Holland Casino

Reviews voor Croupier bij Holland Casino

Goed contract, hoog salaris, nette bedrijfskleding, doorgroeimogelijkheden tot op zekere hoogte. Stressvolle baan waar men vroeg of laat gegarandeerd een burn-out op zal lopen.
Pluspunten
Luxe en aangename werkomgeving, goed salaris, goed contract.
Minpunten
Zware arbeidstijden, werken tijdens feestdagen, stressvol.
Holland Casino is het meest interessante bedrijf waar ik ooit heb mogen werken. De cultuur is fantastisch en er wordt goed voor je gezorgd als het bij Holland Casino werkt.
Pluspunten
Kantine, massagestoel, werktijden deels zelf indelen, communicatie
Croupier zijn is geweldig, ik was vanaf dag 1 verkocht. Ook de eerste maanden leken onschuldig, totdat je erachter komt hoe het manegement daadwerkelijk in elkaar steekt. Denk 2 keer na voordat je hier aan de bak gaat, deze plek is zeker niet voor iedereen geschikt. Zodra je niet perfect in hun plaatje past (ongeacht je inzet en werkprestaties) wordt het je op de werkvloer niet gemakkelijk gemaakt en knikkeren ze je er na 2 jaar (of eerder), zonder pardon uit!Zonde dat zo'n prachtig vak wordt verpest door de werksfeer..
Leuke en leerzame werkomgeving. De nachtdiensten moet je wel even aan wennen. Moet
Goed bedrijf, goede sfeer en uitstekende arbeidsvoorwaarden
Werken bij Holland Casino is heel leuk vanwege de enorme drive van mensen en het teamgevoel. Samen maken ze iedere dag tot de leukste dag!
Pluspunten
Teamgevoel
Minpunten
Persoonlijke begeleiding
Omgang met gasten maakt dat je van alles mee maakt en stevig in je schoenen moet staan
Super werkgever.. Alles is er prima geregeld..primair en secundair..genoeg rusttijden..wel werken in onregelmatige diensten..kans om bij te leren..
Pluspunten
Goed personeelskantine met voldoende aanbod..
Minpunten
Met alle feestdagen werken..
Een dag werken in het casino ziet er altijd anders uit. Ik zie veel verschillende type mensen met verschillende komaf en dus ook een andere taal spreken. Zodoende is het nooit saai. Het is natuurlijk altijd leuk om iemand een goede speelavond te bezorgen, daar doe ik dan ook mijn best voor. Het moeilijkste aan mijn baan vind ik de frustratie die de gast uit bij verlies, niet iedereen kan er even goed mee omgaan. Wat erg fijn is, is dat collega's die al langer ervaring hebben hiermee mij goed kunnen helpen en adviseren. Verder is het een gezellig omgeving en hebben we vaak uitjes vanuit het werk. Het management staat open voor nieuwe ideeen en heeft altijd een luisterend oor voor de individu.
Pluspunten
Goed loon
Minpunten
nachtwerk
Na 20 jaar wil ik iets anders, fijn bedrijf met leuke collegad
Pluspunten
Goed te combineren met gezin
Uitdagend beroep croupier op een prachtige werkplek in hartje Amsterdam. Allemaal leuke collega's en er gebeurt altijd wel wat in vestiging Amsterdam. 19.50 de briefing en dan aan de slag. Na een uur werken 15 minuten pauze. Je werkt tot 3.00 en dan kaarten uitzoeken 3.30 sta je weer buiten. In het weekend is het altijd gezellig druk en er wordt van alles georganiseerd. Af en toe hectisch druk aan de roulette tafel vooral in het weekend maar altijd heel erg gezellig. Je bent spelleider, zorgt dat alles in goede banen verloopt en dat iedereen aan je tafel het naar zijn zin heeft ondanks dat ze geld verliezen. Een geintje, een praatje, een drankje
Pluspunten
Beloning, werkplek
Minpunten
Geen vaste contracten
Het is een hele leuke baan. Je leert erg veel. Daarnaast zijn de faciliteiten en arbeidsvoorwaarden erg goed. Het management op de vloer is ook sterk, goede feedback en toch een erg persoonlijke, prettige werksfeer. Ook de collega's zijn erg gezellig. Het bedrijf (het hogere management) ontslaat alleen vaak mensen. Het is jammer dat ze zo veel onzekerheid bieden aan hun personeel, dit doet de werksfeer geen goed.
Pluspunten
Leuk werk, leuke mensen, goede arbeidsvoorwaarden en faciliteiten
Minpunten
Onzekerheid
een fijne baan in een gezellige omgeving. Ik heb het nog steeds naar mijn zin met fijne collega's en het mooie spel.
Pluspunten
de afwisseling en contact met collega's en gasten
Minpunten
de werktijden
Afgelopen 3 jaar heb ik mogen werken bij Holland Casino Groningen. Doordat ik na de zomer naar Utrecht verhuis, is dit dienstverband beëindigt. Ik heb met erg veel plezier daar mijn werk gedaan door zowel het contact met gasten die ik aan tafel kreeg, als met mijn collega's.
Holland casino is een professionele werkomgeving waar gezelligheid en een grap samen gaan met het serieus leiden van een spel. Als croupier deal ik de volgende spelen: Amerikaans Roulette Black Jack Punto Banco Poker Na 12 jaar weet je inmiddels wel alle regels van de spelen maar de gast en vooral het gedrag en de reactie dat blijft iedere keer weer een uitdaging.
Pluspunten
Zelfs in te delen rooster
Minpunten
Slechte horeca gelegenheid voor personeel
Ben croupier in Holland Casino, reeds 25 jaar. Ben daar nog steeds werkzaam, helaas door reorganisatie nog maar voor 80%. Werk er (nog steeds) met alle plezier.
Pluspunten
fantastische sfeer, zeker ook met collega's
Minpunten
de reorganisatie brengt een hoop onzekerheid, ook met name voor de toekomst.
Na bijna 14 jaar bij het casino kan ik zeggen dat wij een prettig bedrijf zijn die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. Ik ben er volwassen geworden, heb geleerd om op verschillende manieren om te gaan met mensen en leren samen werken. Holland Casino is een bedrijf dat momenteel in zwaar weer zit maar wij als medewerkers proberen dit niet te reflecteren naar onze gasten. Ik ga met plezier naar mijn werk, waar de managers proberen om een zo'n afwisselend en plezierig mogelijke dag in te delen voor ons. Ik heb fijne collega's die openstaan voor hulp, een lach en een traan. Het werken met mensen en geld maakt het soms moeilijk om contact te maken met de gasten maar met een handreiking ben ik al tevreden. Holland Casino is een fijn bedrijf om te werken.
Pluspunten
collega's
Minpunten
de vele reorganisaties
Met pijn in mijn hart heb ik Holland casino moeten verlaten ivm. reorganisatie. Niets dan lof over dit bedrijf!
Pluspunten
Fantastisch bedrijf
Minpunten
Veel nachtwerk