HetUitzendBureau.nl

14: HetUitzendBureau.nl reviews van werknemers

Personeelsdienst

heb via dit bedrijf bij Hens te Waalwijk gewerkt telefonisch contact gehad

Dubieus

Dubieus bij het oneerlijke af. Lees je toegestuurde overeenkomsten tot de laatste letter door en weet zeker dat je alles begrijpt. Vraag niet om verduidelijking, uitleg, aanpassingen en verbeteringen in je overeenkomst want dan willen ze niet met je verder.

Pluspunten

Betaling op tijd

Minpunten

Oneerlijk

Gezellig en open bedrijf!

Op het kantoor hangt een informele en gezellige sfeer. De deur staat altijd en open en je wordt ontvangen met een glimlach. Als beginnend intercedente word ik goed begeleid en geen vraag is te gek. Ook krijg je veel zelfstandigheid zodat je je eigen manier van werken kunt ontwikkelen.De meest voorkomende taken die ik uitvoer zijn het afnemen van intakegesprekken, het opmaken van cv's en het werven van nieuwe krachten.

Pluspunten

- Gezellige sfeer. - Veel zelfstandigheid. - Goede begeleiding.

Minpunten

X

Geweldig

Personeel is zeer behulpzaam en heeft voor elk probleem een passende oplossing.

Pluspunten

Altijd koffie

Minpunten

Niet

Het werk was leuk po

Heb met veel plezier gewerkt bij het uitzendbureau, helaas werd mijn contract niet verlengd.

Meer dan een prima werkgever

Op contract gekomen bij een bedrijf via dit bureau. Goede salarissen welke op tijd worden betaald. Binnen een dag hadden zij al meerdere gesprekken voor mij geregeld en een week later was ik al begonnen. Een bureau waar de jongens er verstand van hebben en voor de medewerkers door het vuur gaan.

Slechte banen

Slechte banen geen goede werksfeer!Alles kan beter

Onervaren & ongeïnteresseerd

Lekker wegblijven hier. Betalingen vinden op tijd plaats, maar daarmee is al het positieve wel benoemd. Het Uitzendbureau bekommert zich niet of nauwelijks om zijn uitzendkrachten en je moet overal zelf achteraan. Met name de loze beloftes maken het erg onprettig om hier voor te werken

gezellig teamverband

Ik heb hier veel kunnen leren en veel werkervaring opgedaan. Er werd altijd goed naar mij geluisterd en ik heb daarom een goeie relatie kunnen opbouwen met de medewerkers . Moeilijke momenten heb ik nooit gehad want ik werd goed begeleid. Ik heb meerdere certificaten kunnen behalen zoals heftruckchauffeur certificaat,schranklader certificaat en de laadschopcertificaat. Kortom een ideaal en zeer georganiseerd bedrijf met oog voor medewerkers!

Slechte werk sfeer

Beloven maar uiteindelijk niks waarmaken. Sfeer slecht Betaling op tijd Beloningen ondermaats Salaris laag

Waardeloos

Veel beloven, maar niks waarmaken zijn ze goed in. Beloning is vaak onder de maat. Ik kwam niet verder met dit uitzendbureau.

Een proffessioneel uitzendbureau

Ze brengen je bij fijne opdrachtgevers aan de werk

Horeca

hele slechte beloning, kon helemaal niet vrij krijgen op de dagen dat ik dat wilde. moest alleen maar werken en werd continu afgesnauwd door het vaste personeel.

Pluspunten

Minpunten

zie boven

uitzendbureau

Goed geregeld uitzendbureau voor goede samenwerking.de belonning is wel minder.

Pluspunten

stipt met alles

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HetUitzendBureau.nl. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• HetUitzendBureau.nl