Holland Casino

Holland Casino Reviews

136 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 137 reviews

Leuke groep mensen om mee samen te werken.

- Goede arbeidsvoorwaarden.- Fijne werkplek voor studenten.- Veel regels en procedures waaraan je je moet houden.- Soms heel druk, soms heel rustig.- Alles wordt beslist vanuit het hoofdkantoor.

Goede werksfeer, fijne collega's.

Geen dag hetzelfde, goede sfeer, mooie omgeving, ATW wordt goed nageleefd, kom op tijd, ga op tijd, goede secondaire voorwaarden.Collega's zijn nooit te beroerd om je op weg te helpen, en te vertellen over hun werk en het Casino.

Pluspunten

Super gezellige collega's, uitgaangelegenheid, dus zijn de gasten ook meestal in een goede stemming.

Minpunten

ivm onderbezetting hogere werkdruk dan normaal het geval was.

Leuke werkplek

Leuke collega’s, werk is goed te doen en afwisselend

Pluspunten

Afwisseling

Minpunten

Onregelmatige tijden

Hele fijne werkgever maar lastige werktijden/roosters

Het is een heel fijn bedrijf en erg goed voor zijn mensen. Het enige nadeel is dat je je rooster niet volledig zelf bepaald en het elke week anders is. Met veel wisselende tijden. Daarnaast zijn de werkdagen kort waardoor je relatief vaak naar je werk moet en weinig uur maakt. 28,8 uur is 4 dagen per week en bij veel bedrijven is dit 32. Verder zal je hier nooit stress krijgen in mijn beleving en er wordt veel toegestaan.

Pluspunten

Relaxte sfeer

Minpunten

Roosters en uren

Fijn bedrijf

Heel fijn bedrijf en een prettige werksfeer. Ook een goed salaris. Alleen werk/privé balans is lastig

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Werk/prive balans is erg lastig

Geen leuke ervaring

Ik wilde daar niet meer werken omdat de leidinggevende je behandelen alsof je minder bent

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Er wordt tegen je geschreeuwd

Mooi bedrijf

Sinds augustus 2021 maak ik met veel plezier deel uit van het team van Holland casino Breda.Na een opleiding van 2 weken en daarna een praktijkstage van 6 dagen begon het echte werk. In het begin komt er wel veel op je af qua informatie maar uiteindelijk valt alles wel op z'n plaats en zolang je je best doet , flexibel, pro actef bent en vriendelijk vd gasten kom je al een heel eind! En gelukkig staat iedereen klaar voor elkaar mocht je er even niet uitkomen. Roosters zijn voor een groot deel zelf in te vullen wat ideaal is. Ook de arbeidsovereenkomsten zijn meer dan prima!Dus ik zou zeggen; solliciteren maar 😃

Gezellig bedrijf met veel collega’s

Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Holland casino. Goed salaris en leuk werk. Helaas kan ik niet meer uur krijgen

Top werkgever, zeker op langere termijn

werksfeer is primaarbeidsvoorwaarden prima (zeker op termijn!)DynamischEnergiek

Geweldige werkervaring

Geweldige ervaring met collega's en het rand gebeuren .

Pluspunten

Alles goed geregeld en etenswaar tegen een goede prijs

Goeie werksfeer

Flexibel uren en gezellige collega’s

Leuke gezellige werkplek

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij HC. Veel doorgroeimogelijkheden

Pluspunten

Pauze

Minpunten

Nachten

Mooi bedrijf!

Werk er nu (pas) 2 maanden maar met veel plezier! Na een opleiding van 2 weken en stage van 6 dagen mocht ik aan de slag. De werkzaamheden zijn heel divers en de werktijden ook. Deze kun je voor het grootste deel zelf inplannen, hoe ideaal! Het is met tijden hard werken; ( storingen oplossen, uitbetalingen, glazen ophalen, schoonhouden werkplek, alert zijn op Wtft en PBK, en veel km' s lopen!Gelukkig zijn alle collega' s even behulpzaam ( tot nu toe ; ) ) Zolang je eigen positieve inzet ook maar zichtbaar is, denk ik. Daarnaast vind ik het een heel boeiend bedrijf, en leer je iedere dag iets anders. Nog steeds veel info op te nemen en te verwerken. Ook vind ik de sfeer in Breda positief en empathisch naar zowel de gasten als de werknemers.Al kun je uiteraard niet iedereen behagen in zo'n groot bedrijf.En oke werk hier nog maar kort maar hoop hier nog lange tijd te mogen werken!

Pluspunten

Leuke collega's, Salaris, Zelf rooster inplannen.

Minpunten

Vooralsnog geen

Fijne werksfeer

Erg naar mijn zin gehad, goede voorwaarden en alles is bespreekbaar.

Te productief gewerkt in de ochtend

Goede werksfeer gezellige mensen over het algemeen

Pluspunten

Makkelijk beteikbaar

Minpunten

Bij drukte te weinig personeel

Productieve en gezellig

Leuke tijd gehad Jammer dat het kort duurde door de lockdown

Hectische maar leuke werkplek

Holland casino is een geweldige plek om te werken, leuke collega's en gasten, dynamische omgeving en een erg goed salaris!Ik zou zeker aanraden om hier te werken, als je het tenminste niet erg vind om in de avonden/nachten te werken.Naast dat het bedrijf over het algemeen goed voor zijn personeel zorgt is het hiërarchie verschil erg groot (management-medewerker en gast-vipgast) en gaan er bizarre geld bedragen over de toonbank. Hier moet je wel even een knopje voor kunnen omzetten.

Pluspunten

Salaris, Omgeving, Gezelligheid

Minpunten

Hiërarchie

Geweldig bedrijf om voor te werken

Holland Casino is een bedrijf met veel mogelijkheden. De beloning is bovengemiddeld en de werkomstandigheden zijn zeer goed. Er zijn functies in verschillende categorieën en variërend van dagdienst tot volledig onregelmatig.

Fijne werkplek als je tegen nachtwerk kan!

Het spreekt voor zich dat de meeste diensten in de avond/nacht zijn. Kan je hier niet goed tegen is deze baan niet voor jou. De training was even doorzetten. Ook goed te combineren met een studie. Hele fijne werksfeer met leuke collega's en een goed salaris. Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Holland Casino.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Bijzonder bedrijf

Holland Casino is het meest interessante bedrijf waar ik ooit heb mogen werken. De cultuur is fantastisch en er wordt goed voor je gezorgd als het bij Holland Casino werkt.

Pluspunten

Kantine, massagestoel, werktijden deels zelf indelen, communicatie

fijne sfeer

zou graag terug gaan de sfeer is goed leuke collega's en prima salaris. goede arbeidsvoorwaarden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Holland Casino. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Holland Casino met

• Holland Casino