Hogeschool Rotterdam

20: Hogeschool Rotterdam reviews van werknemers

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 21 reviews

Productieve en leuke werkomgeving

Alles is bespreekbaar. Opleidingsmogelijkheden. Bedrijfsuitjes.

Pluspunten

Gratis Lunches

HR=Samenwerking en Eenheid=Samenhorigheid=1 Team

Hogeschool Rotterdam, daar is duidelijk samenwerking maar ook eenheid aanwezig. Hoe mooi is dat niet om als (toekomstige) collega op zo'n plek terecht te komen.

Super leerzame studie en inspirerende omgeving

Ik heb het erg naar mijn zin gehad, veel geleerd van de leraren en de periodes in het buitenland. Erg goede begeleiding en ondersteuning.

Prima werkgever

Studenten zijn leuk, ze houden je jong. Vrijheid en hard werken.

Pluspunten

flexibiliteit in je werkweek

Minpunten

altijd vaste vakanties

productief werk

examens ophalen en dit controle van het aanwezige wie mee doet en controle van id. na examen dit weer ophalen en afleveren bij het bedrijfsbureau

Pluspunten

gratis koffie

Minpunten

geen vastigheid alleen tijdens examendagen

Leuk bedrijf om te werken

Afwisselend is het werk in het onderwijs, maar wat ik vooral fijn vind is de grote mate van zelfstandigheid. Heel uitdagend ook om met jongeren te werken. Wat ik wel gemist heb was een team en dan bedoel ik met collegae. Het zijn toch wel eilandjes in het onderwijs, maar dat kan ook wel met de aard van het werk te maken hebben. Bijzonder naar mijn zin gehad in die 2 jaar werken bij de Hoge School.

Pluspunten

goed bereikbaar met openbaar vervoer

gezellige werkomgeving met veel variatie in de samenstelling van het docenten team

De HR is een mooie werkgever en heeft veel mogelijkheden. Helaas door een formatie krimp een andere werkgever moeten vinden.

Pluspunten

goed gelegen qua vervoer

Minpunten

grote hogeschool met diverse clusters dus ook qua beleid

goede sfeer op het werkvloer met de studenten ook

Is samenwerken en goed verstandhouding hebben met studenten en naar behoren het werkzaamheden uitvoeren.

Pluspunten

gratis koffie

Dynamisch Bedrijf

Met veel plezier heb ik lesgegeven bij de Hoge School Rotterdam aan Bedrijfskunde studenten. De collega's waren top! Kon met hen altijd sparren en overleggen.

Goede begeleiding

Je krijgt goed begeleiding vanuit de school. De studenten hebben veel aan peercoaching, ik merk dat het eerste jaar voor veel studenten lastig is en het is mooi om te zien dat ze er veel aan hebben.

Goede werkgever

Hogeschool Rotterdam is een goede werkgever. Echter zou er meer aandacht gegeven moeten worden aan het ondersteunend personeel.

Werken met studenten is geweldig!

Werken met studenten is geweldig maar kost veel energie. De studenten vinden het enorm leuk als je verhalen uit de praktijk vertelt. Ik ga graag nog een paar jaar door met lesgeven.

Leerzame werkomgeving

Tijdens deze baan had ik een hoog verantwoordelijks gevoel voor ongeveer 20 scholieren, dit heb ik als zeer leerzaam ervaren. Hierdoor heb ik veel ervaring opgedaan als leidinggevende. Het leukste aan mijn baan vond ik het nauwe contact met de scholieren.

Een gezellige en leerzame school

De leraren waren aardig en heb er veel geleerd. De opleiding was niet eenvoudig maar ik heb het gelukkig wel gehaald.

Goede werkgever , goede werksfeer

Ik heb met plezier met mijn collega"s (met name van de afd.veiligheid) maar zeker ook met mijn andere collega'"s van de afdeling Facilitaire Dienst samengewerkt.

Pluspunten

Stimuleren door leidinggevenden om cursussen te volgen en niet te vergeten gratis koffie

Minpunten

Een verantwoordelijke bijbaan met veel vrijheid

In mijn functie als Peercoach kreeg ik voldoende ruimte en vrijheid om mijn eigen werk in te delen, wat ik altijd erg op prijs stelde. Een werkdag was nooit hetzelfde. Collega's waren leuk om mee te werken. Het leukste van de baan was als studenten een module haalden of een stap dichter bij hun beoogde doel kwamen.

Groot bedrijf, voldoende scholingsmogelijkheden, veel verschillende bureaus, vestigingen en afdelingen

Binnen dit bedrijf is vrijwel altijd een passende functie te vinden. Men staat open voor (om)scholing teneinde de voor jou ideale baan binnen de school te vinden. Afhankelijk van de leidinggevende en functie is er voldoende flexibiliteit op het gebied van thuiswerken en kantooruren. Het aantal collega's is groot en daardoor lastig te overzien. Men richt zich daardoor voornamelijk op de directe collega's op de afdeling (e.e.a. afhankelijk van de functie)

Pluspunten

goede salariëring

Minpunten

groot bedrijf met veel vestigingen verspreid over de stad

Een hele drukke werkomgeving bij ECT

Gaotisch. Niet veel want het heeft niet lang geduurd. Kan niet veel over de werkvloer zeggen.

Mooie organisatie, maar helaas ligt mijn hart toch in de medische zorg wereld.

Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Je werkt met studenten en ontvangt meteen feedback door je eigen handelen en natuurlijk als docent sta je meteen in contact met je doelgroep. het leukste van de baan vind ik het coachen van de studenten.

Pluspunten

Direct contact met je studenten en werken in een omgeving waar service hoog in het vaandel staat.

Minpunten

Een organisatie, die vaak moeilijk te doorgronden is.

Gezellig team

Gezellige werksfeer, goede contacten met iedereen die er werkt.

Pluspunten

nvt

Minpunten

nvt

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Hogeschool Rotterdam. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Hogeschool Rotterdam per locatie

• Hogeschool Rotterdam