Holland Casino

Holland Casino Reviews

124 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 125 reviews

Te productief gewerkt in de ochtend

Goede werksfeer gezellige mensen over het algemeen

Pluspunten

Makkelijk beteikbaar

Minpunten

Bij drukte te weinig personeel

Mooi bedrijf!

Werk er nu (pas) 2 maanden maar met veel plezier! Na een opleiding van 2 weken en stage van 6 dagen mocht ik aan de slag. De werkzaamheden zijn heel divers en de werktijden ook. Deze kun je voor het grootste deel zelf inplannen, hoe ideaal! Het is met tijden hard werken; ( storingen oplossen, uitbetalingen, glazen ophalen, schoonhouden werkplek, alert zijn op Wtft en PBK, en veel km' s lopen!Gelukkig zijn alle collega' s even behulpzaam ( tot nu toe ; ) ) Zolang je eigen positieve inzet ook maar zichtbaar is, denk ik. Daarnaast vind ik het een heel boeiend bedrijf, en leer je iedere dag iets anders. Nog steeds veel info op te nemen en te verwerken. Ook vind ik de sfeer in Breda positief en empathisch naar zowel de gasten als de werknemers.Al kun je uiteraard niet iedereen behagen in zo'n groot bedrijf.En oke werk hier nog maar kort maar hoop hier nog lange tijd te mogen werken!

Pluspunten

Leuke collega's, Salaris, Zelf rooster inplannen.

Minpunten

Vooralsnog geen

Fijne werksfeer

Erg naar mijn zin gehad, goede voorwaarden en alles is bespreekbaar.

Productieve en gezellig

Leuke tijd gehad Jammer dat het kort duurde door de lockdown

Hectische maar leuke werkplek

Holland casino is een geweldige plek om te werken, leuke collega's en gasten, dynamische omgeving en een erg goed salaris!Ik zou zeker aanraden om hier te werken, als je het tenminste niet erg vind om in de avonden/nachten te werken.Naast dat het bedrijf over het algemeen goed voor zijn personeel zorgt is het hiërarchie verschil erg groot (management-medewerker en gast-vipgast) en gaan er bizarre geld bedragen over de toonbank. Hier moet je wel even een knopje voor kunnen omzetten.

Pluspunten

Salaris, Omgeving, Gezelligheid

Minpunten

Hiërarchie

Geweldig bedrijf om voor te werken

Holland Casino is een bedrijf met veel mogelijkheden. De beloning is bovengemiddeld en de werkomstandigheden zijn zeer goed. Er zijn functies in verschillende categorieën en variërend van dagdienst tot volledig onregelmatig.

Fijne werkplek als je tegen nachtwerk kan!

Het spreekt voor zich dat de meeste diensten in de avond/nacht zijn. Kan je hier niet goed tegen is deze baan niet voor jou. De training was even doorzetten. Ook goed te combineren met een studie. Hele fijne werksfeer met leuke collega's en een goed salaris. Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Holland Casino.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Bijzonder bedrijf

Holland Casino is het meest interessante bedrijf waar ik ooit heb mogen werken. De cultuur is fantastisch en er wordt goed voor je gezorgd als het bij Holland Casino werkt.

Pluspunten

Kantine, massagestoel, werktijden deels zelf indelen, communicatie

fijne sfeer

zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.

prima bedrijf

ik heb met veel plezier gewerkt in dit bedrijf. vast team collega waar je mee werkt.

sfeer vol gezellig tof

Heb op twee locaties gewerkt bij Holland casino Rotterdam en Utrecht waar bij ik het erg naar mijn zin had werd fijn in de groep op genomen met een zeer prettige werk sfeer

Holland Casino

Ik heb een fijne evaring gehad. Het werken bij HC vond ik geweldig.

Zeer gastvrije werkomgeving

Zeer gastvrije werkomgeving, leuke mensen, veel werk, gericht op toekomst

Prima

Hele gooie bedrijf om te weken.alles is goed geregeld.

leuke gedreven omgeving

receptie werk erg leuk. accuraat te werk.avonden kunnen erg druk zijn maar leuke sfeer om in te werken. nachturen tot sluit werken vaak zwaar. helaas aanstelling tot vast contract erg moeilijk te krijgen. verder goed bedrijf met goede voorwaarden, zelf roosteren ook erg prettig.

Leuk bedrijf

Erg fijn om te werken Je leert veel en je heb veel doorgroeimogelijkheden

Pluspunten

Salaris

Leuk maar stressvol

De tijden waren niks voor mij met de wisselende diensten

Geweldig bedrijf om te werken

Bij Holland Casino heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad. Een gigantisch team met supergezellige mensen die allemaal een gedreven werkinstelling hebben. Het werk zelf is af en toe confronterend omdat de gasten soms duidelijke symptomen van verslaving vertonen. Voor de medewerkers is alles tiptop geregeld (denk hierbij aan parkeergarage, rokersruimte, kluisjes en kantinevoorzieningen) Ik voelde me op het werk super veilig. Ik ben hier uiteindelijk gestopt omdat de nachtdiensten mij zwaar begonnen te vallen aangezien ik ook studeer.

Goed

Mijn ervaring bij het Holland Casino was uitstekend en ik raad het dan ook zeker aan.

Fijne werkgever

35 jaar met veel plezier bij HC gewerkt. Prima werkgever met veel promotie mogelijkheden. Kan een ieder die van wisselende werktijden houdt deze werkgever aanbevelen

Goed betaalde doch stressvolle baan.

Goed contract, hoog salaris, nette bedrijfskleding, doorgroeimogelijkheden tot op zekere hoogte. Stressvolle baan waar men vroeg of laat gegarandeerd een burn-out op zal lopen.

Pluspunten

Luxe en aangename werkomgeving, goed salaris, goed contract.

Minpunten

Zware arbeidstijden, werken tijdens feestdagen, stressvol.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Holland Casino. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.9

• Holland Casino