Hoekhelpt

Werken bij Hoekhelpt: 31 Hoekhelpt Reviews

31 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 32 reviews

Een super gaaf bedrijf om voor te werken

Ik werk bijna 3 jaar voor dit bedrijf heb ook voor andere bedrijven gewerkt maar bij dit bedrijf kijken ze niet naar je leeftijd maar wel of je goed en netjes kan werken in de huishouding. de leiding gevende hebben respect voor je en je mag ook zelf met iedeetjes komen je werk tijden kan je zelf overleggen met de clienten. zals je kunt lezen is het voor mij het iedeaal bedrijf.

Pluspunten

je mag je werk tijden zelf in vullen na overleg met de planster

Minpunten

geen minpunten voor mij

Behulphoevende en gerespecteerde baan

Inmiddels werk ik al ruim een jaar voor HoekHelpt. Hiervoor heb ik ook bij een andere Thuiszorginstelling gewerkt, maar nog nooit eerder heb ik te maken gehad met zo'n fijne werkgever. Ik bedoel dit in de volgende opzichten:- HoekHelpt is snel in contact. Als je een vraag hebt of je zit ergens mee, dan staan ze gelijk voor je paraat.- HoekHelpt luistert naar jouw wensen maar ook naar die van cliënt om de zo best mogelijke zorg te bieden. - HoekHelpt is een snel groeiend bedrijf maar weten het precies zo te doen dat alle processen goed blijven lopen en al het personeel/cliënten zo goed mogelijk worden opgevangen. Het werk is voor mij goed te combineren met mijn opleiding. Graag doe ik mijn vrije tijd werk waarbij ik anderen help en mijn handen ook uit de mouwen steek. Bij HoekHelpt ben je daarvoor aan het perfecte adres als je graag het sociale factor wil combineren met het echte werken.

Pluspunten

Reiskostenvergoeding

Minpunten

Weinig contact met personeel van kantoor

Aardig/begripvol voor personeel

ik heb bij verschillende bedrijven gewerkt. Die plande je gewoon in zonder te vragenBij dit bedrijfCommuniceren ze heel goed Doen niet zomaar wat Zijn altijd vriendelijk En nooit gezeikDus vergeleken met andere bedrijven zeg ik top bedrijf

Pluspunten

Mooie werk tijden

Gewaardeerd, gezellig werk

Ik vind het werken bij Hoekhelpt prettig! Het contact met het team op kantoor is altijd goed. Ze denken altijd mee in oplossingen. Omdat je niet altijd tijd hebt om te bellen, is het ook mogelijk om via WhatsApp te communiceren dit ervaar ik als prettig.Het is dankbaar werk. En ook gezellig. Ik merk vaak dat cliënten het ook fijn vinden dat je even tijd maakt voor een bakkie koffie en een gezellig kletspraatje

Pluspunten

Onder schooltijd aan het werk. Flexibel.

Gezellige werksfeer

Je krijgt leuke en gezellige klanten, hele aardige mensen op kantoor en ze helpen je heel goed als er problemen zijn of als er wat geregeld moet worden.

Een zeer vriendelijk meedenkende werkgever waar andere leidingegevende nog wel wat van kunnen leren

Ideale werkplek voor moeders/vaders met kinderen.heerlijk onder schooltijd werken en alles gebeurd altijd in overleg

Pluspunten

Werken wanneer jouw uitkomt.

Proactieve werkorganisatie!

Hoekhelpt is ruimdenkend en meegaand! Ze zijn flexibel in werktijden/uren. Makkelijk te combineren met thuis front. Ze kunnen snel schakelen en ze gaan oplossingsgericht te werk. Alles is bespreekbaar met HoekhelptBij Hoekhelpt krijg je de waardering voor je werk. Ze denken altijd met je mee. Werken bij hoekhelpt maakt alles een stuk makkelijker. Tevreden cliënten betekent tevreden werknemer en tevreden Hoekhelpt!

Pluspunten

Zelf bepalen wanneer je werkt en hoelang.

Minpunten

Soms word de werkzaamheden onderschat.

Goede communicatie met het bedrijf.

