Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Review over Hogeschool van Arnhem en Nijmegen van een medewerker

Afdeling met hoge werkdruk maar goede sfeer onder collega's

9 maart 2014
Veel zaken dienen ad hoc geregeld te worden t.a.v. de secretariaatswerkzaamheden. Voor het relatiebeheer ben ik van mening dat er geen rekening wordt gehouden met de hoeveelheid werk dit met zich meebrengt om het bestand "schoon en zuiver" te houden. Afdelingshoofd weet niet precies hoeveel werk er bij het secretariaat alsmede voor relatiebeheer "verstouwd" moet worden en dat de kwaliteit die verwacht wordt middels weinig kwantiteit gerealiseerd moet worden. Collega's zitten in soortgelijk schuitje met eveneens hoge werkdruk Het moeilijkste van de baan is om het werk voor vele managementleden goed te doen. Het leukste aan de baan ligt in het feit dat ik een dubbel functie bekleed waarmee ik de variatie kan waarborgen die ik nodig heb om optimaal te kunnen functioneren.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
Management is minder flexibel
18 februari 2019
Front Office Student Support Services (voormalige medewerker) - Arnhem
Het leukste van deze baan is het contact met de studenten zowel de nationale als internationale. Veel informatie verlenen en service geven.
Pluspunten
Internationale cultuur
11 juni 2018
Administratief medewerker (huidige medewerker) - Arnhem
De HAN is een organisatie waarin ontwikkeling van de organisatie zelf, maar ook de werknemer een belangrijke plaats inneemt.
1 mei 2018
Medewerker kwaliteitsdienst (voormalige medewerker) - Arnhem
In de grote kantoortuin is het af en toe dringen om een werkplek, maar alles is zo ingericht dat prettig contact met collega's makkelijk tot stand komt. Sfeer is gemoedelijk. Grootste voordeel: mogelijkheid tot zeer flexibel werken.
Pluspunten
Grote, zelfsturende teams. Gezellige collega's. Uitdagende onderwijsprojecten
Minpunten
Tekort aan werkplekken in de kantoortuin.
  1. Afdeling met hoge werkdruk maar goede sfeer onder collega's