammer daar het zo'n mooi bedrijf is. Collega's: Ik heb het geluk gehad 20 jaar te mogen werken met een hartstikke goed en gezellig team van collega's en medewerkers. Ik ging altijd met plezier naar mijn werk omdat de sfeer tijdens de dienst erg gezellig is onderling. Ik kijk terug met mooie herinneringen aan een supergezellige tijd die ik heb mee mogen maken bij Holland Casino. Het moeilijkste van mijn baan: Slecht-nieuwsgesprekken vond ik best lastig, zoals een medewerker vertellen dat het contract beëindigd wordt. Ook erg moeilijk om te zien is dat er helaas toch nog veel gasten een gokprobleem hebben met het spel en er echt aan onderdoor gaan. Het leukste van mijn baan: Werken met heel veel leuke collega's voor heel heel gasten in een sfeer van uitgaan - meer...
Pluspunten
Gezellige sfeer onderling, goede sfeer op de werkvloer, Goede arbeidsvoorwaarden, flexibilteit, werken in een sfeer van uitgaan en entertainment.
Minpunten
Werken op feestdagen en weekenden en nachten is gezellig, maar de familie en vrienden thuis zijn niet altijd blij met je afwezigheid omdat je moet werken.
Heb altijd met veel plezier gewerkt bij Holland Casino. De eerste 20 jaar een zeer sociaal bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden. De crises heeft ook een negatief effect op Holland casino vandaar dat er de laatste 5 jaar regelmatig ontslagen vallen en de arbeidsvoorwaarden versoberd worden. het einde is nog niet in zicht. Zelf ben ik wegens economische omstandigheden uit dienst per 1 oktober 2013.
Pluspunten
Fantastische faciliteiten voor het personeel.
Minpunten
De onrust die de laatste jaren op de werkvloer heerst.
een dagelijkse dag in het casino, Als spelleider aan tafel het in goede banen leiden van en het naleven van de regels aan tafel Als gastheer de gasten een plezierige avond geven
Veel collega's van allerlei leeftijd en met verschillende achtergronden, studenten etc.Maar ook: bedrijf met een "waterhoofd", eigenlijk typisch voor een semi-staatsbedrijf. We hadden dus erg veel directie en managers, haast net zoveel als "soldaatjes".Onderling altijd leuk contact, bij veel mensen zitten er altijd waaqr je het goed mee kan vinden.Solidair met elkaar. (wij / zij, de gasten)Lastig element is soms je het gedrag van de gasten niet aan te trekken. En ook wel te zien hoe sommige mensen zich niet kunnen beheersen.
Pluspunten
wisselende diensten, vrijheid om die te ruilen, mogelijkheid om je kleine kinderen veel mee te maklen, altijd reuring op het werk.
Minpunten
werken op zaterdagen, kerst, pasen 30 april etc.