Toen ik ging solliciteren bij hoekhelpt kreeg ik al snel bericht. Door de corona heb ik het meeste invulwerk via de mail gekregen, persoonlijk vond ik dit erg fijn. Emaal op sollicitatie gesprek voelde het heel vertrouwd en goed, nog een aantal dingen ingevuld en gesproken. De samenwerking tussen kantoor en mijzelf vind ik heel fijn, je kunt ze altijd bellen voor vragen en ze overleggen altijd alles eerst voordat ze je ergens inplannen. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf.

Pluspunten

Fijne werkomgeving, goede communicatie

hele gezellige dames op kantoor.

het is super om voor HoekHelpt te werken. Goede verdienste voor het werk. Leuke gezellige dames op kantoor die met je mee denken en snel via mail of privé app antwoord geven. Gegarandeerd werk voor iedereen. Weekloon. Aardige cliënten om voor te werken.

Pluspunten

Kilometer vergoeding

Super leuk bedrijf om voor te werken

Fijn om voor dit bedrijf te werken alles is heel goed geregeld. De meiden op kantoor zijn ontzettend tof en behulpzaam.

Pluspunten

Leuk werk, wekelijkse uitbetaling

Gezellige werkomgeveing

Je kan zelf bepalen hoeveel uren je wilt werken en loon is altijd op tijd. Ze zijn altijd goed bereikbaar en hebben begrip voor je als je je wilt ventileren over een klant die beetje apert is.

Pluspunten

Eigen invulling van t werk

Minpunten

Niet

Top bedrijf

Management gaat door t vuur je. Mega blij met mn baan.

Een heel fijne organisatie

Een leuke organisatie waar je goed de kans krijgt om tijdens de schooluren te werken. Ook daarbuiten zijn er genoeg mogelijkheden. Fijn personeel op kantoor die goed met je meedenkt en naar je luisteren

Pluspunten

Werken tijdens de school uren.

Minpunten

0-uren contract.

Top bedrijf

Super bedrijf Lieve collega’s en Medewerkers ❤️

Pluspunten

Goede communicatie

Super team staan voor elkaar klaar

Leuke gezellig cliënten Vast cliënten Je kan werken zo veel je zelf aan geeft Dames van kantoor houden rekening met jou wensen.leuke gezellige dames

Pluspunten

Top team

Top!

Ik wilde eerst tijdelijk bij hoekhelpt werken maar ik wil er nu niet meer weg.

Pluspunten

Communicatie

Alles is bespreekbaar.

Geeft voldoening om de mensen blij te zien als alles weer netjes is reisafstand is lekker dichtbij en de clienten zijn heel aardig.

Pluspunten

Goed management

informeel en doeltreffend

Sinds een week aan de slag bij Hoek Helpt. Fijne meiden op het kantoor. Goede communicatie, maar bovenal super lieve klanten. Ik voel me gewaardeerd door de werkgever en bij de klanten die naar me uitkijken. Absolute aanrader. De drempel was hoog voor mij omdat ik geen ervaring had. Is binnen korte tijd helemaal vertrouwd geworden.

Pluspunten

goede communicatie via whatsapp. kortelijntjes.

Een fijne flexibele baan

Door de uitbraak van corona kon ik mijn oude baan niet meer uitvoeren. Ik had al eerder in de thuishulp sector gewerkt bij een ander bedrijf maar daar wilde ik niet naar terug. Toen ik Hoekhelpt tegenkwam heb ik meteen gesolliciteerd en kreeg ik binnen een paar dagen reactie en was alles geregeld. Een week later had ik al mijn eerste vaste klant. Er wordt goed meegedacht vanuit de planning, als een afspraak een keer niet uitkomt helpen ze om deze te verplaatsen of zoeken ze vervanging. Hoekhelpt is een hele fijne werkgever!

Pluspunten

Meedenkend, flexibel

Minpunten

Werk niet heel uitdagend

Fijn bedrijf

Het contact met Hoekhelpt is altijd prettig. Ze denken met je mee en houden, waar nodig, rekening met bepaalde omstandigheden.

Zelfstandig aan het werk

De zorg voor het huishouding bij cliënten word zeer gewaardeerd. Goede communicatie met kantoor. Uren zijn goed in te delen,vooral als je schoolgaande kinderen heb!

Pluspunten

Alles is goed geregeld

Minpunten

Salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Hoekhelpt. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.8

4.9