Holland Casino

Reviews voor Kok (m/v) bij Holland Casino

Heb op twee locaties gewerkt bij Holland casino Rotterdam en Utrecht waar bij ik het erg naar mijn zin had werd fijn in de groep op genomen met een zeer prettige werk sfeer
grote druk en veel tijdsdruk. 30 tafels gelijktijdig die meemogen is geen uitzondering. tot diep in de nacht voor vips koken. (zeetongen, tomahawks, kreeften enz) Mooi bedrijf om in rond te lopen
Pluspunten
4 weken vooraf al een rooster dat je zelf samenstelt
Minpunten
eten en drinken moet per stuk afgerekend worden
mooi collegas en gezelige atmosphere. als iemand op tijd en goede werknemer is, dan is er geen problem
Pluspunten
werktijden
Minpunten
geen gratis maaltijden
Met heel veel plezier gewerkt je komt bij het casino aan je klok jezelf in gaat naar de kleedruimte kleed je om daarna naar de keuken groet iedereen vraag waar je staat en gaat aan het werk dag dienst mice a place maken voor de nacht ploeg fijne collega's het leukste zin de ongregelmatig werktijden
Met veel plezier gewerkt Recruit inzet kok hard werkende met veel plezier uitgevoerde werkplaats. Was er erg graag voor vast gaan werken maar was juist in de tijd dat er veel mensen weg moesten.
Pluspunten
ET VEEL PLEZIER GEWERKT ALS
soms heel druk en soms niets te doen, wel een afwisselende baan waar je veel kunt leren, je moet wel een nachtbraker zijn.