Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Reviews voor Hogeschool van Arnhem en Nijmegen in Nijmegen

Zeer prettige omgeving. Veilig gevoel en waardering is zeer hoog naar elkaar. Ervaringen met management zijn wisselend. Sommige processen nemen veel tijd.
Pluspunten
salaris en voorwaarden
Minpunten
Afstand management en verschillende systemen
Fijne werkplek, mensen zijn gemotiveerd om er iets goeds van te maken voor de studenten.
voldoende uren, goede communicatie, jonge medewerkers, gezelligheid, leerzaam, groeimogelijkheden, veelzijdig
De HAN doet haar best om alles soepel te laten verlopen, maar op het gebied van informatievoorziening naar studenten toe zou het een stuk beter kunnen. De HAN speelt geen open kaart en daardoor ontstaan veel misverstanden wat leidt tot onbegrip en frustraties.
Het werk op de HAN is geweldig, zolang je tenminste in het primaire proces zit. Collega's zijn grotendeels heel fijne mensen die altijd bereid zijn om je te helpen of met je te sparren. Het management/de organisatie daarentegen stelt onredelijk hoge eisen. De werkdruk is bijzonder hoog. Ik had de naieve veronderstelling dat ik door vier dagen te gaan werken meer vrije tijd zou hebben, maar in de praktijk heb ik nog nooit zoveel uren moeten maken. Het CvB legt de verantwoordelijkheid hiervoor geheel bij de docenten en verminderd ondertussen het personeelsbestand (bij stijgende studentenaantallen). Je leert veel door les te geven op het HBO. Studenten zijn geweldig en de voldoening die je krijgt wanneer die ene student met al zijn/haar onzekerheden en angsten een mooi cijfer behaalt is geweldig. In het onderwijs is je toegevoegde waarde duidelijk. Maar ik kan het niemand aanraden.
Pluspunten
ontwikkelen als mens, fijne collega's
Minpunten
werkdruk, management
Overbelast team met alleen maar vrouwen, aangestuurd door een eveneens vrouwelijke directie. Steeds meer werkzaamheden in steeds minder tijd.
Pluspunten
Tevreden studenten
Minpunten
Steeds meer werkzaamheden in steeds minder tijd
Na mijn studie had ik veel ideeën die ik graag de wereld in wilde lanceren. Bij deze werkgever kreeg ik daar de kans voor. Naast die kans, verzorgden ze ook goede arbeidsvoorwaarden als een goede reiskostenregeling en flexibele werktijden. In goed vertrouwen had ik als jonge werknemer al veel verantwoordelijkheiden en lieten ze mij vrij. Die zelfstandigheid heb ik als prettig ervaren!
Pluspunten
gratis lunches
Minpunten
cultuur was voor mij niet geschikt
De sfeer binnen de HAN is prettig. Iedereen heeft eenzelfde focus: zo goed mogelijk onderwijs bieden aan studenten. En men werkt daar heel hard aan. Verschillende afdelingen werken nauw samen om steeds meer te innoveren en verbeteren.
Fijne organisatie om voor te werken. Goed contact en overlegmogelijkheden
Pluspunten
Gratis lunches
Minpunten
Uitbetaling van loon is onregelmatig
Werkgever met vele mogelijkheden tot ontwikkeling en groei op diverse gebieden.
Pluspunten
visie is mensgericht
Minpunten
grote organisatie maakt soms log
As a young starter, i got great opportunities to develop myself! The culture is quite nice, because it's a learning culture. There are many possibilities to create a great network and it's a perfect place to do research.
Actief en vernieuwend team van leerkrachten en studenten. Waarin ieder wordt gestimuleerd om zich in een gewenst leerklimaant te ontwikkelen
Het leukste aspect van het werk als docent, is het contact met studenten, dat je iets voor hen kunt betekenen.Binnen mijn team is het contact met collega's ook erg leuk.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
roosters laat bekend
Fijne plek om te werken, informele sfeer, goede collega's en geen dag is hetzelfde.
Deze commissie had Ă©Ă©n keer per maand vergadering. Hierin werd vergaderd over beleidsstukken en mochten wij als leden onze mening ventileren.
Pluspunten
Ontwikkelen op de competentie samenwerken
Minpunten
Dat het maar Ă©Ă©n keer in de maand was.
was een stage op een hoge school toezicht houden en conciërge taken uitvoeren
Leuke, open werksfeer met collega's die altijd voor een ander klaarstaan.
Ik heb veel geleerd met nieuwe programma's te werken. Vooral in mijn vaste functies.
Pluspunten
Af en toe gratis lunch meetings.
Minpunten
Goede sfeer, saamhorigheid, samenwerking en collegialiteit met als doelstelling een professionele uitstraling binnen de Hogeschool en naar bedrijfsleven
Pluspunten
Ontwikkelingen en verbeterpunten binnen de organisatie
Minpunten
veranderingen die niet altijd goed zijn
Op de HAN heerste een prettige werksfeer en ik ging er met plezier naartoe.