HMS Contact Centers

HMS Contact Centers Reviews

Fijne collegas en leuk werk door een brede takenpakket.
Pluspunten
Lekkere bedrijfslunches
Minpunten
Betalen voor de lunches, geen vast km vergoeding per maand ongeacht je werkt of vakantie hebt.
Leuk bedrijf om te werken,je kun je dagen zelfs inplannenvia een rooster.
Pluspunten
Gezellige collegas
Minpunten
De druk om sales binnen te halen
Werken bij HMS ervaar ik als erg prettig, je kunt zelf je uren indelen en er is veel mogelijk als je een keer wilt wisselen. De sfeer is goed en je wordt goed begeleid.Er is overal wel eens wat, maar als je aangeeft dat er iets is wat je wilt bespreken kan dat altijd, kortom: fijne werkgever!
Pluspunten
soepel beleid
Onderwaardering voor het werk wat je daadwerkelijk doet.
Pluspunten
Minpunten
Onder betaald
Het werken met targets is heel erg leerzaam voor mij. Als student is het een fijne baan naast mijn studie. Het werken met targets vooral is wat mij motiveert en waarom ik hier al zo lang werk. Ook de collega's zijn leuk.
Pluspunten
Leuke collega en flexibele werktijden
Minpunten
HMS is een bedrijf waar een fijne werksfeer heerst. De collega's zijn geweldig. In dit bedrijf krijg je de mogelijkheid om je te ontwikkelen. Als je ideeën hebt hoe iets beter of efficiënter zou kunnen, mag het altijd aangedragen worden. 1 team 1 taak. We gaan met z'n allen voor het beste resultaat!
Pluspunten
Sfeer, collega's, ontwikkelingsmogelijkheden, personeelsfeesten.
Minpunten
Geen opmerkingen.
Het is fijn werken en je wordt getraind om te scoren. Je krijgt de ruimte om te leren en de leiding helpt je hier heel goed bij. We zijn een hecht team en ik ben blij dat ik het hier nog steeds zo naar mijn zin heb.
Het is een erg leuk bedrijf en er zijn veel verschillende werkzaamheden en projecten om te doen! Hierbij kan je denken aan bellen, mailen, chatten of social media verzorgen. Tijdens de piekmomenten vliegt de tijd en als het wat rustiger is kan je gelukkig ook even wat koffie of thee pakken om te ontspannen. Het is een gezellig en divers team met collega's van jong tot oud.
HMS wil in alles de beste zijn, dat maken ze vanaf de sollicitatie al meteen duidelijk. Erg leuk om bij zo'n ambitieus bedrijf te kunnen werken! De afgelopen jaren al veel geleerd binnen HMS en verschillende keren kunnen doorgroeien, dit stimuleren ze ook echt!
Pluspunten
Royale lunch tegen kleine bijdrage, Leuk management, Familiebedrijf/cultuur
Minpunten
Super leuk werkbedrijf edrijf met gezellige collega's en ontwikkelmogelijkheden. Als je op niveau bent dan kom je ook voor in aanmerking voor afwisseling. Er is veel mogelijkheden en alles is bespreekbaar met de planning erg fijn en ze denken dan ook met je mee.
Pluspunten
Goedkope betaalbaar gezonde lunch, doorgroeimogelijkheden en met planning is alles bespreekbaar
Minpunten
Kan eigenlijk niks bedenken
Ik heb ruim een jaar gewerkt voor HMS in Nijmegen. Ondanks de leuke collega's ben ik zeer ontevreden weg gegaan. Afspraken die niet worden nagekomen, RIVM regelingen die niet worden gevolgd, mensen die niet of te laat komen opdagen. Het is een hele onprofessionele organisatie die beweert het beste voor te hebben met de werknemers. Maar er word niet of nauwelijks gecommuniceerd. Daarnaast hoef je het voor het salaris ook niet te doen. Bonussen zijn onrealistisch en je kan bij concurreerden bedrijven een beter uurloon krijgen.
Minpunten
Slechte communicatie, onhaalbare bonussen, ongelijke behandelingen
Ongevraagd lid gemaakt van Pers.vereniging (inhouding op je salaris), eerste 2 shifts onbetaald onder mom van training, toestemming vragen voor toiletbezoek, je wordt aangezet om mensen te overbluffen om een product af te nemen, ook om je niet aan de regels te houden. Vreselijke job voor belachelijk weinig geld.
Hele fijne collega's, maar een hoge werkdruk. Geen kerstpakket, weinig complimenten of andere manieren waarmee waardering wordt geuit.
Leuke sfeer en leuke collega's heel flexibel wat werken betreft je bepaalt zelf wanneer je begint en planning wordt altijd ruim van te voren aangegeven
Ikzelf ben mooi door kunnen groeien binnen de HMS Customer Care afdeling. Hier wordt veel aandacht aan besteed en mee gedacht over de mogelijkheden. De sfeer is daarnaast super. Ik werk er nog steeds met veel plezier!
Pluspunten
Gezelligheid en collegialiteit
Lekker gezellige werk oomgeving, lekker informeel. Je word goed gecoached en leuke collegas
Pluspunten
Collegas en management
Super gezellig en leuk bedrijf om voor te werken! Veel ruimte om te ontwikkelen en flexibele werktijden. Combinatie van gezin en huishouden perfect te combineren. Helemaal top!
Pluspunten
Prettige werkomgeving
HMS biedt een gezellige werkomgeving waarbij veel ruimte is om jezelf verder te ontwikkelen op gebied van klantcontact en waar doorgroeimogelijkheden ook volop aanwezig zijn. Kortom: leuke werkgever!
HMS is een open en gezellig bedrijf om te werken. Persoonlijke ontwikkeling heeft een hoge prioriteit. HMS bied dan ook goede doorgroeimogelijkheden als je jezelf goed ontwikkeld.
Hms contactcenters is een prima werkomgeving met talloze mogelijkheden om door te groeien. De sfeer is top, de begeleiding is prettig en de bonussen zijn een fijne bijkomstigheid. Ik kan iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen in deze keuken van callcenterland. HMS contactcenters! Gr
Pluspunten
Sfeer
Ooit zonder enige relevante werkervaring begonnen met werken bij dit bedrijf als ‘tussenoplossing’, inmiddels doorgegroeid tot volwaardig teamleider en al vijf jaar in dienst! Ik ben voornamelijk ‘blijven hangen’ vanwege de zeer prettige werksfeer, er hangt een mooie balans tussen gezelligheid en prestatiegerichtheid. Daarnaast erg flexibel qua planning!